Nee..quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me ineens dat het ook wel eens Kim-Lian zou kunnen zijn... de AVRO zal vast een vinger in de pap willen in hun eerste jaar...
Zat jij nog in het gesloten ESF forum?quote:
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zat jij nog in het gesloten ESF forum?![]()
Kaartverkoop Eurovision in concert Melkweg start 30 november.
Hahaha, die Holadijee van Cornald z'n tweet bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag op een site de theorie dat Holadijee zou staan voor Hollandse DJ
Ik vind het nu al weer leuk al dat speculeren
Holadiejee volgens mijquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, die Holadijee van Cornald z'n tweet bedoel je?
Ook een leuke theorie jaWant normaal schrijf je het anders toch? Hoe ook alweer?
Het lijkt mij een bijzonder prettig gebeuren als het zo blijkt te zijn!quote:Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Holadiejee volgens mij
Maar de combi Waylon met een lied van Ilse schijnt nu toch wel het meest hardnekkige gerucht te zijn
Albert V wist eerst ook zeker dat het Ilse was die er heen gingquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef borisz het volgende:
Waylon dus. Ilse schrijft het liedje. Aldus Albert V.
Zolang de AVROTROS zich koest houdt komt het met Waylon en Ilse wel goed(lees niet met de muziek bemoeien)quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Albert V wist eerst ook zeker dat het Ilse was die er heen ging
Maar dit zal het idd wel zijnIk ben er wel blij mee. Ligt nog even aan het nummer, maar Waylon is een goede keuze.
Maar bij de toppers was dat zeker geen probleem meneer Gordon?quote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is het niet eens met de manier waarop AvroTros omgaat met het Songfestival vertelt hij op Radio 538. “Ik vind het Songfestival toch altijd een soort competitie waar zes tot acht artiesten zingen, zodat je kunt kiezen als land. Nu wordt het toch weer één artiest en dat vind ik jammer. Dan is toch een beetje de grandeur van het Songfestival weg.” Volgens geruchten gaat het om Ilse DeLange. “Haar laatste nummer vind ik bijvoorbeeld verschrikkelijk. “Als je dat stuurt, dan weet je zeker dat je nooit in de finale komt. Je bent afhankelijk van haar keus.” Volgens Gordon is het een goed idee als Ilse de competitie aangaat met bijvoorbeeld Bo Saris of Waylon.
[ afbeelding ]
Ha, nu je het zegt... dat was idd ook uitgemaakte zaak wie er ging.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Maar bij de toppers was dat zeker geen probleem meneer Gordon?
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef borisz het volgende:
Waylon dus. Ilse schrijft het liedje. Aldus Albert V.
Denk dat hij Armin (of een andere DJ) bedoeldequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?
Die man heeft echt de hersenactiviteit van een amoebe he.... nu klagen over die selectieprocedure terwijl je er zelf ook op die manier voor bent geselecteerdquote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is het niet eens met de manier waarop AvroTros omgaat met het Songfestival vertelt hij op Radio 538. “Ik vind het Songfestival toch altijd een soort competitie waar zes tot acht artiesten zingen, zodat je kunt kiezen als land. Nu wordt het toch weer één artiest en dat vind ik jammer. Dan is toch een beetje de grandeur van het Songfestival weg.” Volgens geruchten gaat het om Ilse DeLange. “Haar laatste nummer vind ik bijvoorbeeld verschrikkelijk. “Als je dat stuurt, dan weet je zeker dat je nooit in de finale komt. Je bent afhankelijk van haar keus.” Volgens Gordon is het een goed idee als Ilse de competitie aangaat met bijvoorbeeld Bo Saris of Waylon.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me stug dat hij Waylon bedoelde, want die roept al jaren dat hij graag mee wil doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald Maas zei op twitter iemand waar je niet gauw van verwacht ...Zou hij Waylon bedoelen?
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man heeft echt de hersenactiviteit van een amoebe he.... nu klagen over die selectieprocedure terwijl je er zelf ook op die manier voor bent geselecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |