Ja, dat lijkt me wel gezien de economische afhankelijkheid binnen de EU. Precies waarom wij ook andere landen steunen. Misschien is het ook handig om naar het verleden van Europa te kijken en de situatie nu, waar samenwerking voorop staat en niet het uitmoorden van elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:33 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ja, die zullen staan te trappelen om Nederland bij te spekken.
Nee, Nederland floreert door de goede zorgen van onze democratisch gekozen leiders..quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat het slecht in Nederland dan? Moet je elke morgen een uur in de rij staan voor water en dan ook nog een uur voor een kom soep voordat je je bij de arbeidscommandant moet melden?
Ik begrijp uit je reactie dat jij je aan de onderkant van de samenleving bevindt. Hoeveel euro heb je per maand te besteden?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Nee, Nederland floreert door de goede zorgen van onze democratisch gekozen leiders..
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-helft-van-dit-jaar/
http://plazilla.com/meer-(...)-regering-doet-niets
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2013/2013-048-pb.htm
En het einde is nog niet in zicht, dus ja, we staan idd nog niet in de lijn te wachten voor een kom soep, maar er zijn best wel wat mensen die al een kom en lepel hebben besteld...
De Nederlandse regering heeft invloed op de wereldeconomie ? We zitten in een recessie, daar komen we straks weer uit, huilpartijen als de PVV verdwijnen weer en 10/15 jaar daarna steken ze de kop weer op. En dan met iets anders dan moslims als kop-van-jut. Waarschijnlijk oostblokkers.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Nee, Nederland floreert door de goede zorgen van onze democratisch gekozen leiders..
ik denk van niet. hoe verklaar je de opkomst van pim fortuin dan, in 2003 was er helemaal geen crisis, die is pas na 2007 begonnenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:45 schreef gelly het volgende:
[..]
De Nederlandse regering heeft invloed op de wereldeconomie ? We zitten in een recessie, daar komen we straks weer uit, huilpartijen als de PVV verdwijnen weer en 10/15 jaar daarna steken ze de kop weer op. En dan met iets anders dan moslims als kop-van-jut. Waarschijnlijk oostblokkers.
Moslimhaat na 9/11.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik denk van niet. hoe verklaar je de opkomst van pim fortuin dan, in 2003 was er helemaal geen crisis, die is pas na 2007 begonnen
Nou, ik zit niet echt aan de onderkant, heb echt wel een paar daagjes scholing gehad, en kan aardig rondkomen iedere maand. Laten we het op bovenmodaal houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat jij je aan de onderkant van de samenleving bevindt. Hoeveel euro heb je per maand te besteden?
Ik verdien ook bovenmodaal. En ik heb niks te klagen. Waar zou het dan aan liggen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:47 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet echt aan de onderkant, heb echt wel een paar daagjes scholing gehad, en kan aardig rondkomen iedere maand. Laten we het op bovenmodaal houden.
Omdat je alleen op je eigen niveau en daarboven wenst te verkeren en kijken misschien?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verdien ook bovenmodaal. En ik heb niks te klagen. Waar zou het dan aan liggen?
Verveling. Mensen hadden het gewoon goed en werden gezapig. Net zoals op de camping ineens wordt geroepen tijdens de 5e BBQ van de week onder het genot van een biertje "Nou, ik lust ook wel eens een lekker patatje met !". Fortuyn was een hype. Hoeveel van de huilebalken die op de route van de begravenis stonden komen nog jaarlijks op de herdenking ?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik denk van niet. hoe verklaar je de opkomst van pim fortuin dan, in 2003 was er helemaal geen crisis, die is pas na 2007 begonnen
Ja vast, 3 van mijn 4 buren zijn Turks of Marokkaans. Ik woon in een flatje in een Vogelaarwijk. En jij?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Omdat je alleen op je eigen niveau en daarboven wenst te verkeren en kijken misschien?
Ik woon naast de grootste Moskee van Tilburg en eet meer Baklava dan mijn tandarts goed vind...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja vast, 3 van mijn 4 buren zijn Turks of Marokkaans. Ik woon in een flatje in een Vogelaarwijk. En jij?
Waarom zou je verhuizen als je er prima woont ?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef arjan1212 het volgende:
waarom woon je daar als je zo goed verdiend?
Omdat ik daar geen enkel probleem mee heb, lekker dicht bij het centrum en Turkse winkeltjes die altijd open zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef arjan1212 het volgende:
waarom woon je daar als je zo goed verdiend?
Bevorderd de huizenmarkt, doorstroming en het geld wat gewoon moet rollen, heeft onze regering pas nog geadviseerd geloof ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou je verhuizen als je er prima woont ?
Nee, gebouwd in '87 en parkeerplek genoeg. Al heb ik mijn auto er vorig jaar uitgegooid vanwege niet meer nodig.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:53 schreef arjan1212 het volgende:
te klein, verrot huis in een straat waar je nergens je auto kan parkeren ?
Dat wel, maar daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef arjan1212 het volgende:
En nu moet je de 'scheefhuurderstoeslag' gaan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |