Ik zou de diverse radars in de gaten blijven houden en er rekening mee houden dat een uur eerder of later vertrekken misschien handiger kan zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Tussen 14 en 16 uur rijd ik van Rotterdam naar Friesland.
Dat moet wel gewoon prima kunnen zonder noodweer onderweg, toch?
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef cynicus het volgende:
Mooie wallcloud en dreigende luchten. Zodra de wallcloud over kwam ging het los: harde wind en een bak regen. Heerlijk
Waar?quote:
Ohquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou de diverse radars in de gaten blijven houden en er rekening mee houden dat een uur eerder of later vertrekken misschien handiger kan zijn.
Ruitenwissers doen niet erg veel meer danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.
Met die windstoten is het niet fijn in een Smartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Er zit toch een dak en ruitenwissers op een auto.
Ff gegoogled en idd een shelfcloud. thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat was de shelfcloud waar je het over hebt.
no problemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ff gegoogled en idd een shelfcloud. thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |