Nee, lijkt me ook niet. Maar kan ook uit voorzorg zijn natuurlijk. En dan in het ziekenhuis verder controleren en hopelijk voor degene die het betreft, vinden ze dan niets schokkends verder.quote:
Ik zag zelf dat de zin een beetje raar liep... zat meer te wachten op de vraag of er ook mensen met twee hoofden zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je had die vraag van mij al verwacht
iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook niet. Maar kan ook uit voorzorg zijn natuurlijk. En dan in het ziekenhuis verder controleren en hopelijk voor degene die het betreft, vinden ze dan niets schokkends verder.
quote:[..]
Ik zag zelf dat de zin een beetje raar liep... zat meer te wachten op de vraag of er ook mensen met twee hoofden zijn.
Dit was niet de nieuwe onderbuurvrouw zelf, geen idee wie het wel was. Maar in ieder geval iemand die hielp met verhuizen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddanders krijg je dadelijk nog echt andere onderburen
dat zal ie voorlopig ook wel uit zijn hoofd latenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was niet de nieuwe onderbuurvrouw zelf, geen idee wie het wel was. Maar in ieder geval iemand die hielp met verhuizen.
Met al dat verband wordt het ook wat ingewikkeld om dat in zijn of haar hoofd te krijgenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ie voorlopig ook wel uit zijn hoofd laten
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met al dat verband wordt het ook wat ingewikkeld om dat in zijn of haar hoofd te krijgen![]()
.
Ja, waarom dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo makkelijke kleding aangedaan en mijn schoenen met stalen neuzen![]()
ik verwacht vanavond wat problemen aan de deur
dus je hebt hippe kledingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samme zeg, mn dochter heeft 4 jurkjes, een hemdje en een broek van me ingepikt
De broek paste niet meer, maar de jurkjes en het hemdje kan ik ook aanZit wel wat strakker bij mij allemaal, maar het kán. Nou ja, 1 jurkje kan niet echt, maar die had ik dan nog aan als ik met Ado op de bank zat ofzo
Ook gewoon jurkjes die ik al heb vanaf mn 16e
gisteren woorden met iemand gehad en hem netjes gezegd dat ie niet meer welkom.quote:
Nee hoor, het zijn gewoon normale jurkjes (al is eentje dus wat kort) en een hemdje met bovenin zo'n elastiek en onder wijder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of we zien haar binnenkort terug bij Gordon in 'Hotter than my daighter'.
Das wel balen zeg... Krijg je er natuurlijk gratis en voor niks bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren woorden met iemand gehad en hem netjes gezegd dat ie niet meer welkom.
maar dat is zo'n dikkop die toch gaat proberen om binnen te komen en een hoop stenis te maken
Kan ik hieruit concluderen dat het gister goed ging met het rijden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samme zeg, mn dochter heeft 4 jurkjes, een hemdje en een broek van me ingepikt
De broek paste niet meer, maar de jurkjes en het hemdje kan ik ook aanZit wel wat strakker bij mij allemaal, maar het kán. Nou ja, 1 jurkje kan niet echt, maar die had ik dan nog aan als ik met Ado op de bank zat ofzo
Ook gewoon jurkjes die ik al heb vanaf mn 16e
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat het gister goed ging met het rijden?
ik kom niet hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo makkelijke kleding aangedaan en mijn schoenen met stalen neuzen![]()
ik verwacht vanavond wat problemen aan de deur
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoorWas heel tevreden ^^ en Ado ook.
Heb je al FB?
Hier ook, wat een ellendequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
rot vliegen![]()
dit jaar is het een echte plaag hier
een frikandel met een krokant jasjequote:
Waarom niet eigenlijk?quote:
gewoon laten staan je hebt toch cams, gaat wel vanzelf weg hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren woorden met iemand gehad en hem netjes gezegd dat ie niet meer welkom.
maar dat is zo'n dikkop die toch gaat proberen om binnen te komen en een hoop stenis te maken
Volgens mij bestaan die al eventjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:13 schreef john-frusciante het volgende:
een frikandel met een krokant jasje
jup al een aantal jaren, mijn vader is al 18 jaar dood, en die was gek op die dingenquote:
Beetje wereldvreemd soms, die Stuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup al een aantal jaren, mijn vader is al 18 jaar dood, en die was gek op die dingen
tsja het is de lucht aan de andere kant van de plas.quote:
Beetje op je woorden letten hequote:
Ik bedoelde het ook met alle respectquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten heJe hebt het wel over de Baas der Bazen, waar Kim Il Sung nog een volstrekt waardeloos insect bij is
tja weet nietquote:
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten heJe hebt het wel over de Baas der Bazen, waar Kim Il Sung nog een volstrekt waardeloos insect bij is
Dank je, ik heb al een Hello Kitty ijsje opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
Oh ik heb niet gezegt:
Ola vriendejes en vriendinnetjes
ik help graag met de juiste weg te vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon laten staan je hebt toch cams, gaat wel vanzelf weg hoor
hoort erbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel balen zeg... Krijg je er natuurlijk gratis en voor niks bij.
I know but denk aan je rug en je armquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik help graag met de juiste weg te vinden![]()
rug is genezenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
I know but denk aan je rug en je arm
Oh in dat geval:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rug is genezen![]()
en mijn linkerarm bijna
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh in dat geval:
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
het is wel een gepensioneerde![]()
dus doe ik het met zachte aandrang
Boh een finish van 164, very cool.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dopje van de Spa is onder de bank gerold
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Boh een finish van 164, very cool.
En jij vind je dopje niet meer
moet je ook maar uit een blikje drinkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Geween leegdrinken danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ofquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ook maar uit een blikje drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |