quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende: ik ga in December een Serengeti kopen. Maar die ik wil zijn tegen de 300 euro
![]()
Misschien in het kader van het onderwerp zou "serengeti eyewear" of "serengeti sunglasses" een goede tweede zijn puckziequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is Serengeti volgens Google...
[ afbeelding ]
Deze, maar er staat bij geelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LINK? ik kan m niet vinden? Lolque
het pure genot van het dragen van dat ding is elke cent waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
En no way dat ik zoveel geld aan een zonnebril uitgeef, ik raak die dingen altijd ergens kwijt
Na 8 jaar pas krassen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het pure genot van het dragen van dat ding is elke cent waard.
Die van bb zijn nu acht jaar oud en beginnen krassen te krijgen dus zijn helaas echt aan vervanging toe
En ik kan ook geen geld uitgeven tenzij iets het echt waard is
Zijn toch unisex?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan geen Fransis dat mannenmodel?
er wordt natuurlijk wel goed voor gezorgd, het zijn brillen van 300 euro...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Na 8 jaar pas krassen?![]()
Ik ga ff de plakkerigheid van me af douchen....
da's mogelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef Mss het volgende:
Ohja ik moet nog leuke slippers in maat 43 zien te vinden
Unisex en maar 1 maatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt 2 maten toch? Groot en kleiner glas.
Dat kanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik geef liever 1 keer 111 uit tegen 12 keer 11.
Ben benieuwdquote:
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij had m gister in de bijenkorf opgezet en was loik
Ja hij wilde geen 170 euro betalen ondanks dat ik bleef zeuren, tssquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzonaja voor 11 euro durf ik dat risico wel te nemen
En omnomnom mojito
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien valt de nepperd wel tegen qua vorm of grootte ofzonaja voor 11 euro durf ik dat risico wel te nemen
En omnomnom mojito
Merkgeilerd gijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij wilde geen 170 euro betalen ondanks dat ik bleef zeuren, tss
169 bij bijenkorfquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Merkgeilerd gijsoberso is ie op internet 111 dus dan is 170 al helemaaallll gek
waar ik em heb gepast was ie 146
zatflapjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
En ik lees de tt steeds als 'seks met spiegeleieren'. Just for the record.
Ja verwacht niet de kwaliteit van Ray Ban, dat kan niet voor dat geldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En omnomnom mojito
Dan mot je een keer bij de mannensectie kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil gewoon simpele goedkope waarmee ik onder de douche kan staan
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologiequote:
Iets zegt mij dat die ouders van het kind die link niet kennenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologie
Ja idd, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat die ouders van het kind die link niet kennen![]()
Past dan meer in het rijtje Chartitty
Net even op de fb van de ouders (ja want fb met dubbele naamquote:
Inge En Matthijs van den Broek - Vissersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Net even op de fb van de ouders (ja want fb met dubbele naam) gekeken en bij favoriete programma's staat alleen rtl boulevard, teen mom en barbies baby
En dan staat hier zelfs IngeenMathhijsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inge En Matthijs van den Broek - Vissers
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Moeder van Perseus, uit de Griekse mythologie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |