Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is een studentenvereniging. Ik ben in mijn leven 5 keer veranderd van vereniging / bij een nieuwe vereniging gegaan. Is dat normaal? (Ik heb geen flauw idee wat normaal is eigenlijk)
Dat idee kan bijgesteld worden. Sterker nog, ik kan dat idee volledig links laten liggen wanneer ik een gezond sociaal leven heb en correct kan functioneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef Detroit het volgende:
[..]
Als ik lees wat jij zegt, dan vallen vooral de zinsneden "ontwijken me heel vakkundig", "keek pas chagrijnig op het moment dat hij mij zag", "geen andere reden om niet in mijn coupé in te stappen" me op.
Deze zijn heel erg ingegeven door hoe jij denkt over het leven, en volgens mij kunnen we ondertussen wel de conclusie trekken dat lang niet alles wat jij denkt ook automatisch waarheid is, toch?
En al zóu er één iemand zijn die bewust in een andere coupé gaat zitten vanwege jou, dan moet je alsnog de idee bijstellen dat er honderden mensen zijn die een hekel aan jou hebben.
wanneer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef Detroit het volgende:
Goede reden om te gaan borrelen ja, de grote post-AD-borrel-van-Murmeli!.
Eigenlijk moet daar dan en berg xtc bij want dat mag weer zonder ad. Sort of. Maar ik denk dat ik daar voortaan maar vanaf blijf. Hihihi.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef Detroit het volgende:
Goede reden om te gaan borrelen ja, de grote post-AD-borrel-van-Murmeli!.
En niet dat dat erg is. Ik flap er af en toe ook wel dingen uit die anderen niet zullen begrijpen. En dan is het niet zo vreemd dat er misschien een enkeling is die mij een vage gast zal vinden. Maar "een enkeling" is toch echt wat anders dan honderden mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat zal heel goed kunnen. Ik kom die mensen helaas niet meer tegen.
Ik vind jou een hele vage gast ja! Hahahahahquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
En niet dat dat erg is. Ik flap er af en toe ook wel dingen uit die anderen niet zullen begrijpen. En dan is het niet zo vreemd dat er misschien een enkeling is die mij een vage gast zal vinden. Maar "een enkeling" is toch echt wat anders dan honderden mensen.
En ik ben ook blij dat ik niet met iedereen door een deur hoef te kunnen..
Ik verwacht van niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje, maar hopelijk wel met hulp van het UCP.
Doe ik!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
YW laat ff weten hoe het jou smaakt dan!
Een hele berg nog welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daar dan en berg xtc bij want dat mag weer zonder ad. Sort of. Maar ik denk dat ik daar voortaan maar vanaf blijf. Hihihi.
Touché.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele vage gast ja! Hahahahah
Ik had je bericht bijna niet gevonden tussen alle negativiteit....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef Murmeli het volgende:
Oja gewoonmezelf als je er nog bent, afbouwen gaat wel goed. Is klaar nu... yay!
Murmeli is antidepressivaloos![]()
Hahahaha inhalen van de afgelopen 5 jaar.....quote:
you better doquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha inhalen van de afgelopen 5 jaar.....
Nee hoor, ik blijf er voorlopig verre van.
Hahahahhaha.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had je bericht bijna niet gevonden tussen alle negativiteit....
Maar wooohooo voor jou! Topper
Alleen maar positieve en lieve mensen hier, hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had je bericht bijna niet gevonden tussen alle negativiteit....
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daar dan en berg xtc bij want dat mag weer zonder ad. Sort of. Maar ik denk dat ik daar voortaan maar vanaf blijf. Hihihi.
Positiviteit is altijd goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahahhaha.....
Ja daarom loop ik ook maar ff wat te flauwekullen, beetje licht in alle zwaarte is wel goed denk ik.
Hahahahaha ja daarom....sniegoedvoormurmeltje.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef seasushi het volgende:
[..]![]()
fijn je serotonine level weer om zeep helpen.....
Al zou ik het sommige mensen, al was het maar voor een keer aanraden....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahahaha ja daarom....sniegoedvoormurmeltje.....
Je zou anders ook alleen maar de ene voor de andere drugs inruilen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahahaha ja daarom....sniegoedvoormurmeltje.....
Nou ad is natuurlijk langdurig en xtc eenmalig. Dus das wel anders.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je zou anders ook alleen maar de ene voor de andere drugs inruilen..
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lex, wat vond je van dat topic dat ik eerder postte?
Waarom niet?quote:
mijn gedachtequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou ad is natuurlijk langdurig en xtc eenmalig. Dus das wel anders.
Misschien is t voor complex wel leuk n keertjein het kader van het lief vinden van mensen.
Ik zie wel wat ik er mee ga doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |