quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:42 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen die geen kinderen squat kontje willen![]()
Dan snap je het leven echt niet.
Okej okej.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
Sry bbymobiele problems.
Ik wil kinderen EN een squatkontje, come at me
nice VMDSKRDquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan thuis wel eens kijken of ik de OP een harde makeover kan geven, nieuwe header, nieuwe kopjes, alles netjes gecentreerd dit dat. Goed plan, of is dat blasfemie?
Kan die scooby gast niet meer aanzien, hypocrietje.quote:
Wat ik van jouw designskills tot op heden heb mogen zien, heb ik liever dt je overal vanaf blijft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan thuis wel eens kijken of ik de OP een harde makeover kan geven, nieuwe header, nieuwe kopjes, alles netjes gecentreerd dit dat. Goed plan, of is dat blasfemie?
sinds 2007, wat danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij speltsjekker?
Je hebt het over mijn geschenk aan Etha en JB? Je moet niet zo haten jonge, ze waren er SUPERblij mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat ik van jouw designskills tot op heden heb mogen zien, heb ik liever dt je overal vanaf blijft.
sup weissmanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:04 schreef Cake-Man het volgende:
hahahah me naam in de titel
alles goed jonges ?
wie is weismannquote:
Ik geef je een kans.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt het over mijn geschenk aan Etha en JB? Je moet niet zo haten jonge, ze waren er SUPERblij mee.
Nee srs, ik ben goed maatje met photoshop. Erg goed.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geef je een kans.
Ik ben as we speak een dieetclub OP aan het preppen. Knuffelvlees, alle headers in comic sans en vloekende paintkleuren en demotivationals etc.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geef je een kans.
Ik ben as we speak een dieetclub OP aan het preppen. Knuffelvlees, alle headers in comic sans en vloekende paintkleuren en demotivationals etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |