PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe controler met draad binnen PES spelen![]()
denken dat ik voor elke spel betaalquote:
kut squadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Ik trek de champagne wel open.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Hoeveel eu is er al gedoneerd ?quote:
Rond de 50quote:
Fa, Kin, Su, Pah.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
@shygirl: geinig, heb je de namen er toevallig ook bij?
graag gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rond de 50En daar zijn we de donateurs erg dankbaar voor.
Nouja, voor de helft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een jaartje op een duurdere server draaien is aardig gedekt nu.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Shygirl18 het volgende:
behind enimy lines whahahahhaha
[ afbeelding ]
Minder, dacht dat hij origineel wasquote:
hou je bakkes jongequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat lul je nou man. zelf verzonnen ga ergens anders leugens verspreiden banaan
Het gaat helemaal nergens over, het wordt even donker, dan wat flauw onweer, het regent eventjes heel hard en daarna regent het normaalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Noodweer komt nu ook het noorden v/h land op.
Geef het team dan even, dan kunnen we het fixen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
wefut heeft me genaaid, beetje zeggen dat de keeper 9 chem krijgt in een bepaalde formatie wanneer dat niet zo is.(met zelf een andere formatie)
Maarja eigen schuld, had het ook zelf kunnen tellen
Heet 'ie de Lindgren.-functie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als troost komt er zo een nieuwe feature online.
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Balans in bronze teams.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaan
Piazon is helaas best wel slechtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Dat laatste merkte ik gisteren toen hij een kopduel van Zouma wonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.quote:
Vooral zijn schot is niet heel goed vind ik. De pace is geen probleem maar hij deed het niet zo goed op LW in mijn MLS team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.
Wat zou jouw ultieme 352 zilver team zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
waar blijft die nieuwe feature danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef Reemi het volgende:
Begin er wel gek van te worden.Vooral als je net bezig bent met programmeren.
e: werkt weer
Ik ben hard bezig, stuk ongeduld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar blijft die nieuwe feature dan
meer doneren hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar blijft die nieuwe feature dan
mijn ultieme team zou geen 352 zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat zou jouw ultieme 352 zilver team zijn?
ja wenker zeg gewoon wat volgens jou het beste 352 zilver team isquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
PES 2013Enige wat beter kan is het dribbelen iets soepel en niet zo houterig, maar verder
duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
rustig hier heren
straks ajax-az eens even aankijken
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
PES 2013Enige wat beter kan is het dribbelen iets soepel en niet zo houterig, maar verder
beetje op tijd heenquote:
Mjah, dan heb je geen FUT... En dat is toch (in potentie) wel een heeele leuke gamemodequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.
EA
Ik vind het spel ook niet zo makkelijk, verdedigers moeilijk te passeren, standaardsituaties moeilijker, voorzetten niet op of pace en keepers zijn best goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.
EA
oh je gaat er heenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje op tijd heeneerst nog even rustig een hapje eten
Huh, een Ajacied die naar de wedstrijd gaat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar hij gaat er dus heen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, een Ajacied die naar de wedstrijd gaat?
<insert-lindgren-gifje-van-klein-meisje>
Hoe gaat 't met payday?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het spel ook niet zo makkelijk, verdedigers moeilijk te passeren, standaardsituaties moeilijker, voorzetten niet op of pace en keepers zijn best goedAlleen de spel zelf mag wat sneller qua dribbelen, reageren en tackelen
Goh, nog even en dan is het goedkoper om een seizoenskaart te nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
Het brakke jaar abbonement voor internet live voetbal (op smartphone en tablet) willen ze verhogen van 99 euro naar 149 euroIk hoop echt dat niemand die zooi gaat bestellen van Fox
Ja, inclusief reizen, eten, drinken en cocaine.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, nog even en dan is het goedkoper om een seizoenskaart te nemen
Heey, niet iedereen is Feyenoorder hieroquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inclusief reizen, eten, drinken en cocaine.
Heb het even online gespeeld en het is wel vetquote:
Zitten een hoop mongooltjes bij ja. Ik kan over een half uurtje ongeveer wel even. Ik DM je wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb het even online gespeeld en het is wel vetAlleen de teammaten zijn randdebielen en blijf ik als enige over
Kom samen online
HELDquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
De wefut squadbuilder is vernieuwd. Spelers blijven in de squadbuilder staan, ook als je de pagina herlaadt. Wil je dus even de database raadplegen, dan kun je gewoon de squadbuilder sluiten, de database gebruiken en de squadbuilder vervolgens weer openen. Je team zal er nog steeds staan.
Ook zijn er spelersuggesties. Heb je een open plek in je team? Er zal een groen plusje verschijnen met een aantal spelersuggesties. Hiervoor moet een bepaalde positie 'ingesloten zijn': omliggende posities moeten dus bezet zijn.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Dit is een nieuwe feature en hier kunnen dus nog bugs in zitten. Graag melden als je er een vindt! En ik hoor natuurlijk graag jullie mening over deze upgrade.
http://wefut.nl/squad_builder
Ziet er top uit !quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
De wefut squadbuilder is vernieuwd. Spelers blijven in de squadbuilder staan, ook als je de pagina herlaadt. Wil je dus even de database raadplegen, dan kun je gewoon de squadbuilder sluiten, de database gebruiken en de squadbuilder vervolgens weer openen. Je team zal er nog steeds staan.
Ook zijn er spelersuggesties. Heb je een open plek in je team? Er zal een groen plusje verschijnen met een aantal spelersuggesties. Hiervoor moet een bepaalde positie 'ingesloten zijn': omliggende posities moeten dus bezet zijn.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Dit is een nieuwe feature en hier kunnen dus nog bugs in zitten. Graag melden als je er een vindt! En ik hoor natuurlijk graag jullie mening over deze upgrade.
Jammer dat ik nog niet helemaal hersteld ben, want de uitwedstrijd naar Heerenveen kost maar 13 euroquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heey, niet iedereen is Feyenoorder hiero
Was tof geweest, hadden we meet kunnen doen. Jij, ik en GJV bij een foto van GJV in de catacomben.. 3x die droge GJV kopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog niet helemaal hersteld ben, want de uitwedstrijd naar Heerenveen kost maar 13 euroAnders had ik zeker wel gegaan
Nais!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was tof geweest, hadden we meet kunnen doen. Jij, ik en GJV bij een foto van GJV in de catacomben.. 3x die droge GJV kop
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nais!
Wel een beetje jammer, ik zoek nu deze speler in de squadbuilder:
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst door de complete selectie van Everton FC heen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een pro-Reijnen berichtje neergezet op de AZ site. Had een storm van haat verwacht, maar ik heb zelfs 1 iemand die mijn bericht geliked hebt. Zal Etienne zelf zijn vermoed ik.
Ja, ik vind het best laag, iedereen blij dat hij opgehoepeld is, weg met die clown, dat soort berichten. Maar hij is wel mooi 1 van de 11 geweest die de beker heeft gewonnenquote:
Ach ja. Wat ik altijd triest vind zijn van die mensen die dan neer gaan zetten "Ettienne, voor mij blijf je altijd een held en ik wens je veel succes bij X". Alsof die gast al die sites bij langs gaat...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best laag, iedereen blij dat hij opgehoepeld is, weg met die clown, dat soort berichten. Maar hij is wel mooi 1 van de 11 geweest die de beker heeft gewonnenNet als het kampioenenteam van Louis van Gaal hebben die spelers voor mij eeuwige helden status
Het is geen wondermachine hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
K weet niet of dit een bug is of niet, maar ik had dus al die 5 spelers ingevuld behalve de RCAM. En dan geeft ie deze gast als beste suggestie...
Het was niet eens mogelijk volgens mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is geen wondermachine hè.3 leagues, 3 nations... Valt niet echt te voorspellen wat je dan precies zoekt.
Ik denk dat je je daar nog in vergist. Al zal Reijnen van te voren wel een afweging gemaakt hebben of hij reacties wilt lezenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach ja. Wat ik altijd triest vind zijn van die mensen die dan neer gaan zetten "Ettienne, voor mij blijf je altijd een held en ik wens je veel succes bij X". Alsof die gast al die sites bij langs gaat...
okequote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zitten een hoop mongooltjes bij ja. Ik kan over een half uurtje ongeveer wel even. Ik DM je wel.
Er is dus geen geschikte optie om alles op 9 chem te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het was niet eens mogelijk volgens mijToen ik de CBs had ingevuld had ie wel mn keeper bovenaan staan
Guess so. Zit ff te puzzelen, want los van elkaar zijn Okotie en Seol echt bazen. Maar zijn een beetje teveel hetzelfde type imho en daardoor loopt het niet super. Ook zijn die CAM's niet zo goed die ik nu heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is dus geen geschikte optie om alles op 9 chem te krijgen.anders had die waarschijnlijk bovenaan gestaan.
WeFutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Casemiro is echt schijtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Guess so. Zit ff te puzzelen, want los van elkaar zijn Okotie en Seol echt bazen. Maar zijn een beetje teveel hetzelfde type imho en daardoor loopt het niet super. Ook zijn die CAM's niet zo goed die ik nu heb.
Ofwel dit moet ik zien rond te krijgen:
[ afbeelding ]
Die heading, strength, med/high WRquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m echt wel goed tot nu toe... Beste weet ik nog niet
kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/4222987
Meningen?
Die gast is me wat te duur. En hij heeft geen triple link LB voor in dit team. Gisteren nog wel van gewonnen:quote:
Spitsen te weinig pace, Sneijder op CDM? Keeper is kut, Ogbonna slechts 7 chemistry. Verder een leuk team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Meningen?
Niet om jou te bashen, maar wat is dit een lelijke squadbuilderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Meningen?
Geen idee. Ik gebruik de app, als ik zelf de link volg krijg ik op mobiel alleen een half en scheel plaatje te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet om jou te bashen, maar wat is dit een lelijke squadbuilderLinkjes niet ingekleurd, en kijk hoe dom die CAMs staan gepositioneerd..
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spitsen te weinig pace, Sneijder op CDM? Keeper is kut, Ogbonna slechts 7 chemistry. Verder een leuk team.
Di natale?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..
het zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m echt wel goed tot nu toe... Beste weet ik nog niet
Fut is vooral zelf ondervinden wat jij prettig vindt, ik heb behoefte aan pace, maar ik kan jou dat adviseren, maar jij bent misschien weer een heel ander type speler. Gewoon proberen, welke spelers niet bevallen lozen, en zo langzaam maar zeker op weg naar een sterk teamquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij de juiste link geven van de webapp, want cookies en cache clearen werkt niet lekker bij mij, ik zit volgens mij gewoon bij de verkeerde link.
Ach ja, zo spelen bij mij andere spelers weer kut. Hangt misschien ook van formaties etc af, en medespelers.quote:
Maar met 352 heb je juist zo weinig mogelijkheden omdat je altijd vastzit aan dat driehoekje voorin..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja wenker zeg gewoon wat volgens jou het beste 352 zilver team is
Ik wil namelijk het beste zilvere team maken in 352 met perfecte balans etc. De meeste spelers heb ik dus moet ze alleen in een squad proppen
En Souza is er ook nog.quote:
Workrates lijken dan wel weer minder. Of iemand moet nog een andere goede ST-CAM triple link hebben?quote:
Thanks, maar ik moet dus 2 van die 3 gasten hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Marilungo, die andere twee zijn schijt
dan maar Scozza erbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks, maar ik moet dus 2 van die 3 gasten hebben eigenlijk
Gabbiadini-Pasquatoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Workrates lijken dan wel weer minder. Of iemand moet nog een andere goede ST-CAM triple link hebben?
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijkquote:
pauperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijk
Maar hij is het wel waard.. ik had hem vanmorgen nog voor 200c en toen verkocht ik hem voor 4.9k. In het begin was hij 2k maar door de hype werd hij duurder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijk
Ik heb die link alleen opgenoemd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:28 schreef Zhano het volgende:
Iemand hier had toch gespeeld met Aspas - Pachecho?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt 'm eventueel ook nog triple-linken met Suso in een formatie met wingers.
Uchida nooit gebruikt, maar mocht ie niet bevallen dan raad ik Diekmeier aan. Wel duur, maar is het waard. Heb m ook in 4222 met Höger ervoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Thoughts/verbeteringen? Ik heb nog 15k voor verbeteringen over
P.S. Nieuwe squadbuilder is echt ideaal, nice work![]()
Goeiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uchida nooit gebruikt, maar mocht ie niet bevallen dan raad ik Diekmeier aan. Wel duur, maar is het waard. Heb m ook in 4222 met Höger ervoor.
Diekmeier RB, Forster op doelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Johnson LB en Williams CDM voor de triple link.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Weis best wel chill, maar ik zal Williams eens uitproberen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Johnson LB en Williams CDM voor de triple link.
quote:
dat zeggen ze al jarenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:49 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-14-hands-on/
Hoe hij FUT zegt![]()
Hij zegt wel dat snelheid minder belangrijker is geworden
Alles wat hij over Fut zei was echt pure onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:49 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe hij FUT zegt![]()
Voetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:49 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe hij FUT zegt![]()
vutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe spreken jullie het uit dan? Ik zeg ook altijd voet.
Ik spreek het niet uit ik zeg gewoon ultimate teamquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe spreken jullie het uit dan? Ik zeg ook altijd voet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik spreek het niet uit ik zeg gewoon ultimate team
Ja maar wat moet je hier nou over zeggen. Het is hetzelfde alleen dan net weer even wat anders.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
vut
Het verhaal van deze gast over FUTDoet me denken aan presentaties van mezelf waarbij ik niks over het onderwerp wist en ik maar wat zei
Bij newbs kom je daar mee weg, maar bij ons niet.
Je kan er weinig zinnigs over zeggen idd, maar het is gewoon duidelijk aan zijn verhaal te merken dat hij niet snapt hoe FUT werkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je hier nou over zeggen. Het is hetzelfde alleen dan net weer even wat anders.
Ik hoop dat ze clubs ook wat beter maken. De FUT hype is wat mij betreft wel voorbij.
Doet me denken aan de vraag van GJE hoe je IF in je hoofd uitspreektquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik spreek het niet uit ik zeg gewoon ultimate team
Ask your sister i was doing something in her house, as a matter of fact she my eggroll and dumplings in her mouthquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef poker4lifee het volgende:
Hoop echt dat ze clubs goed verbeterd hebben
Kut man bronzes, 2 potjes gespeeld nu. gasten kunnen niet passen, hebben totaal geen inzicht en kunnen geen bal aannemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Callejon erachter op CAM denk ik.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zes 4* skillers en een 5* skiller.
En schieten kunnen ze wel allemaalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kut man bronzes, 2 potjes gespeeld nu. gasten kunnen niet passen, hebben totaal geen inzicht en kunnen geen bal aannemenIn fifa 12 ging het een stuk makkelijker, denk door die first touch shit die nu ook veel meer effect heeft
zo dat was ook huilen inderdaad, kan beter geen schot meer doen met hun weakfoot. gewoon nietquote:
Ik nu 7-0-1quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo dat was ook huilen inderdaad, kan beter geen schot meer doen met hun weakfoot. gewoon niet
Of je moet een goede tactiek hebben voor wanneer de tegenstander uitgooit
Daar heb ik eigenlijk nooit last van maar ik ben meer gewend aan slechte spelers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kut man bronzes, 2 potjes gespeeld nu. gasten kunnen niet passen, hebben totaal geen inzicht en kunnen geen bal aannemenIn fifa 12 ging het een stuk makkelijker, denk door die first touch shit die nu ook veel meer effect heeft
nicequote:
ja idd zal er ook wel wat meer aan wennenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van maar ik ben meer gewend aan slechte spelers.
Als ze dat bij alle posities doen dan sloop je de serverquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:19 schreef Revontulet het volgende:
Reemi, hoe krijg je die suggestions dan bij wefut?
edit: aha daar is hij al. Best raar, ik krijg hem alleen op plekken waar het juist makkelijk invullen is.
Kandji is net zo goed als vorig jaar, man. Alleen zijn positie is anders.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceKom je wel goede tegenstanders tegen? Voelt echt alsof ik met gasten speel die niet helemaal 100% zijn, zelfs Kandji
![]()
[..]
ja idd zal er ook wel wat meer aan wennen
En ohja die verdedigers stappen steeds ook blind naar voren, best irritantMoet echt zo niet normaal voorzichtig zijn tegen die 85+ pace spitsen
Ik wissel m wel eens in game met Fucito. Fucito dan op LW en Kandji op ST. Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceKom je wel goede tegenstanders tegen? Voelt echt alsof ik met gasten speel die niet helemaal 100% zijn, zelfs Kandji
![]()
[..]
ja idd zal er ook wel wat meer aan wennen
En ohja die verdedigers stappen steeds ook blind naar voren, best irritantMoet echt zo niet normaal voorzichtig zijn tegen die 85+ pace spitsen
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:21:435 centimeter ontsluiting al! Pff duurt lang en wordt pijnlijk nu reageer retweet
Die is er vroeg bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
Domme negers zijn domquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
Hij lult echt compleet uit z'n nek jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
vut
Het verhaal van deze gast over FUTDoet me denken aan presentaties van mezelf waarbij ik niks over het onderwerp wist en ik maar wat zei
Bij newbs kom je daar mee weg, maar bij ons niet.
twitter:Locadia7 twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 17:31:48Volledige ontsluiting, we gaan beginnen! reageer retweet
Thanks, was even wegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar met 352 heb je juist zo weinig mogelijkheden omdat je altijd vastzit aan dat driehoekje voorin..
Zoiets lijkt me wel erg sterk:
[ afbeelding ]
Al zou ik er liever een fysiek sterke spits bij hebben ipv Huseklepp. Misschien Prica? Al is Huseklepp ook gewoon een baas verder
Med/med flanken, med/med + high/high CDM
Deze is ook wel sexy:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook vet overigens, maar heb die Freiburg gasten nooit gehad
[ afbeelding ]
Pukki of Son kan ook natuurlijk ipv Dembele, maar hij lijkt me wel goed met zijn 5* wf
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
Jadson nog niet eens geprobeerd deze fifa. Iemand een goed en goedkoop team met hem?
Agbonlahor is slecht. Ik zou hem meteen weer verkopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Straks even Agbon, die heb ik nog niet geprobeerd sinds ik hem gepulled heb
Nee, dat er geen ultiem silver team is had ik je zo wel kunnen vertellen..je moet toch altijd wel wat concessies doen. Als ik echt een dream team kon maken in 352 dan was het zoiets:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks, was even weg
Diouf vind ik niet zo goed op LM, zou een goede spits zijn. Berget nog niet mee gespeeldVerder Bassong rechts lijkt me niet zo succesvol
Alessandrini viel me echt tegen. Mvuemba nog niet mee gespeeld. Zelao vind ik ook niet zo geweldig.
Ik denk dat er niet 1 ultiem zilver team is (in 352). Brasilvers komen in de buurt, pro league/brazil ook wel.
Binnenkort even Berget, Mvuemba proberen.
Straks even Agbon, die heb ik nog niet geprobeerd sinds ik hem gepulled heb
Echt matig vond ik hem jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor is slecht. Ik zou hem meteen weer verkopen.
mij lukte ook niks met die tyfus bronzes, na 3 wedstrijden heb ik mn team weggegevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
3e potje met bronzes al verloren, kan dit echt nietNormaal van het snelle combineren, veel passen en dribbelen, echt niet te doen.
Kan echt prima met bronzes hoor..snap weinig van al je posts. Ze boosten alles toch wel waardoor ze gewoon goed zijn..alleen de first touch als je sprint is kut, maar dat leer je snel af. Mijn post over dat schieten was ook serieus..iedere bal vliegt juist de kruising in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
3e potje met bronzes al verloren, kan dit echt nietNormaal van het snelle combineren, veel passen en dribbelen, echt niet te doen.
wtfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan echt prima met bronzes hoor..snap weinig van al je posts. Ze boosten alles toch wel waardoor ze gewoon goed zijn..alleen de first touch als je sprint is kut, maar dat leer je snel af. Mijn post over dat schieten was ook serieus..iedere bal vliegt juist de kruising in.
Bedankt nog, na 3 potjes was ik dat team ook al zat. Heb 'm nog wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mij lukte ook niks met die tyfus bronzes, na 3 wedstrijden heb ik mn team weggegeven
meer moet je er ook niet mee doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Gabby ontbrak gewoon echt iedere finesse. Rennen in een rechte lijn en dan schieten was prima, maar alle andere dingen waren gewoon kut.
Ja echt hoor, Bob Schepers is net Bale qua schot en met Thom Haye schiet ik iedere vrije trap de kruising in..snap er ook weinig vanquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mij lukte ook niks met die tyfus bronzes, na 3 wedstrijden heb ik mn team weggegeven
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt nog, na 3 potjes was ik dat team ook al zat. Heb 'm nog wel.
Dat gaat snel vervelen danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meer moet je er ook niet mee doen
Je bent gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Gabby ontbrak gewoon echt iedere finesse. Rennen in een rechte lijn en dan schieten was prima, maar alle andere dingen waren gewoon kut.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor is slecht. Ik zou hem meteen weer verkopen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Drie potjes met dat veel te aanvallende bronze team gespeeld en ik kom tot de conclusie dat DS2 gelijk heeft. Het niveau in de bronze cup is echt fucking hoog.!
3 wins na ragequits dus, 2 voor rust en 1 net na.
Bannan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Naast Mayuka even kijken wie ik erachter zet. Van de zilvere BPL CAMs is er nog niet echt 1 die me helemaal overtuigd heeft. Falque waarschijnlijk de beste tot nu toe
nog goedkoper?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel leuk, misschien een wat goedkopere variant namaken.
Wie heb je dan op CAM geprobeerd? Vast iedereen die goede stats heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Naast Mayuka even kijken wie ik erachter zet. Van de zilvere BPL CAMs is er nog niet echt 1 die me helemaal overtuigd heeft. Falque waarschijnlijk de beste tot nu toe
Bannan hmm die valt me dus echt tegenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bannan?
Matige CAM opties over het algemeen ja..wide CAM's zijn helemaal erg.
Jullie niveau is dan ook superhoog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik verloor uiteindelijk 1 wedstrijd van mijn 5 deelnames aan de bronze crown![]()
Ben er alleen mee gekapt omdat mijn reward bleef hangen op die van 1 keer winst door een of andere kutbug (omdat mijn tegenstander wegging in de eerste finale) en toen had ik geen zin meer
Al sta ik in die nieuwe silver cup ook op 8-0 vooralsnog
Heb er nooit mee gespeeld. Wel vaak naar gekeken voor potentiële teams, maar ik was ook niet overtuigd..vooral door die linkspoot icm 2* wfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bannan hmm die valt me dus echt tegen
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jullie niveau is dan ook superhoog.
Die zijn vaak OPquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Waarom speel jij eigenlijk zo vaak met Engelse spelers?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:51 schreef Shygirl18 het volgende:
Welke kklul heeft mijn video gedisliked?
Nee jij dan btje payday 2 spelen met je bilmattiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]Jij hebt echt niks te doen
Ik like wel
Wat gooi je allemaal erin ?
is gewoon gaandequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee jij dan btje payday 2 spelen met je bilmattie
Melk en ijs
wrm schelt jy met kk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Melk en ijs
Caulker en Reid zijn pure vormen van konko. Ik had beide stuk beter verwacht maar vallen echt tegen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
Beste 3 CB's van BPL (zilver)?
Bassong, Caulker.. Onuoha
Of Bassong, Reid, Caulker
Of iets anders
Caulker vind ik wel ok (zeker als je hem vergelijkt met Mariappaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Caulker en Reid zijn pure vormen van konko. Ik had beide stuk beter verwacht maar vallen echt tegen...
Forster is echt achterlijk goed jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Turnbull vervangen voor Forster was een gouden move, nu speelt dat team echt heerlijk
Ik had toch meer van jou verwacht. Caulker slecht noemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Caulker en Reid zijn pure vormen van konko. Ik had beide stuk beter verwacht maar vallen echt tegen...
Payday 2? Aaaaarrrghhquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
left4dead kan ik weer in de kast leggen zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
is gewoon gaandeAlleen wou een missie niet zo goed lukken
Caulker was in 1 team erg goed en in een ander erg slecht bij mij..best wazig. Maar hij zit sowieso bij de beste 3. Als je hem centraal zet kan Forster mooi op doel ook..Ik vond Ferdinand ook niet slecht overigens, maar veel mensen hier waren negatief over hem. Heb ook niks van zijn relatief lage strength gemerkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Caulker vind ik wel ok (zeker als je hem vergelijkt met Mariappa)
Ja hij is fucking slechtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toch meer van jou verwacht. Caulker slecht noemen
Ik denk dat ze wachten tot Thorb terug is van vakantie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
EA mag onderhand wel weer eens wat transfers uitbrengen trouwens..
hoeft nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
EA mag onderhand wel weer eens wat transfers uitbrengen trouwens..
Ik moest laatst tegen Bramble..die was echt fucking sterk..niet normaal. Die 33 agility lijkt me wel kut alleen..wenden en keren is zo belangrijk dit jaar met die LB/RB dribblesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien is Tomkins wel wat als middelste CB. Hem heb ik nog niet geprobeerd van de Engelse CBs.
dat wordt lang wachten danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wachten tot Thorb terug is van vakantie.
Ik vind mensen die met RB op CB spelen wel konko gayquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/3489
Ideale RCB
Ga het denk ik ook niet doen, maar zo jammer dat hij RB is ipv CBquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind mensen die met RB op CB spelen wel konko gayRichards CB
Goede vergelijking wel als het over BPL CB's gaatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja hij is fucking slechtbeter deze man
[ afbeelding ]
hoeveel niggerdick heeft ie al gevangenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel sprinkhanen zou hij al gegeten hebben?
Is Thorb homo dan? Ik dacht dat Thadcastle de enige homo hier was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
hoeveel niggerdick heeft ie al gevangen
Je mag jezelf best meetellen hoor. Vieze flikker.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is Thorb homo dan? Ik dacht dat Thadcastle de enige homo hier was.
Die had ik in het begin ook.. volgens mij was hij wel redelijk. Als Kalas nu een CB was dan had je die daar mooi neer kunnen zetten (of je zet zijn RB-versie op CB) Een RB of LB op CB zetten vind ik wel kunnen als er geen goede CBs te vinden zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest laatst tegen Bramble..die was echt fucking sterk..niet normaal. Die 33 agility lijkt me wel kut alleen..wenden en keren is zo belangrijk dit jaar met die LB/RB dribbles
wtf heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is Thorb homo dan? Ik dacht dat Thadcastle de enige homo hier was.
Ooh daar komt fatty weer. Moet je Thad aka studiemaat aka bilmaat even beschermen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag jezelf best meetellen hoor. Vieze flikker.
Heb je Crookk en Thorb verwijderd uit je lijst? Lekker voor zequote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ooh daar komt fattie weer. Moet je Thad aka studiemaat aka bilmaat even beschermen.
Wel schattig hoor.
Ajax met 3-4/0quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef dion_v_k het volgende:
Benieuwd wie de fruitschaal gaat winnen
Deze man weetquote:
Ja klopt heb ik gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heb je Crookk en Thorb verwijderd uit je lijst? Lekker voor ze
Ja, ik zit al vol spanning te wachten. Jij ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt dan misschien wel een MotM voor die wedstrijd van vanavond.. vorig jaar kwam er toch ook 1 uit?
eten a zemmerquote:
Thorben verwijderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik beschouwde ze niet meer als vriendjes
Magic Michaelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet blut nu, maar eindelijk eens MJ uittesten
Maar ze zijn ook niet lief voor jou. STEEDS MAAR WEER !quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik beschouwde ze niet meer als vriendjes
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_pianoskills.html![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |