Nope, daar ben ik zeker van dat dat het niet isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wordt gewoon verlegen van mijn bad cop-look
Ja dat zat ik ook te denken. Hema 2,50.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zwembad en douche dus. Ga naar de hema en koop die van een knaak
Da's omdat jij 65+ bentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Ik moet altijd denken aan hoogblonde tokkie vrouwen en zonnebankbruine opgepompte-borstspier mannetjes van 1.60 m als ik die brillen zie
Maar als je alleen maar van en naar het strand hoeft, dan hoeft het toch niet zo'n geweldige kwaliteit te zijn? Of is het strand een half uur lopen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Mss het volgende:
Maar ik wil gewoon een beetje slipper die een weekje strand overleeft, en niet van de slappe van de Hema waar je helemaal in weg zakt.
Ja maar jouw fashionsense loopt ook vijftien jaar achterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Ik moet altijd denken aan hoogblonde tokkie vrouwen en zonnebankbruine opgepompte-borstspier mannetjes van 1.60 m als ik die brillen zie
nopequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb nu al een paar keer een liedje gehoord, volgens mij gefloten op een panfluit, heel licht en zomers, beetje chinese invloeden, instrumentaal. Weet iemand welke ik bedoel en hoe het heet?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Als ik er ook echt een tijdje op moet lopen, dan wil ik ook degelijkequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Mss het volgende:
Mja, blijkbaar ben ik heel raar in mijn opvattingen over slippers merk ik. Maargoed ik heb er nu gekocht, prima
ik heb een mandje vol met van die Griekse troepslippers die je dan voor een knaak koopt omdat je er bij het strand pas achter komt dat ze nog in je appartement liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik er ook echt een tijdje op moet lopen, dan wil ik ook degelijke
Maar voor ff onder de douche of zo boeit het me niet zo eigenlijk
One Directionquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb nu al een paar keer een liedje gehoord, volgens mij gefloten op een panfluit, heel licht en zomers, beetje chinese invloeden, instrumentaal. Weet iemand welke ik bedoel en hoe het heet?
Allstars blijven altijd inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jouw fashionsense loopt ook vijftien jaar achter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een mandje vol met van die Griekse troepslippers die je dan voor een knaak koopt omdat je er bij het strand pas achter komt dat ze nog in je appartement liggen
Aviateurs ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Allstars blijven altijd in![]()
Beetje haten op mij en mijn AOW
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar Mss is een sloopkogel he? Die loopt vier stappen op die el cheapos en dan hangt er ineens alleen nog maar het plasticje dat over je voet loopt aan haar tenen
Da's een goed punt, alleen betwijfel ik of dat issue met een havaiana minder isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar Mss is een sloopkogel he? Die loopt vier stappen op die el cheapos en dan hangt er ineens alleen nog maar het plasticje dat over je voet loopt aan haar tenen
Da's maar goed ook, dat die dingen nog niet bij wet verboden zijn is onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn fijnste slippers komen van Kos. Zijn van Reef en heb ze al 6 jaar. Gebruik ze eigenlijk alleen op vakantie of op die zeldzaam warme dagen hier en ze zijn nog steeds goed![]()
Van mijn birkenstocks krijg ik blaren
Dat weet ik ook niet, ik ben een zeikstraal en loop alleen maar op Reefsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een goed punt, alleen betwijfel ik of dat issue met een havaiana minder is
blote voetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon met je kisten naar het strand
Ik vind ze ook echt heul lelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, dat die dingen nog niet bij wet verboden zijn is onbegrijpelijk
Je weet dat Reef failliet is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik ben een zeikstraal en loop alleen maar op Reefs
Wrom?quote:
ik heb een paar Dupes (staat ook echt Dupe op, volgens mij havaianakloonquote:
Thuis schoenen, op het strand blote poten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik loop echt nooit op blote voeten, ook thuis niet
Rockze!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
goed, ik ga mijn muil maar eens volsmotzen.
SLIPPERDETAILSZwarte teenslipper met een dwarsbandje over de voet. Op de zool zijn twee motieven gecombineerd: bloemen en de romantiek van kant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dit model http://www.ipanema-slippe(...)-II-Fem-_-22591.html
En dat dwarse bandje houdt je tenen een beetje bij elkaar. Superbe
ik heb nu de zwarte kiko sugarmatt op, toevallig net ene extra laagje gedaan omdat ik wat tipwear had. maar het is zo lekker snel droog ookquote:
Ik hou zo van zandlakjesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Piemel, hebben jullie nou konijnen, las ik dat goed?
Tof! Had je al foto's ergens?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens P2 confidential en seductive, beide zeer tof maar confidential is nu al favo
En drogen inderdaad ook snel, super
Knapperdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau. Ik heb wel de balen van mijn haar maar dat wordt nog gefixt, ik had een hairdo gewonnen eigenlijk voor iemand anders maar nu ga ik zelf maar
Voor jou, met mijn haar kan niet zo veel, priem had dat de vorige keer laten doen en was echt vet cool. Maar hopelijk hebben ze de krultangen bijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Knapperd. Voor wie had je die hairdo gewonnen dan?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor jou, met mijn haar kan niet zo veel, priem had dat de vorige keer laten doen en was echt vet cool. Maar hopelijk hebben ze de krultangen bij
Weet ik. Maar ik vind het gewoon stom van mezelf want andersom zou ik zoiets ook niet cool vinden. Dus de volgende keer doe ik dat ook gewoon niet zo.quote:
Ik heb stomp nagels dus die ga ik echt niet postenquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau. Ik heb wel de balen van mijn haar maar dat wordt nog gefixt, ik had een hairdo gewonnen eigenlijk voor iemand anders maar nu ga ik zelf maar
Ik bedoelde de nijntjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb stomp nagels dus die ga ik echt niet posten
omdat mijn man nu ook ineens besluit geen zin te hebben. En ik me al weken verheug. En dat dus best eerder gecommuniceerd had kunnen worden dan vijf minuten van te voren.quote:
Niet leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat mijn man nu ook ineens besluit geen zin te hebben. En ik me al weken verheug. En dat dus best eerder gecommuniceerd had kunnen worden dan vijf minuten van te voren.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat mijn man nu ook ineens besluit geen zin te hebben. En ik me al weken verheug. En dat dus best eerder gecommuniceerd had kunnen worden dan vijf minuten van te voren.
Wat is dat dan voor een matige actie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je hem even patsen gegeven zodat hij leert beter te communiceren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
oh, verkeerd begrepen, hij wil wel gaan maar nu nog niet
Communicatie
Zeg dan: zullen we rond vieren gaan zodat ik eerst nog wat kan klussen?
en niet:
Ga maar alleen dan kom ik misschien wel later nog
helpt dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hem even patsen gegeven zodat hij leert beter te communiceren?
Ja, is net als bij honten en kinderen. Als je het maar vaak genoeg doet gaan ze een verband leggen en passen ze hun gedrag aanquote:
jaaaa bazin!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
SQ, volgens mij heb je liedje gevonden![]()
Sandaaltjes kan je bij vanharen misschien kijken? heb ik de mijne ook vandaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:21 schreef Mss het volgende:
Jongens, bedankt voor de slippertips, maar ik heb gewoon de gele O'neills besteld.
Nu nog schandaaltjes en dan kan ik er weer tegen
Daar hebben ze alleen dezon: http://vanharen.nl/NL/nl/(...)/home-dames-schoenenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sandaaltjes kan je bij vanharen misschien kijken? heb ik de mijne ook vandaan
Birkenstock is zeker uncool?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen dezon: http://vanharen.nl/NL/nl/(...)/home-dames-schoenen
En ik zoek echt een schandaal. Dus ik ga over een week nog wel even naar die speciaalzaak.
Ja, maar ik wil geen slipper maar een sandaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Birkenstock is zeker uncool?![]()
Want daar hebben ze aardig wat van in jouw maat bij Zaadlando..
Je moet ze ook inlopen zodat de zool zich naar je voet gaat vormenquote:
Ik heb ze al járen, ik denk dat ze onderhand wel ingelopen zijn. Ik blijf er gewoon blaren van krijgen als ik er langere tijd op loop.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ze ook inlopen zodat de zool zich naar je voet gaat vormen
Maar dat heb jij toch met heel veel schoenen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ze al járen, ik denk dat ze onderhand wel ingelopen zijn. Ik blijf er gewoon blaren van krijgen als ik er langere tijd op loop.
Mwa, mn hakken, maar dan kun je pleisters plakkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat heb jij toch met heel veel schoenen?
Owquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa, mn hakken, maar dan kun je pleisters plakken. Maar hier krijg ik blaren voor waar dat horizontale tenenhogerding zit, makes sense?
gecheckt of ze wel gecombineerde shipping doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef Mss het volgende:
Wat is dezen? Ik koop meerdere items bij een ebayseller en ik kan geen goede verzendkosten aanvragen. Wat are this?
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item232d573a40quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
gecheckt of ze wel gecombineerde shipping doen?
Ik heb ook nog wel eens voor elkaar gekregen om dat te vragen terwijl de verzendkosten gratis waren trouwens
Vaag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:44 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item232d573a40
Zo te zien wel.
Nee blaren bij dat opgezette stuk onder aan je tenenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb een ander model. Heb nooit last gehad van blaren aan de bovenkant.
Maar ik krijg dus ook geen blaren van dat touwtje tussen de tenen. Die kreeg ik alleen de eerste keren dat ik teenslippers aan had. Toen heb ik er met wat pleisters doorheen gelopen en sindsdien draag ik niks anders meer
ik heb m gisteren gezien, goeden filmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil naar The Purge maar brum wil m niet zien
Niet eng?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb m gisteren gezien, goeden film
En nieuwe kiwi cool-ada want ik baal dat deze zo verrot is, en nog een ander lakje erbij, beetje koraalroze, die had ik nog nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vaag?![]()
Even mailtje sturen?
Tevens: Wat ben je aan het falen?
Heb je nou eigenlijk nog een verklaring voor waarom die van jou zo vaag is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:50 schreef Mss het volgende:
[..]
En nieuwe kiwi cool-ada want ik baal dat deze zo verrot is, en nog een ander lakje erbij, beetje koraalroze, die had ik nog niet
Ik had CG gemaild en ik kreeg een hele nietszeggende reactie terug:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je nou eigenlijk nog een verklaring voor waarom die van jou zo vaag is?
HOE kunnen ze nou zeggen dat er niks mis is met die lak?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had CG gemaild en ik kreeg een hele nietszeggende reactie terug:
We appreciate your interest in China Glaze. Neon pigments and lights (like innocence, diva bride, etc) are just more unstable and have a tendency to fall or shift over a period of time. The shifting, just like separating, is something that can be semi contained if the polish is stored in a cold place.
There is nothing wrong with the polish, but if unsatisfied you should speak with your beauty supply to find out what their exchange policy may be.
En de Ebaystore waar ik 'm vandaan heb bestaat niet meer.
Ja ik snap het ook niet. Hij is niet alleen van kleur veranderd, maar ook van finishquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE kunnen ze nou zeggen dat er niks mis is met die lak?
Ik ook!!! Ik dacht dat ik de enige was. Laatst had ik na een groot rondje op mn birkenstocks daar blaren maar ook aan de zijkant van mn voet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee blaren bij dat opgezette stuk onder aan je tenenIk kan supergoed uitleggen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef Mirjam het volgende:
Aw yisss de overbuurman is weer aan het stoken;(
Dat 'ie zichzelf opstookt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef Mirjam het volgende:
Aw yisss de overbuurman is weer aan het stoken;(
homijn. Ik ga maandag me als een kut gedragen en de gemeente bellen, ben er echt klaar mee, ik rook zowat weg hierquote:
Dat jij opeens mensen volgt? Daar heb ik ook last van. Wachtwoord veranderd en allesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe kom ik aan die random instagramvolgerts.
Nee, dat ze mij volgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat jij opeens mensen volgt? Daar heb ik ook last van. Wachtwoord veranderd en alles
howabout noquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die denken dat ik morgen om 13:00 kom werken als ik vannacht op z'n vroegst om 4:30 thuis ben van hetzelfde werk
is het gebruikelijk dat ze je zo vaak bellen? Dat deden ze vroeger bij mij ook, dan word je zowat iedere vrije dag gebeld. Tot k dringend verzocht dat niet meer te doen, oprotten, vrij is vrijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'Oh 2 uur dan?'
Ik vind t al erg zat dat ik om 16:30 weer moet beginnen
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het gebruikelijk dat ze je zo vaak bellen? Dat deden ze vroeger bij mij ook, dan word je zowat iedere vrije dag gebeld. Tot k dringend verzocht dat niet meer te doen, oprotten, vrij is vrij
ik denk dat je er vriendelijk maar gemeend wat van moet zeggen, ze hebben gewoon hun shit niet op irde als ze zo vaak moeten bellen, en het is gay als je echt iedere dag met je werk moet dealenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaals t zo doorgaat na m'n proefperiode ga ik er wat van zeggen.
Ik kán dan niet eens extra werken. Als ze in m'n vakantie bellen krijgen ze t ook te horen
Vaak heb ik oproepen gemist omdat ze sochtends bellen als ik snachts heb gewerkt, ik bel niet eens meer terug, ze bellen gewoon een lijst af
Na m'n proeftijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk dat je er vriendelijk maar gemeend wat van moet zeggen, ze hebben gewoon hun shit niet op irde als ze zo vaak moeten bellen, en het is gay als je echt iedere dag met je werk moet dealen
Jullie hadden toch koffers gekocht?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ghehe. .. Pinda is een echte Pinda
Er zojuist achter komen dat ie geen koffer heeft terwijl ik al meerdere malen had gevraagd of hij daar ff naar wilde kijken.
Neuuuuhhh... tijd zat!
Hey! Ik ben helemaal klaar! Ik heb het honderd keer gevraagd... succes!
kleintjes voor de handbagage...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie hadden toch koffers gekocht?
Oh ik dacht dat dat t enige was wat je meenam, nee dan is t niet zo handigSquote:
Aww yis, nu nog een poederbrief sturen en dan gaat ie vast verhuizenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:16 schreef Mirjam het volgende:
Mijn buurman is uit zn ster gegaan en daar is de stokende overbuurman erg van geschrokken
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aww yis, nu nog een poederbrief sturen en dan gaat ie vast verhuizen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of een molotov cocktail gooien. Hij wil vuur, vuur kan ie krijgen
Nais.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
En ik lees net op fb dat er vandaag 2 over hun nek zijn gegaan tijdens de bootcamp ermahgerdbeetje bang voor morgen nu
Lolwhut?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
En ik lees net op fb dat er vandaag 2 over hun nek zijn gegaan tijdens de bootcamp ermahgerdbeetje bang voor morgen nu
Pia mess, Amerikaanse derby legende, geeft de bootcamp. En ze geeft écht zware workouts ! Dat wist ik wel, maar zo erg? Euuuhhhhhhquote:
Straks gaat t super goed en maak je je nu oor niks drukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
ik voel een griepje opkomen denk ik
slik
Oh ik ga sowieso en als het echt niet gaat, dan ga ik aan de kantquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks gaat t super goed en maak je je nu oor niks druk
You can do it.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
ik voel een griepje opkomen denk ik
slik
Ruilen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: succes met werken! Ik ga nog wat lezen en slapen
Wat heb je gelaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Manicure klaar, straks m'n tenen.
En Joop maar denken dat ik me ging vervelen.
quote:
Opi Extravagance.quote:
Aww.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan vannacht alleen hier, meh. Ik vind t niet erg om snachts over straat te gaan, maar nu heb ik niemand om naartoe te rennen als ik achtervolgd wordt door enge mensen
Die krabt vast enge mensen hun ogen uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Ik heb tenminste nog een knorrige ouwe kat.
Nah. Het is een schijtluis.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die krabt vast enge mensen hun ogen uit
Rip aan de nabestaanden.quote:
Ik wil!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ermahgerd wie gaat er mee naar het strand? De zee geeft licht
Weet je hoe duur jonge.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wakker geschrokken door onweer daarstraks.. En watje als ik ben, vind ik het niet zo fijn om dan alleen in bed te liggenDus ik naar B toe, zit ie A Haughting te kijken. Yeah, dat helpt
![]()
En vervolgens springt ineens de lamp uit zichzelf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
Wakker geschrokken door onweer daarstraks.. En watje als ik ben, vind ik het niet zo fijn om dan alleen in bed te liggenDus ik naar B toe, zit ie A Haughting te kijken. Yeah, dat helpt
![]()
En vervolgens springt ineens de lamp uit zichzelf uitWhehehehe, nice<!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Das verkapt vragen of ze met je mogen neuken jonguh!quote:Op zondag 28 juli 2013 04:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die om 5u met de auto langs je stoppen en vragen of ze met je telefoon mogen bellen. How about fucking no
![]()
En vervolgens springt ineens de lamp uit zichzelf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Nee was spontaan EINZ!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ben je jarig! Gefeliciteerd!!
Dank uquote:Op zondag 28 juli 2013 11:37 schreef Molo het volgende:
Gefeliciteerd mevrouwtje!!!
Vier je het nog of heb je dat al gedaan?
Kun je Wim mooi omtoveren tot partypoetel
Hier is het zonnetje net doorgebroken en heerlijk om buiten te zittenquote:Op zondag 28 juli 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank u
Nee ik vier het in principe niet, probeer ik elk jaar weer te voorkomen
Plan was om met Fred wat te gaan eten in de stad en dat m'n ouders dan na het eten even aanschuiven (willen ze graag). Maar dan moet het nog wel een stukje warmer worden, want ik wil buiten zitten![]()
Anders gaan we gewoon pizza bestellen en daarna zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier is het zonnetje net doorgebroken en heerlijk om buiten te zittenkomt bij jullie vast ook goed
Waar gaan jullie eten?Ermagerd een nieuwe trendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh ik weet al waar het isquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik weet al waar het is
Tot vanavond he
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot vanavond he
Bami de weddingcrasher en Molo de birthdaycrasherquote:Op zondag 28 juli 2013 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot vanavond he
Hier is mijn cadeau alvast, wel helemaal afluisteren he?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bami de weddingcrasher en Molo de birthdaycrasher
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier is mijn cadeau alvast, wel helemaal afluisteren he?
Mannenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Mirjam het volgende:
mannen
een half flesje jillz al 3 dagen op de hoek van een kastje, midden in de doorloop laten staan. en ik loop hem er uiteindelijk net af, alles onder, m'n schone kleren dit dat alles
ik schelden, is het mijn schuld want hijb stond daar toch al 3 dagen
JA MAAR HIJ HOORT DAAR NIET TE STAAN KTHXBYE
Ik mag niet zuipen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik in een kroeg gaan werken? Dan maak ik dezelfde uren en je mag nog zuipen tussendoor
Ja, meestal mag het ook wel, maar er waren er bij ons een paar die het als gratiesj zuipen zagen. Dus mag niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een meisje die bij de M werkt, werkt ook in de kroeg. Die mogen dat wel ermahgerd
Ahazquote:Op zondag 28 juli 2013 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, meestal mag het ook wel, maar er waren er bij ons een paar die het als gratiesj zuipen zagen. Dus mag niet meer.
Dat sowieso!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Mirjam het volgende:
dat hele bericht is gewoon 1 grote emoslinger waard
Uiteraard zit ik op die Facebook pagina, een hele rel!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef Mirjam het volgende:
http://waldnet.nl/wn/nieu(...)g_op_vals_adres.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het machtigquote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik op die Facebook pagina, een hele rel!maar het was ook wel een gevalletje ' to good to be true' met kadobonnen etc weg te geven. En je zou ze soms eens moeten zien joh, die aasgieren. Op een zakje Nasimix hele gedichten schrijven om het maar op te mogen halen. Aan de andere kant, ik kom zo mooi van mijn meuk af.
Ik ben ook aan het lezen nu daar. WTF, mensen die wcpotjes weggeven, GATVER!quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik op die Facebook pagina, een hele rel!maar het was ook wel een gevalletje ' to good to be true' met kadobonnen etc weg te geven. En je zou ze soms eens moeten zien joh, die aasgieren. Op een zakje Nasimix hele gedichten schrijven om het maar op te mogen halen. Aan de andere kant, ik kom zo mooi van mijn meuk af.
nou, zo gek is dat niet hoor. En ze hebben niet voor niets glorix uitgevondenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het lezen nu daar. WTF, mensen die wcpotjes weggeven, GATVER!
Dat vind ik van vreemden echt goorquote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, zo gek is dat niet hoor. En ze hebben niet voor niets glorix uitgevonden
Plastic lijkt me op een of andere manier meer te absorberen oid.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Of sloop jij ook de wc uit een huis als je er komt wonen?
plastic wcpotten?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Plastic lijkt me op een of andere manier meer te absorberen oid.
quote:Willen alle gedeputeerden zo hulpvaardig willen zijn om hieronder te vermelden wat jullie zouden ophalen bij Angelina Meester. Onze dank is groot.
meh , ik heb last van allesquote:
Die kunnen ook goed goor en niet meer schoon te maken zijn, hier zit in die pijp waardoor je wegspoelt een hele gore bruine laag die niet weggaatquote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus goor, een gewone wcpot is een ander verhaal
ik vind het wel ergens het toppunt van sneu, ik lees in een ander topic mee over van die weggeefhoeken, en wat mensen al niet aangrijpen voor een gratis ding van 4 kwartjes, heel erg triest..quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wel de bril. Ik mót een nieuwe bril.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Of sloop jij ook de wc uit een huis als je er komt wonen?
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
iew?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel alles gehaald?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben dooddat was enen zeerrrrr zware workout
Alles mee gedaan en niet moeten kotsenquote:
Vervelend, vooral dat het dan nu van dat warme weer is! Kan me voorstellen dat dat idd niet meehelpt met alles.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meh , ik heb last van alles![]()
mezelf, m'n lichaam, de prednison, de hitte, m'n longen (erg benauwd )
verder wel ok
hoe is t met jou babe?
I haz a proudquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alles mee gedaan en niet moeten kotsen
ik las al over kotsende vrouwen enzoquote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben dooddat was enen zeerrrrr zware workout
Jupquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las al over kotsende vrouwen enzo
je zweet het gros er wel uit denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij heb ik 3 liter water opzeik heuuuul de nacht
ja te rustig is ook niks joh, dan zit je 'echt letterlijk en figuurlijk je tijd te verdoenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vervelend, vooral dat het dan nu van dat warme weer is! Kan me voorstellen dat dat idd niet meehelpt met alles.
Goed hoor, gelukkig wat drukker op het werk - zoveel beter dan te rustig.
heb je een linkje?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef Mss het volgende:
Die pagina ERMAHGERDWat mensen wel niet aanbieden
Jup! En ik ben niet echt het type van "ooooh, komt wel goeeed, lekker rustig aan...". Ik wil gewoon moe thuis komenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja te rustig is ook niks joh, dan zit je 'echt letterlijk en figuurlijk je tijd te verdoen
Ik stond vanmorgen op de weegschaal: 60.3, daarnet: 59.7quote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zweet het gros er wel uit denk ik
tering watt een bendequote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Mss het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/ikgeefwegdrachten/
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup! En ik ben niet echt het type van "ooooh, komt wel goeeed, lekker rustig aan...". Ik wil gewoon moe thuis komen.
ja, dan heb je het gevoel dat je je dag ook nuttig besteed hebt hoor, logisch.. naja fijn dat het weer wat aantrekt..quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup! En ik ben niet echt het type van "ooooh, komt wel goeeed, lekker rustig aan...". Ik wil gewoon moe thuis komen.
ik vind dat dus 'echt niet kunnen, maarjaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, er staan zelfs kittens en konijntjes op.
Jup!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
En genoeg mensen die best gratis een schattige kitten willen en straks hetzelfde probleem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |