PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe controler met draad binnen PES spelen![]()
denken dat ik voor elke spel betaalquote:
kut squadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Ik trek de champagne wel open.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
Squad nummer 3000 op wefut
http://wefut.nl/squad/3000
Hoeveel eu is er al gedoneerd ?quote:
Rond de 50quote:
Fa, Kin, Su, Pah.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
@shygirl: geinig, heb je de namen er toevallig ook bij?
graag gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rond de 50En daar zijn we de donateurs erg dankbaar voor.
Nouja, voor de helft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een jaartje op een duurdere server draaien is aardig gedekt nu.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Shygirl18 het volgende:
behind enimy lines whahahahhaha
[ afbeelding ]
Minder, dacht dat hij origineel wasquote:
hou je bakkes jongequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat lul je nou man. zelf verzonnen ga ergens anders leugens verspreiden banaan
Het gaat helemaal nergens over, het wordt even donker, dan wat flauw onweer, het regent eventjes heel hard en daarna regent het normaalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Noodweer komt nu ook het noorden v/h land op.
Geef het team dan even, dan kunnen we het fixen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
wefut heeft me genaaid, beetje zeggen dat de keeper 9 chem krijgt in een bepaalde formatie wanneer dat niet zo is.(met zelf een andere formatie)
Maarja eigen schuld, had het ook zelf kunnen tellen
Heet 'ie de Lindgren.-functie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als troost komt er zo een nieuwe feature online.
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Balans in bronze teams.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja true, zal die er ook nog bij kopen. Had hem in eerste instantie ook in het team zitten maar voor de balans toch maar voor een echte cm gegaan
Piazon is helaas best wel slechtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, waarom prop je Marcelo Sarvas niet in je team?Dikke eindbaas.
Ik ga mijn bronzen teams maar weer eens verkopen en een hybrid maken met Benzia, Sarvas en Piazon.
Dat laatste merkte ik gisteren toen hij een kopduel van Zouma wonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.quote:
Vooral zijn schot is niet heel goed vind ik. De pace is geen probleem maar hij deed het niet zo goed op LW in mijn MLS team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zien er niet slecht uit dus dat zal vast wel meevallen.
Wat zou jouw ultieme 352 zilver team zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
TIF Bale![]()
Riellie nijs upgreet![]()
Mayuka inmiddels 95 goals in 66 wedstrijden ook in dat team. Echt jammer dat ik zo lang eigenwijs ben geweest en hem niet heb gebruikt..alles binnen 30 meter, links of rechts, vliegt binnen zo ongeveer en dan is hij ook nog clutch as fuck waardoor hij alle belangrijke kopduels van gasten als Santana en Luiz weet te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |