Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Momenteel zijn er 2 zeker tenzij iemand zou afzeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarschijnlijk![]()
dus nog niets zeker
en als er 2 afzeggen heb je geen afspraken staanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel zijn er 2 zeker tenzij iemand zou afzeggen
Ja, dat kunnen we wel een keer inplannenquote:
HOAXquote:
Daar ga ik niet vanuitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als er 2 afzeggen heb je geen afspraken staan
jij drinkt colaquote:
Jij en zinnige reacties?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:11 schreef D. het volgende:
Wilde ik net allemaal zinnige reacties plaatsen, is het topic dicht
Dat zal vannacht of morgen pas zijn thoughquote:
D.quote:
Wat is een viandelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik had een kipcorn en viandel (had ik zin in)
Ik heb zoeen elektrische vliegenmepper gekocht (quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
rot vliegen![]()
dit jaar is het een echte plaag hier
Filmen en op YouTube gooienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:21 schreef DaMart het volgende:
Er loopt hier in de straat iemand heel hard mee te zingen met een liedje. Volgens mij heeft ze aandelen bij een oordopjesfabrikant en wil ze eind dit jaar wat meer dividend uitgekeerd krijgen![]()
.
Oeh viandel dat is ook lekker ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:20 schreef sararaats het volgende:
ik had een kipcorn en viandel (had ik zin in)
Sorry dat was ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:21 schreef DaMart het volgende:
Er loopt hier in de straat iemand heel hard mee te zingen met een liedje. Volgens mij heeft ze aandelen bij een oordopjesfabrikant en wil ze eind dit jaar wat meer dividend uitgekeerd krijgen![]()
.
In London wonen (en werken) er ook heel veel. Geen last van eigenlijk. Het zijn vaak harde werkers die geen krankzinnig hoge tarieven hanteren en toch goed werk leverenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:39 schreef Insomnium het volgende:
Zelfs hier hebben we last van polen
Kwamen er net twee aan de deur bij mijn schoonouders.
In gebroken engels vragen of wij nog wat te doen hadden voor ze.
eet ze stuartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo uit eten. Tot vannacht misschien en anders tot morgen
Hier kijken ze of je thuis bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
In London wonen (en werken) er ook heel veel. Geen last van eigenlijk. Het zijn vaak harde werkers die geen krankzinnig hoge tarieven hanteren en toch goed werk leveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bleghquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hier kijken ze of je thuis bent.
Zo niet halen ze je huis leeg.
Nicequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
incoming klefbek hier![]()
mnzit op zn gitaar te spelen en ik zit gewoon instant te smelten
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:02 schreef DaMart het volgende:
Weten jullie dat ik vanochtend iets zei over donkere wolken en dat op dat moment de nieuwe onderburen aan het verhuizen waren? En dat dat weinig goeds voorspelde?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die figuurlijke betekenis van de letterlijke donkere wolken deed zich wel even gelden vandaag...quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:02 schreef DaMart het volgende:
Weten jullie dat ik vanochtend iets zei over donkere wolken en dat op dat moment de nieuwe onderburen aan het verhuizen waren? En dat dat weinig goeds voorspelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die figuurlijke betekenis van de letterlijke donkere wolken deed zich wel even gelden vandaag...
De echte ambulance reed net ook de straat in, trouwens.
![]()
binnenkort krijg je dus weer nieuwe onderburen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ninja editquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die figuurlijke betekenis van de letterlijke donkere wolken deed zich wel even gelden vandaag...
De echte ambulance reed net ook de straat in, trouwens...
Dan is dat vast de geest van de vorige onderbuurvrouw die zich wreekt voor haar weggegooide boekenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]![]()
binnenkort krijg je dus weer nieuwe onderburen
Na je quote leek een nieuwe post me toch handigerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ninja edit
ik wilde net vragen waar de rest van het lichaam dan was![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is dat vast de geest van de vorige onderbuurvrouw die zich wreekt voor haar weggegooide boeken.
Maar er werd net iemand met een hoofd als een mummie in de ambulance gereden. Zal wel gevallen zijn of zo.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na je quote leek een nieuwe post me toch handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |