quote:
Jammer dit. Gemiste kans hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een andere leuke, maar een gifje van 146 plaatjes veralpacaïseren gaat me een beetje te ver!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Yvonne een paard?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Yvonne een paard?
Vroeger deed ik ook mee, maar sinds ik met Linux werk weet ik niet goed hoe je fotobewerking moet doen (Gimp snap ik niet), dus kijk ik maar naar de bewerkingen van anderen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vroeger deed ik ook mee, maar sinds ik met Linux werk weet ik niet goed hoe je fotobewerking moet doen (Gimp snap ik niet), dus kijk ik maar naar de bewerkingen van anderen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Crosspost: ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]![]()
Leuk semi-Arabisch lettertype trouwens... Is dat een bestaand font?
Gegoogled op Pseudo-Arabic maar kwam met het eerste resultaat uit op Psuedo-Saudi... Lijkt er heel veel op maar met kleine verschilletjes....quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik net ook meteen weer ff gedaan: Faux Arabic is nog wat toffer, maar die kost 20 dollar.
Ach kut met peren, ik zit nu te kijken en het is idd Psuedo Saudi Regular.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gegoogled op Pseudo-Arabic maar kwam met het eerste resultaat uit op Psuedo-Saudi... Lijkt er heel veel op maar met kleine verschilletjes....
http://www.dafont.com/psuedo-saudi.font
Nu nog even wat leuks verzinnen voor het Abdelhamid-topic...
Terechte Caps Lock toch, hij staat immers te schreeuwen...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach kut met peren, ik zit nu te kijken en het is idd Psuedo Saudi Regular.Foutje!
En ik had volgens mij de Caps lock aan staan toen ik het typte in dat plaatje!
Ja alleen vind ik dat met een hele lap tekst die puntjes de leesbaarheid verminderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Terechte Caps Lock toch, hij staat immers te schreeuwen...![]()
Maar dan verdwijnen dus veel van de puntjes die boven veel letters staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |