quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende: ik ga in December een Serengeti kopen. Maar die ik wil zijn tegen de 300 euro
![]()
Misschien in het kader van het onderwerp zou "serengeti eyewear" of "serengeti sunglasses" een goede tweede zijn puckziequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is Serengeti volgens Google...
[ afbeelding ]
Deze, maar er staat bij geelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LINK? ik kan m niet vinden? Lolque
het pure genot van het dragen van dat ding is elke cent waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
En no way dat ik zoveel geld aan een zonnebril uitgeef, ik raak die dingen altijd ergens kwijt
Na 8 jaar pas krassen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het pure genot van het dragen van dat ding is elke cent waard.
Die van bb zijn nu acht jaar oud en beginnen krassen te krijgen dus zijn helaas echt aan vervanging toe
En ik kan ook geen geld uitgeven tenzij iets het echt waard is
Zijn toch unisex?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan geen Fransis dat mannenmodel?
er wordt natuurlijk wel goed voor gezorgd, het zijn brillen van 300 euro...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Na 8 jaar pas krassen?![]()
Ik ga ff de plakkerigheid van me af douchen....
da's mogelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef Mss het volgende:
Ohja ik moet nog leuke slippers in maat 43 zien te vinden
Unisex en maar 1 maatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt 2 maten toch? Groot en kleiner glas.
Dat kanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik geef liever 1 keer 111 uit tegen 12 keer 11.
Ben benieuwdquote:
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij had m gister in de bijenkorf opgezet en was loik
Ja hij wilde geen 170 euro betalen ondanks dat ik bleef zeuren, tssquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzonaja voor 11 euro durf ik dat risico wel te nemen
En omnomnom mojito
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzonaja voor 11 euro durf ik dat risico wel te nemen
En omnomnom mojito
Merkgeilerd gijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij wilde geen 170 euro betalen ondanks dat ik bleef zeuren, tss
169 bij bijenkorfquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Merkgeilerd gijsoberso is ie op internet 111 dus dan is 170 al helemaaallll gek
waar ik em heb gepast was ie 146
zatflapjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
En ik lees de tt steeds als 'seks met spiegeleieren'. Just for the record.
Ja verwacht niet de kwaliteit van Ray Ban, dat kan niet voor dat geldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En omnomnom mojito
Dan mot je een keer bij de mannensectie kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil gewoon simpele goedkope waarmee ik onder de douche kan staan
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologiequote:
Iets zegt mij dat die ouders van het kind die link niet kennenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologie
Ja idd, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat die ouders van het kind die link niet kennen![]()
Past dan meer in het rijtje Chartitty
Net even op de fb van de ouders (ja want fb met dubbele naamquote:
Inge En Matthijs van den Broek - Vissersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Net even op de fb van de ouders (ja want fb met dubbele naam) gekeken en bij favoriete programma's staat alleen rtl boulevard, teen mom en barbies baby
En dan staat hier zelfs IngeenMathhijsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inge En Matthijs van den Broek - Vissers
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
Konijntjes liggen te pitten, zullen wel dood op zijn van de spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RUST denken ze, RUST!吴 曼 迪
Ja die is mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan staat hier zelfs IngeenMathhijs
Wel dankzij Molo weer een schilderij van Klimt gevonden (Danaë)
[ afbeelding ]
ermahgerd ein tet!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan staat hier zelfs IngeenMathhijs
Wel dankzij Molo weer een schilderij van Klimt gevonden (Danaë)
[ afbeelding ]
Ja, en ze zijn leukquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn leuk
Koos wilde jaren geen konijnen, maar toen hij dat zielige verhaal hoorde was hij in 2 seconden om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef bleiblei het volgende:
Blijken die knijntjes na die heftige traumatische ervaringen super evil geflipte killerkonijnen geworden te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Whyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
Mooi, dat commentaar op de konijnen namen![]()
Nobody aproves
Iedereen denkt dat ik of een grapje maak, of dat ik gewoon geen smaak hebquote:
Maar dat is juist leuk met beestenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik of een grapje maak, of dat ik gewoon geen smaak heb![]()
Dat laatste klopt wel ja
En kwijlquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe je ze ff goed wassen molo! ff alle snot en porken eraf enzo
Mag ik met u trouwen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat is juist leuk met beestenDie kun je slechte namen geven
Hoewel ik onze rooie kater geen Azraël mocht noemen van mijn maNu is hij vernoemd naar onze buurman die ook een ginger is
Okquote:
Of Kumber en Betsjquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar dat duivels plan mocht dus niet doorgaanEn als ik later twee katten/ratten/fretten/konijnen krijg wil ik ze Sherlock en Watson noemen
No. It's the most foul, cruel and treacherous rodent you've ever laid eyes on!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
"But that's just a bunny rabbit"
*slash, gore, kill, smack, tear, rip *
like.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe je ze ff goed wassen molo! ff alle snot en porken eraf enzo
Ja huuu! In windowlickercity hier vlakbij is een kinderboerderij met cavia`s die vet zijn van het aaien en altijd allemaal harde randjes in hun vacht hebbenquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja huuu! In windowlickercity hier vlakbij is een kinderboerderij met cavia`s die vet zijn van het aaien en altijd allemaal harde randjes in hun vacht hebben
Huuuuhquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn enige mannetjesgup Erik genoemd. Naar een autistische family friend die denkt iedere vrouw te kunnen hosselen. Including me, mijn oma, mijn getrouwde vriendinnen en mijn buurvrouw.
Viel gelukkig mee met deze beestjes, maar ik geef ze even rust, kunnen ze zichzelf ook even schoon likkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja huuu! In windowlickercity hier vlakbij is een kinderboerderij met cavia`s die vet zijn van het aaien en altijd allemaal harde randjes in hun vacht hebben
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 1 grote goudvis, 2 kleintjes en een gup. De kinderen hebben ze Donald, Kwik, Kwek en Jantje genoemd
Jaaa! Eerst vond ik hem verschrikkelijk maar nu is hij leukquote:
Zeker veel teveel bloem gebruiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Jaaa! Eerst vond ik hem verschrikkelijk maar nu is hij leukHad ook een lekker lasagna recept van hem gemaakt
Nouwja poging tot want mijn bechamelsaus werd steeds een grote deegbal
![]()
(in mijn verdediging, het was mijn eerste poging ooit
)
Het ging steeds pas mis als ik de koude melk erbij wilde doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker veel teveel bloem gebruikt
Ik vind m wel humor hebben, maar snap wel dat mensen hem ook super irritant kunnen vinden
'Zit de frittata vast aan je ovenschaal, laat je gasten lekker zelf snijden en geef gewoon je gasten de schuld!'
De bevrijding van eindhoven vieren jonguh! 27 juli jeweetzquote:
Als je er net melk bijgooit ziet het er altijd uit als een deegklont.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het ging steeds pas mis als ik de koude melk erbij wilde doenHeb het 2x geprobeerd toen had ik geen zin meer en honger
Had 50gr boter, 40gr bloem en 50ml melk. Maar het ging dus mis zodra ik ook maar een druppel melk erbij deed. Volgens Spees was het te heet misschien, zou best kunnen want mijn pannetje viel steeds half in de pit
ah, we hebben een kenner!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
De bevrijding van eindhoven vieren jonguh! 27 juli jeweetz
Ik zou zeggen dat er vet veel meer melk bij moe, maar ik meet nooit af bij een roux/bechamelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het ging steeds pas mis als ik de koude melk erbij wilde doenHeb het 2x geprobeerd toen had ik geen zin meer en honger
Had 50gr boter, 40gr bloem en 50ml melk. Maar het ging dus mis zodra ik ook maar een druppel melk erbij deed. Volgens Spees was het te heet misschien, zou best kunnen want mijn pannetje viel steeds half in de pit
Ja dan denk je, look at all the foods I can't eatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kookprogramma's altijd heel leuk, tot ik kcals ga tellen
Ik lul maar wat joh, zal wel een zatlap zijn die het begin van de bouwvak wil vieren ofzoquote:
Dat is 12 september volgens mij, want 12 septemberpleinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
De bevrijding van eindhoven vieren jonguh! 27 juli jeweetz
I know, eindhovensche bevrijdingsdag is 18 september, but props for the effortquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh, zal wel een zatlap zijn die het begin van de bouwvak wil vieren ofzo
Oja 18equote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, eindhovensche bevrijdingsdag is 18 september, but props for the effort
ERMAHERDDDik heb enen bevrijdingspleinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is 12 september volgens mij, want 12 septemberplein
Ja datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan denk je, look at all the foods I can't eat
Misschien is dat wel Eindhoven zuidquote:
Die kun je ook velen aan laten fikkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien is dat wel Eindhoven zuid
Die deegbal met melk had je gewoon door kunnen roeren, of blenden, komt dan vanzelf goed
Zakjes mix van Gran d'Italia zijn nog makkelijker overigens
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kun je ook velen aan laten fikken
Dat is dan weer plein 1992 ivm de euroquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHERDDDik heb enen bevrijdingsplein![]()
(12 september is in mestreeeeecht)
De euro was er in 2000 pas hoor. harharharquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan weer plein 1992 ivm de euro
Dat is zo vreemdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen moet ik helemaal alleen naar Breda en daar alleen slapen huuuuuuuu
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is zo vreemdDat had ik na de bruiloft van SQ
Niet het Verdrag van Maastrichtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De euro was er in 2000 pas hoor. harharhar
ja, ik kwam er achterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan weer plein 1992 ivm de euro
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks wordt er ingebroken en word ik verkracht door 5 enge negers.
Wishful thinking!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks wordt er ingebroken en word ik verkracht door 5 enge negers.
Ben ik ook aan het kijken. Ik vind hem zo leukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:02 schreef Molo het volgende:
Anthony Bourdain in Lissabon, de herkenning van eettentjes
ik vraag me inmiddels wel af wat je limiet isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
AWWW YIS, GOEDE BESTEDINGSRUIMTE ZURUCK
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het kijken. Ik vind hem zo leuk
10.000quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me inmiddels wel af wat je limiet is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou wel echt velen belachelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yepquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou wel echt velen belachelijk zijn
Ik heb t ook eigenlijk niet nodig, ik had m toen voor lush genomen en een maand later kregen ze paypal. Maar nu heb ik steeds t gevoel dat ik het opeens nodig ga hebben een week nadat ik het opzeg dus laat ik het maar zoquote:
Zekers!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had mn laptop wel 80 euros goedkoper hierdoor, we blijven Nederlanders toch
Dan moet je zorgen dat je genoeg buffer hebt om daar niet over te hoeven stressenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat wel meerdere keren per week uit te rekenen of ik genoeg geld had als t werd afgeschreven, ik kan er niet tegen
Dat had ik ook bijna. Alleen net niet genoeg om die laptop te kopen en nog te eten. En door die korting had ik m dus besteldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je genoeg buffer hebt om daar niet over te hoeven stressen
Nee ik ook niet, daarom koop ik alleen als ik dat bedrag minimaal keer twee op mijn rekening heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat had ik ook bijna. Alleen net niet genoeg om die laptop te kopen en nog te eten. En door die korting had ik m dus besteld![]()
Maar dat ga ik niet vaker doenik kan er niet goed tegen.
Had ik een keer toen ik een treinkaartje wilde kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, daarom koop ik alleen als ik dat bedrag minimaal keer twee op mijn rekening heb.
Bij de Albert Heijn staan en dan met een geweigerde pas voor lul staan
1 x gebeurd, nooit weer
Ajjjjquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik een keer toen ik een treinkaartje wilde kopenGelukkig had ik nog geld op mijn ov chipkaart staan.
Bleek toen dat duo al eerder geld had afgeschreven ivm weekend en loon dus later ivm weekendEn grote Lush order waar ik van andere mensen ook nog geld voor moest krijgen. Maar dat was niet echt leuk nee
Je ziet het als caissière snel genoeg als je het hoofd van de klant ziet denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op de kassa zien ze niet dat je saldo ontoereikend is he. Enkel pas geweigerd en dat kan ook als ie kapot is
ik ga echt niet al m'n flesjes schuddenb, ik hoop er gewoon het beste vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef Molo het volgende:
Nagellak droogt echt top met dit weer
Iemand nog tips voor het bewaren van nagellak? Moet ik af en toe schudden ofzo?
Sommige lakjes gaan beetje schiften.
en als ze gaan schiften? Ze staan donker en koel bij mij hoor, maar toch krijg ik 2 lagen bij veel lakjes zag ik net.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga echt niet al m'n flesjes schuddenb, ik hoop er gewoon het beste van
Huh die leeft toch gewoon nog?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:54 schreef Molo het volgende:
Bam Margera is op tv, best gek om te zien als je weet dat die zich helemaal kapot dood heeft gereden
quote:Gefeliciteerd, je hebt zojuist een paar hele gave beauty musthaves gescoord!
Home > Winkelwagen > Afrekenen > Succes
Hartelijk dank voor je bestelling, deze is door ons in goede orde ontvangen.
Indien je ervoor hebt gekozen te betalen via een overboeking duurt het ongeveer twee werkdagen voor het bedrag bij ons zichtbaar is en zullen we je bestelling direct daarna verzenden.
Indien je vragen hebt, neem dan contact met ons op!
Waarom neem je dan niet zo'n parkline-ding?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ajjjj
Ik heb in Rotterdam regelmatig dat mijn chip voor parkeren leeg is, dan is het dan maar de gok nemen op een bon of contant geld aan iemand met een gevulde chip geven
Wij altijd wel hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op de kassa zien ze niet dat je saldo ontoereikend is he. Enkel pas geweigerd en dat kan ook als ie kapot is
Oh lol ;Dquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:09 schreef princess-a het volgende:
Mooorning ladies
[..]
Wij altijd wel hoorer kwam dan een foutcode op de kassabon te staan en we hadden een lijstje met de betekenis van elke code erbij..
Was afgelopen dagen in Duitsland voor werk, en ineens zag ik een DMlekker even los geweest en vanmiddag lakken met nieuwe lakjons
dat doen alle lakjes als ze een tijdje stil staan. Gewoon schudden als je ze wil gaan gebruikenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:53 schreef Molo het volgende:
[..]
en als ze gaan schiften? Ze staan donker en koel bij mij hoor, maar toch krijg ik 2 lagen bij veel lakjes zag ik net.
Ik merk dat ik minder bijt als ik nagellak op heb, dus heb mijn stompjes nu weer een kleine week gelakt![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was m'n bed ingezwalkt en omgepleurd
Vind ik te duur johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom neem je dan niet zo'n parkline-ding?
Puckzzz, kant en klaar, alleen spa rood toevoegen. Lekk0r!
Ik heb een prepaid creditcard, ik wil helemaal geen limieten en shit. Ik ben daar slecht mee en dit is ook veiliger qua hackers enzo. En ja, dat heb ik al twee keer meegemaakt, de laatste keer toen ik op de kaart van m'n schoonzus had besteldzo vaak heb ik 'm toch niet nodig, dus dit vind ik fijner.
Dank!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen alle lakjes als ze een tijdje stil staan. Gewoon schudden als je ze wil gaan gebruiken
Pin vind ik ook prima, maar er staan hier in de buurt nergens makkelijk bereikbare oplaadpunten voor die chip.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht dat we juist bezig waren contant geld zo veel mogelijk te elimineren
Ik vond ze maar meh, tot ik in de winkels swatches zagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:04 schreef Dwyn het volgende:
Meestal weten we wel ongeveer wat de code betekent inderdaad. Bij ons staat er 'Transactie geweigerd'.
En die zandlakjes zijn echt
In mijn hoofd kan ik er gewoon nog tegen, dus ik heb gewoon in mijn oude tempo twee volle cocktailglazen naar binnen gegotenquote:
Ah dan ga ik dat nog maar eens proberen, vorige 2x kon ik t niet vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het onweer is aangeland hier![]()
Hier kan je steeds meer gewoon pinnen bij het parkeren, dat is een stuk makkelijker.
Spees bij de oplader en dan kan je in het menu kiezen voor terugboeken.
In Rotterdam wel idd, in Den Haag (nog) niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht dat we juist bezig waren contant geld zo veel mogelijk te elimineren
Hum. Ik vind zandlakjes ook telkens zo meh. Waar vind ik ze als ik geen dm in de planning heb? Iemand?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond ze maar meh, tot ik in de winkels swatches zagdenk dat ik vandaag P2 Seductive ga lakken, die is echt om te kwijlen in het potje
Ebayquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hum. Ik vind zandlakjes ook telkens zo meh. Waar vind ik ze als ik geen dm in de planning heb? Iemand?
Bijna geen P2 in elk geval. Ik dacht dat er nog meer merken waren met die shizzlequote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ebay
Of dure OPI in de winkel.
Art Deco? Dat merk ken ik niet! Ff goegelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Art deco heeft ook glitterzandlak. Wel 8,50 dacht ik.
Oh ik ken geen goedkope mensen met texture helaasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bijna geen P2 in elk geval. Ik dacht dat er nog meer merken waren met die shizzle
Nouja, ik laat het ff. Vind het wel best zo
Ik ben expres snel ff heen en weer geracedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond t een strak plan om zometeen naar de stad te gaan, ga ik dan dood?
Ik heb nu een texture lakje op en ben best wel goedkoopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik ken geen goedkope mensen met texture helaas
Mja ik kan pas rond 12.15 daar zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben expres snel ff heen en weer geraced
Inca, die van P2 zijn wel baas hoor
Merken lolwat hoezo mensenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb nu een texture lakje op en ben best wel goedkoop
Jah, die wil ik ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben expres snel ff heen en weer geraced
Inca, die van P2 zijn wel baas hoor
verkopen ze ook bij douglashquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Art Deco? Dat merk ken ik niet! Ff goegelen
nu is het even vette donderstorm, maar volgens mij maar heel kortquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond t een strak plan om zometeen naar de stad te gaan, ga ik dan dood?
Oeh.. Mócht je gaan...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga hopelihk wel binnenkort naar Duitsland, als mn koeder zin heeft een keer om naar der zus in zuid Limburg te rijden![]()
HIer is hrt trouwens ook flink aan het rommelen, wil eigenlijk broodjes halen maar volgens buiebradar breekt zo de hel los
Ow, supergraag!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga volgende week onverwacht naar DuitslandTrix ik kan dan voor jou ook wel zandlakken meenemen als ze ze nog hebben?
oh ff telefoon opgravenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef Diconnected het volgende:
Mirrrr ik heb je even geappt over swapkoffert
Nee vaste lijn geloof ik, ze staan helemaal in t schap gebouwd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Incantrix het volgende:
Zijn die p2's limited?
Nouja, als het niet lukt ook niet rampzalig hoor
Ik koop soberso bijna geen nagellak meer atm, alleen nog dingen waar ik lang genoeg over heb nagedacht
Als er wat in het schap staatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee vaste lijn geloof ik, ze staan helemaal in t schap gebouwd.
Ah, mooiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee vaste lijn geloof ik, ze staan helemaal in t schap gebouwd.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Rommeldebommels luisteren op bed, nakend
Haha, briljantquote:
Ik houd je op de hoogtequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, mooi
Nouja, Taart, Dico, ik hou me aanbevolen
heb geduld, het is onderwegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef Mss het volgende:
Ik denk steeds van 'yay onweer', zijn het vliegtuigers
Ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef Incantrix het volgende:
(Ik wil de hele serie wel als die er is.)
met insta weather?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:29 schreef Mss het volgende:
En heel dat Facebook ook weer vol met pics van bewolking en regen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het mooist aan onweer vind ik dat het licht zo groen lijkten dan *knetterbwoaaaaam* boven je huis
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Woei hij sloeg hier achter in de kas in. Nu suist m`n oor
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
3 jankende kinderen aan m`n lijf gekleefd nu, oh joy
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
daaaahhhhwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Incantrix het volgende:
Meer als gerommel en 5 minuten hozen was het hier ook nietwat Taart zegt.. De horrorbui van 2013
we weten over 30 jaar allemaal nog waar we waren en wa we deden tijdens de horrorbui van 2013quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef Incantrix het volgende:
Meer als gerommel en 5 minuten hozen was het hier ook nietwat Taart zegt.. De horrorbui van 2013
windhozen en tornado'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Mss het volgende:
Net rommelde het even lafjes, en nu begint het te regenen ermahgerd wat zou er nog volgen!!!!!!!!!!!11111
soberszo, alle leuke schoenen gaan vaak tot 41quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Mss het volgende:
Dames havaianas gaan maar tot 41.5. Sterf. Daar hebben ze alle leuke printjes
gewoon rip off havianas bij de bristol kopen, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Mss het volgende:
Daar kom ik heul nooit, en geen idee of er ergens een in de buurt isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gewoon rip off havianas bij de bristol kopen, heb ik ook gedaan
quote:
Hebben die geen online shop?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar kom ik heul nooit, en geen idee of er ergens een in de buurt is
die printjes zie je niet eens!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef Mss het volgende:
Oh dat is bizar, op hun eigen website gaan ze maar tot 41.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben die geen online shop?
Ik heb trouwens havaianas maat 42, vanuit Brazilië zelfs, dus ze zijn er wel. Zal wel aan de inkopers liggen
Of je hebt er gewoon schijt aan en koopt heren model
oh echtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:34 schreef Molo het volgende:
Ik ben geloof ik de enige ter wereld die pecannoten niet lekker vindtik vind ze naar frituurvet smaken:')
ik zie altijd zoveel recepten daarmee op internet, net als pindakaas in baksels
oneill wilde ik idd ook nog opperen, die hebben ook haske veel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef Mss het volgende:
http://shop.oneill.com/NL/nick-pc-304500-2003.htm
Baas
Ja, maar ik wil wel een beetje een degelijk voetbed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van die standaardslippers verkopen ze toch werkelijk overal?
Das kaas gemaakt van de melk van koeien die voor het eerst na de winter weer vers jong gras eten, is heel lekkere zachte kaasquote:
Dat hebben havaianas toch ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel een beetje een degelijk voetbed.
moet e zo'n autobandslipper kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef Mss het volgende:
Nah, iig niet zo'n ding waar je direct in weg zakt.
Mooie nagels en jurk, maar de bril vind ik echt vreselijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Priem:
[ afbeelding ]
Notes:
- ik mag mijn haar niet doen want ik krijg straks een rock&roll kapsel
- de camera van mijn nieuwe laptop is velen matiger dan van mijn oude
- kiek es hoe goed mijn nagels het doen met Sally Handsome
Ja, ook een goedequote:
Een wat voor slipper?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet e zo'n autobandslipper kopen
Plakkies?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet e zo'n autobandslipper kopen
je wordt gewoon verlegen van mijn bad cop-lookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie nagels en jurk, maar de bril vind ik echt vreselijk
ANWB winkels hebben ook goeie slippers en schoenen (jaja, Corrie en Ad mensen kopen daar ook, maar boeiend), of Beversport ofzoquote:
Gewoon, voor zwembad, strand en douche.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Mss, I'm confused. Is het nou om op te lopen of om mee naar het zwembad te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |