Ik zou de diverse radars in de gaten blijven houden en er rekening mee houden dat een uur eerder of later vertrekken misschien handiger kan zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Tussen 14 en 16 uur rijd ik van Rotterdam naar Friesland.
Dat moet wel gewoon prima kunnen zonder noodweer onderweg, toch?
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef cynicus het volgende:
Mooie wallcloud en dreigende luchten. Zodra de wallcloud over kwam ging het los: harde wind en een bak regen. Heerlijk
Waar?quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou de diverse radars in de gaten blijven houden en er rekening mee houden dat een uur eerder of later vertrekken misschien handiger kan zijn.
Ruitenwissers doen niet erg veel meer danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.
Met die windstoten is het niet fijn in een Smartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.
Ff gegoogled en idd een shelfcloud. thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.
no problemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ff gegoogled en idd een shelfcloud. thanks!
Ruitenwissers zijn sowieso overratedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef Milkmannetje het volgende:
[..]
Ruitenwissers doen niet erg veel meer dan
RainXquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:09 schreef practics het volgende:
[..]
Ruitenwissers zijn sowieso overrated
Denk dat het komt omdat ik motorrijder ben, en hierdoor superieure ogen heb ontwikkeld door het rijden met regen/mist/half beslaan visier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef Milkmannetje het volgende:
[..]
Ruitenwissers doen niet erg veel meer dan
Stoom is goed!... kan een trigger worden voor nieuwe buien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:09 schreef raptorix het volgende:
Overigens doen wij heb webbeheer voor weeronline, gister 23.000 users online, zal nu nog wat meer stoom uit de servers komen
Ja regenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef Koelkastje het volgende:
Iemand een goede voorspelling voor Oost-Twente?
Laat maar komen. Net even de ramen opgezet zodat de kat lekker mee kan genieten van het onweerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef raptorix het volgende:
Amsterdam nog droog, ENORM drukkend, ik hoor nu eerste gerommel
Ik heb paar jaar terug meegemaakt dat bliksem insloeg in de oude schoorsteenpijp van Tetterode, was onwerkelijk, ik woon op een kilometer afstand en ben uit mijn bed gevallen, collega van mij woonde er 150 vanaf, die stond helemaal recht opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Oké. Dat was een leuk goedmakertje. Blikseminslag zeer dichtbij, zo hard en schel dat je een BADEM..PTSIEJJJ hoorde.kick-ass!
Klopt. Het trekt ook heel snel over het land. Die naderende shelf was wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef whosvegas het volgende:
KNMI heeft code oranje afgegeven
Vind het onweer nu een beetje tegenvallen, wel harde wind en veel regen
Hier ook, woon op 4 hoog onder platdak, ik schat dat het hier ongeveer 40 graden binnen is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Laat maar komen. Net even de ramen opgezet zodat de kat lekker mee kan genieten van het onweer
![]()
Ik ken het, heb zelf ook 250 meter van een inslag gestaan. Je weet niet wat je meemaakt. Alles is gewoon helderwit en direct is het PATSBOEM GRGRRHGR. Natoerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb paar jaar terug meegemaakt dat bliksem insloeg in de oude schoorsteenpijp van Tetterode, was onwerkelijk, ik woon op een kilometer afstand en ben uit mijn bed gevallen, collega van mij woonde er 150 vanaf, die stond helemaal recht op
Enkele dagen geleden knalde het hier op 2KM verder in. Maar dat was een hele zware dreun.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb paar jaar terug meegemaakt dat bliksem insloeg in de oude schoorsteenpijp van Tetterode, was onwerkelijk, ik woon op een kilometer afstand en ben uit mijn bed gevallen, collega van mij woonde er 150 vanaf, die stond helemaal recht op
Zit zelf nog lekker in de tuin in Losser. Ik geloof niet eens dat het hier gaat regenen. Misschien een beetje motregen ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef Koelkastje het volgende:
Iemand een goede voorspelling voor Oost-Twente?
Er zit nog staartje achter wat activeert op dit moment, maar wat er precies mee gebeurd weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Zit zelf nog lekker in de tuin in Losser. Ik geloof niet eens dat het hier gaat regenen. Misschien een beetje motregen ofzo.
Hier vorig jaar achter in de tuin gehad, zon 70 meter van mijn slaapkamer af. Jezus wat een knal. Meest rare was nog dat ik ongeveer een seconde voor die tijd wakker werd, alsof ik het aan voelde komen in m'n slaap.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ken het, heb zelf ook 250 meter van een inslag gestaan. Je weet niet wat je meemaakt. Alles is gewoon helderwit en direct is het PATSBOEM GRGRRHGR. Natoer
Deze was 2 jaar geleden..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ken het, heb zelf ook 250 meter van een inslag gestaan. Je weet niet wat je meemaakt. Alles is gewoon helderwit en direct is het PATSBOEM GRGRRHGR. Natoer
Mijn vriend heeft in zijn jeugd het zeldzame recht gehad een bolbliksem te zien, ik ben jaloursquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:14 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hier vorig jaar achter in de tuin gehad, zon 70 meter van mijn slaapkamer af. Jezus wat een knal. Meest rare was nog dat ik ongeveer een seconde voor die tijd wakker werd, alsof ik het aan voelde komen in m'n slaap.
Denk inderdaad dat het mee gaat vallen. Kom zelf uit Oldenzaal en zit ook nog heerlijk in de tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Zit zelf nog lekker in de tuin in Losser. Ik geloof niet eens dat het hier gaat regenen. Misschien een beetje motregen ofzo.
5 minuutjes wachten, hier op 8 kilometer zuidelijk van de zaanstreekquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:17 schreef Puala het volgende:
1 harde donder, daarna een 10 min stil en nu rommelt het wat. Maar qua wolken valt het tegen![]()
Ohja, locatie: zaanstreek.
Gelukkig moet het hier nog komen![]()
ja..quote:
* seasushi rolt de tuinslang weer op voor hij door de lucht vliegtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef seasushi het volgende:
Aalten zit ernaast.Zo te zien moet ik zelfs sproeien vanavond. Wel fijn voor de zwarte cross
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
* seasushi rolt de tuinslang weer op voor hij door de lucht vliegt
Ik zit ook te wachten hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Buienalarm (de app) geeft een melding dat het in Zwolle over een kwartier flink zou moeten gaan plensen. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:22 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
Roermond 11:05 uur 27-07-2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |