PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe controler met draad binnen PES spelen![]()
denken dat ik voor elke spel betaalquote:
kut squadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Ik trek de champagne wel open.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Hoeveel eu is er al gedoneerd ?quote:
Rond de 50quote:
Fa, Kin, Su, Pah.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
@shygirl: geinig, heb je de namen er toevallig ook bij?
graag gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rond de 50En daar zijn we de donateurs erg dankbaar voor.
Nouja, voor de helft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een jaartje op een duurdere server draaien is aardig gedekt nu.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Shygirl18 het volgende:
behind enimy lines whahahahhaha
[ afbeelding ]
Minder, dacht dat hij origineel wasquote:
hou je bakkes jongequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat lul je nou man. zelf verzonnen ga ergens anders leugens verspreiden banaan
Het gaat helemaal nergens over, het wordt even donker, dan wat flauw onweer, het regent eventjes heel hard en daarna regent het normaalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Noodweer komt nu ook het noorden v/h land op.
Geef het team dan even, dan kunnen we het fixen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
wefut heeft me genaaid, beetje zeggen dat de keeper 9 chem krijgt in een bepaalde formatie wanneer dat niet zo is.(met zelf een andere formatie)
Maarja eigen schuld, had het ook zelf kunnen tellen
Heet 'ie de Lindgren.-functie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als troost komt er zo een nieuwe feature online.
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Balans in bronze teams.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaan
Piazon is helaas best wel slechtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Dat laatste merkte ik gisteren toen hij een kopduel van Zouma wonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.quote:
Vooral zijn schot is niet heel goed vind ik. De pace is geen probleem maar hij deed het niet zo goed op LW in mijn MLS team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.
Wat zou jouw ultieme 352 zilver team zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
waar blijft die nieuwe feature danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef Reemi het volgende:
Begin er wel gek van te worden.Vooral als je net bezig bent met programmeren.
e: werkt weer
Ik ben hard bezig, stuk ongeduld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar blijft die nieuwe feature dan
meer doneren hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar blijft die nieuwe feature dan
mijn ultieme team zou geen 352 zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat zou jouw ultieme 352 zilver team zijn?
ja wenker zeg gewoon wat volgens jou het beste 352 zilver team isquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
PES 2013Enige wat beter kan is het dribbelen iets soepel en niet zo houterig, maar verder
duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
rustig hier heren
straks ajax-az eens even aankijken
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
PES 2013Enige wat beter kan is het dribbelen iets soepel en niet zo houterig, maar verder
beetje op tijd heenquote:
Mjah, dan heb je geen FUT... En dat is toch (in potentie) wel een heeele leuke gamemodequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.
EA
Ik vind het spel ook niet zo makkelijk, verdedigers moeilijk te passeren, standaardsituaties moeilijker, voorzetten niet op of pace en keepers zijn best goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter wordt PES 14 even honderd x beter dan FIFA.
EA
oh je gaat er heenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje op tijd heeneerst nog even rustig een hapje eten
Huh, een Ajacied die naar de wedstrijd gaat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar hij gaat er dus heen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, een Ajacied die naar de wedstrijd gaat?
<insert-lindgren-gifje-van-klein-meisje>
Hoe gaat 't met payday?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het spel ook niet zo makkelijk, verdedigers moeilijk te passeren, standaardsituaties moeilijker, voorzetten niet op of pace en keepers zijn best goedAlleen de spel zelf mag wat sneller qua dribbelen, reageren en tackelen
Goh, nog even en dan is het goedkoper om een seizoenskaart te nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
Het brakke jaar abbonement voor internet live voetbal (op smartphone en tablet) willen ze verhogen van 99 euro naar 149 euroIk hoop echt dat niemand die zooi gaat bestellen van Fox
Ja, inclusief reizen, eten, drinken en cocaine.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, nog even en dan is het goedkoper om een seizoenskaart te nemen
Heey, niet iedereen is Feyenoorder hieroquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inclusief reizen, eten, drinken en cocaine.
Heb het even online gespeeld en het is wel vetquote:
Zitten een hoop mongooltjes bij ja. Ik kan over een half uurtje ongeveer wel even. Ik DM je wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb het even online gespeeld en het is wel vetAlleen de teammaten zijn randdebielen en blijf ik als enige over
Kom samen online
HELDquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
De wefut squadbuilder is vernieuwd. Spelers blijven in de squadbuilder staan, ook als je de pagina herlaadt. Wil je dus even de database raadplegen, dan kun je gewoon de squadbuilder sluiten, de database gebruiken en de squadbuilder vervolgens weer openen. Je team zal er nog steeds staan.
Ook zijn er spelersuggesties. Heb je een open plek in je team? Er zal een groen plusje verschijnen met een aantal spelersuggesties. Hiervoor moet een bepaalde positie 'ingesloten zijn': omliggende posities moeten dus bezet zijn.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Dit is een nieuwe feature en hier kunnen dus nog bugs in zitten. Graag melden als je er een vindt! En ik hoor natuurlijk graag jullie mening over deze upgrade.
http://wefut.nl/squad_builder
Ziet er top uit !quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
De wefut squadbuilder is vernieuwd. Spelers blijven in de squadbuilder staan, ook als je de pagina herlaadt. Wil je dus even de database raadplegen, dan kun je gewoon de squadbuilder sluiten, de database gebruiken en de squadbuilder vervolgens weer openen. Je team zal er nog steeds staan.
Ook zijn er spelersuggesties. Heb je een open plek in je team? Er zal een groen plusje verschijnen met een aantal spelersuggesties. Hiervoor moet een bepaalde positie 'ingesloten zijn': omliggende posities moeten dus bezet zijn.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Dit is een nieuwe feature en hier kunnen dus nog bugs in zitten. Graag melden als je er een vindt! En ik hoor natuurlijk graag jullie mening over deze upgrade.
Jammer dat ik nog niet helemaal hersteld ben, want de uitwedstrijd naar Heerenveen kost maar 13 euroquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heey, niet iedereen is Feyenoorder hiero
Was tof geweest, hadden we meet kunnen doen. Jij, ik en GJV bij een foto van GJV in de catacomben.. 3x die droge GJV kopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog niet helemaal hersteld ben, want de uitwedstrijd naar Heerenveen kost maar 13 euroAnders had ik zeker wel gegaan
Nais!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was tof geweest, hadden we meet kunnen doen. Jij, ik en GJV bij een foto van GJV in de catacomben.. 3x die droge GJV kop
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nais!
Wel een beetje jammer, ik zoek nu deze speler in de squadbuilder:
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst door de complete selectie van Everton FC heen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een pro-Reijnen berichtje neergezet op de AZ site. Had een storm van haat verwacht, maar ik heb zelfs 1 iemand die mijn bericht geliked hebt. Zal Etienne zelf zijn vermoed ik.
Ja, ik vind het best laag, iedereen blij dat hij opgehoepeld is, weg met die clown, dat soort berichten. Maar hij is wel mooi 1 van de 11 geweest die de beker heeft gewonnenquote:
Ach ja. Wat ik altijd triest vind zijn van die mensen die dan neer gaan zetten "Ettienne, voor mij blijf je altijd een held en ik wens je veel succes bij X". Alsof die gast al die sites bij langs gaat...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best laag, iedereen blij dat hij opgehoepeld is, weg met die clown, dat soort berichten. Maar hij is wel mooi 1 van de 11 geweest die de beker heeft gewonnenNet als het kampioenenteam van Louis van Gaal hebben die spelers voor mij eeuwige helden status
Het is geen wondermachine hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
K weet niet of dit een bug is of niet, maar ik had dus al die 5 spelers ingevuld behalve de RCAM. En dan geeft ie deze gast als beste suggestie...
Het was niet eens mogelijk volgens mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is geen wondermachine hè.3 leagues, 3 nations... Valt niet echt te voorspellen wat je dan precies zoekt.
Ik denk dat je je daar nog in vergist. Al zal Reijnen van te voren wel een afweging gemaakt hebben of hij reacties wilt lezenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach ja. Wat ik altijd triest vind zijn van die mensen die dan neer gaan zetten "Ettienne, voor mij blijf je altijd een held en ik wens je veel succes bij X". Alsof die gast al die sites bij langs gaat...
okequote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zitten een hoop mongooltjes bij ja. Ik kan over een half uurtje ongeveer wel even. Ik DM je wel.
Er is dus geen geschikte optie om alles op 9 chem te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het was niet eens mogelijk volgens mijToen ik de CBs had ingevuld had ie wel mn keeper bovenaan staan
Guess so. Zit ff te puzzelen, want los van elkaar zijn Okotie en Seol echt bazen. Maar zijn een beetje teveel hetzelfde type imho en daardoor loopt het niet super. Ook zijn die CAM's niet zo goed die ik nu heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is dus geen geschikte optie om alles op 9 chem te krijgen.anders had die waarschijnlijk bovenaan gestaan.
WeFutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
Squadbuilder vernieuwd
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Casemiro is echt schijtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Guess so. Zit ff te puzzelen, want los van elkaar zijn Okotie en Seol echt bazen. Maar zijn een beetje teveel hetzelfde type imho en daardoor loopt het niet super. Ook zijn die CAM's niet zo goed die ik nu heb.
Ofwel dit moet ik zien rond te krijgen:
[ afbeelding ]
Die heading, strength, med/high WRquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m echt wel goed tot nu toe... Beste weet ik nog niet
kutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/4222987
Meningen?
Die gast is me wat te duur. En hij heeft geen triple link LB voor in dit team. Gisteren nog wel van gewonnen:quote:
Spitsen te weinig pace, Sneijder op CDM? Keeper is kut, Ogbonna slechts 7 chemistry. Verder een leuk team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Meningen?
Niet om jou te bashen, maar wat is dit een lelijke squadbuilderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Meningen?
Geen idee. Ik gebruik de app, als ik zelf de link volg krijg ik op mobiel alleen een half en scheel plaatje te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet om jou te bashen, maar wat is dit een lelijke squadbuilderLinkjes niet ingekleurd, en kijk hoe dom die CAMs staan gepositioneerd..
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spitsen te weinig pace, Sneijder op CDM? Keeper is kut, Ogbonna slechts 7 chemistry. Verder een leuk team.
Di natale?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..
het zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m echt wel goed tot nu toe... Beste weet ik nog niet
Fut is vooral zelf ondervinden wat jij prettig vindt, ik heb behoefte aan pace, maar ik kan jou dat adviseren, maar jij bent misschien weer een heel ander type speler. Gewoon proberen, welke spelers niet bevallen lozen, en zo langzaam maar zeker op weg naar een sterk teamquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Spitsen vind ik een experiment waard. Die cam's hebben een vrije rol en het schijnt dat ze in 4222 de flanken prima bezetten. Sneijder voor de passjes. Ogbonna lijkt me een prima optie, moet een speler uit de serie a zijn met pace als het even kan..
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij de juiste link geven van de webapp, want cookies en cache clearen werkt niet lekker bij mij, ik zit volgens mij gewoon bij de verkeerde link.
Ach ja, zo spelen bij mij andere spelers weer kut. Hangt misschien ook van formaties etc af, en medespelers.quote:
Maar met 352 heb je juist zo weinig mogelijkheden omdat je altijd vastzit aan dat driehoekje voorin..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja wenker zeg gewoon wat volgens jou het beste 352 zilver team is
Ik wil namelijk het beste zilvere team maken in 352 met perfecte balans etc. De meeste spelers heb ik dus moet ze alleen in een squad proppen
En Souza is er ook nog.quote:
Workrates lijken dan wel weer minder. Of iemand moet nog een andere goede ST-CAM triple link hebben?quote:
Thanks, maar ik moet dus 2 van die 3 gasten hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Marilungo, die andere twee zijn schijt
dan maar Scozza erbijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks, maar ik moet dus 2 van die 3 gasten hebben eigenlijk
Gabbiadini-Pasquatoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Workrates lijken dan wel weer minder. Of iemand moet nog een andere goede ST-CAM triple link hebben?
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijkquote:
pauperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijk
Maar hij is het wel waard.. ik had hem vanmorgen nog voor 200c en toen verkocht ik hem voor 4.9k. In het begin was hij 2k maar door de hype werd hij duurder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar Gabbia staan er 3 van op de markt voor 5k ofzo, dat vond ik een beetje duur eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |