die je ook nog assisteert bij je bevalling....trouwens nog nooit van gehoord, fysiotherapeuten die bevallingen doenquote:
Dit soort verhalen krijg je met dit soort fantasten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trouwens nog nooit van gehoord, fysiotherapeuten die bevallingen doen
Daar begrijp ik ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die je ook nog assisteert bij je bevalling....trouwens nog nooit van gehoord, fysiotherapeuten die bevallingen doen
Virginia is allang geen virgin meer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef najazeg het volgende:
kunnen ze PJR niet in zijn slaap verdoven en steriliseren? Hoeft hij ook geen kinderen te mishandelen door ze (bij Virginia) te verwekken.
Nee, dat is idd een beetje een opmerkelijke naam voor iemand die op haar 14de al een kind kreeg....quote:Op woensdag 18 september 2013 14:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Virginia is allang geen virgin meer.
quote:
quote:Jullie zijn allemaal klootzakken, jullie gunnen mij geen Kanker, en ik heb in ieder geval een lekker wijf aan Virginia, en ik ga lekker cocktailtjes drinken nu op Tenerife, de GROETEN!
Peter Jan Rens
Wat is er de laatste tijd met jouw quotes aan de hand?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja! Die sprong er ook wel echt tussenuit![]()
Hoe bedoel je?quote:
Op woensdag 18
september 2013 15:53 schreef
Copycat het
volgende:
[..]
Wat is er de laatste tijd met jouw quotes aan de hand?
Precies dit.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |