Waarom sommige mensen zo'n een hekel hebben aan Clapton snap ik ook niet. Geweldige muziek heeft die vent gemaakt (naar mijn mening).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut, BB king speelde hier ook nog een 11 minuten durende Jam op The Thrill Is Gone
Jammer dat er dan weer mensen zijn die dingen roepen als "Jammer dat Clapton er doorheen jengelt"
Geniale gast. Een legende... helaas, die gaan ook doodquote:
Ik snap het ook niet, vanaf een gitaristen oogpunt snap ik het ergens ook weer wel.. hij was vroeger super, nu speelt hij alleen nog maar blues toonladders en is ongeinspireerd, maar aan de andere kant.. dat doet BB King ookquote:Op zondag 28 juli 2013 09:17 schreef Gewas het volgende:
RIP
[..]
Waarom sommige mensen zo'n een hekel hebben aan Clapton snap ik ook niet. Geweldige muziek heeft die vent gemaakt (naar mijn mening).
Maar natuurlijk! Sterker nog in mijn tijd had je naast lp's van JJ Cale ook die van Lou Reed.quote:
Bijna goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zij die zelfde mensen die denken dan My Way geschreven door Frank Sinatra wasterwijl een beetje logisch nadenken leert dat dit Paul Anka was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |