Was inderdaad erg klein de Raw stage.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:40 schreef -Menn0- het volgende:
"Raw stage"Kleinste stage ever...
Verder prima vermaakt vandaag, geen vakantieveiling gevoel aan over gehouden. Wel weer belachelijk veel spacende bejaarden gezien die zich kleden alsof ze nog 20 zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Of keihard Lose My Mind mee schreeuwen.Maar die plaat vind ik minder slecht dan YoS...
mij ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]ja, ook dat is me wel eens overkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Kevin goed in elkaar gezet, ben benieuwd naar de volledige documantaire.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef NLS04 het volgende:
Benieuwd of er ook wat gezegd gaat worden over het tijdperk dat het nog Brennan & Heart was maar dat zal wel niet gebeuren..
Rem!?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik besef me nu eigenlijk pas dat Thera een anagram van 'Heart' is![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik besef me nu eigenlijk pas dat Thera vroeg '& Heart' is![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik besef me nu eigenlijk pas dat Thera een anagram van 'Heart' is![]()
![]()
wist niet eens dat dat het motto van Theracords isquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Subtiele steek ook met "music produced from the heart"
Ow, die had ik dan nog nooit gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Subtiele steek ook met "music produced from the heart"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |