quote:JJ Cale
We've lost a great artist and a great person tonight. JJ Cale passed away at 8:00 pm on Friday July 26 at Scripps Hospital in La Jolla, CA. He had suffered a heart attack. There are no immediate plans for services. His history is well documented at JJCale.com , http://www.rosebudus.com/cale/ and in the documentary, To Tulsa And Back. Donations are not needed but he was a great lover of animals so, if you like, you can remember him with donations to your favorite local animal shelter.
Goeie plaat is dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef belsen het volgende:
En in 2006 werkte hij succesvol samen met Eric Clapton, die Cocaine natuurlijk van hem coverde.
Ik wilde deze ook posten, geweldige editie van Crossroadsquote:
Absoluut, BB king speelde hier ook nog een 11 minuten durende Jam op The Thrill Is Gonequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook posten, geweldige editie van Crossroads
Spijtig om te lezen, groot muzikant.
Clapton speelt hier overigens ook weergaloze solo's bij Layla en Cocaine, de beste die ik ooit heb gehoordquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut, BB king speelde hier ook nog een 11 minuten durende Jam op The Thrill Is Gone
Jammer dat er dan weer mensen zijn die dingen roepen als "Jammer dat Clapton er doorheen jengelt"
De hoax is een hoax. Zijn officiele site én de site van zijn agency vermelden het, of het moet zo zijn dat die gehackt zijn.quote:
quote:
Precies. JJ & Jimi op gitaar. Keith Moon op drums. Jaco Pastorius op bas. Bono van U2 aan het zingen.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:03 schreef Nemephis het volgende:
Als ik dood ga zit er in het hiernamaals een geweldige band klaar - met nu weer een goede muzikant eraan toegevoegd. RIP ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |