Hoe lang train je al?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef FootieB het volgende:
Zonet mijn eerste LB training volgens mijn UB/LB schema gehad. Mijn benen voelen mooi vermoeid aan.
In het begin heb ik ongeveer 1 jaar aangekloot bij een Basic Fit (die had echt niks aan faciliteiten). Ik zit nu 1,5 jaar bij een hele goeie gym, waar je echt alles kan doen. Vanaf het begin heb ik daar een split-training, 3x in de week gedaan (met wel de grote compounds). Maar ik wil nu eens een keer een UB/LB schema gaan volgen en kijken hoe dat aanvoelt.quote:
en anti-parkinson medicatie voor de filmertquote:
Als je AAS gebruikt is het toch wel aan te raden om 400g eiwitten te nemen? Je hebt in ieder geval meer nodig dan een natty persoonquote:Op maandag 29 juli 2013 15:31 schreef fathank het volgende:
Als je teveel ruimte bij je middel overhoudt in je broek ga je naar een naaister en laat je je broek innemen. Zo moeilijk is het niet.
En ohja, 400 gram eiwitten per dag eten
Als je 100 kg weegt is dat nog steeds 4gr/kg. Lijkt me echtt achterlijk veel maar correct me if i'm wrong. En als je gaat rekenen met VVM sla je helemaal stijf achterover.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:07 schreef FootieB het volgende:
[..]
Als je AAS gebruikt is het toch wel aan te raden om 400g eiwitten te nemen? Je hebt in ieder geval meer nodig dan een natty persoon
Je eiwitsynthese gaat flink omhoog (4-5x)quote:Op maandag 29 juli 2013 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je 100 kg weegt is dat nog steeds 4gr/kg. Lijkt me echtt achterlijk veel maar correct me if i'm wrong. En als je gaat rekenen met VVM sla je helemaal stijf achterover.
Welke oefeningen heb je gedaan dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef Susteren het volgende:
damn, vandaag triceps flink hard getraint, bij iedere beweging voel ik ze
french press, machines 8 reps op flink gewicht en zo'n dumbell oefening waar ik de naam niet van weetquote:Op maandag 29 juli 2013 17:51 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Welke oefeningen heb je gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt gaar, deed ik zo'n machine op 70 kilo, ging ineens zo'n bejaarde helemaal los dat het veeeeel te zwaar was, dat dat slecht voor m'n lichaam is, meteen 3 andere vrouwen ermee bemoeien en zeggen "ja daar krijg je artrose van" "je moet veel lager gewicht" "doe het dan vaker met minder gewicht" "je bent veel te jong daarvoor, daar krijg je later problemen door" "je gaat daardoor niet meer groeien", gingen uitgerekend HUN, met hun vreselijke form (bijvoorbeeld de buikspier machine doen die mensen maar 3 cm en dan al weer terug, terwijl je gewoon bijna helemaal tot je knieen moet anders helpt die machine geen shit), veel te snelle reps op een gewicht waar je nieteens resistance hebt etc. etc., mij corrigeren
![]()
Ik bedoel als een of andere brede bodybuilder tegen me zei dat ik iets fout deed nam ik het meteen aan, die weet hoogstwaarschijnlijk waar hij het over heeft. Maar zo'n vrouwen die alleen cardio doen en "krachttraining" op 30 reps kan ik toch niet serieus nemen
Ze beweerde ook dat je veel meer spiergroei krijgt als je meer reps doet, nja ik heb er maar niet op gereageert
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
french press, machines 8 reps op flink gewicht en zo'n dumbell oefening waar ik de naam niet van weetDat is de tricep kickback.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa die, thx voor de naam!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
french press, machines 8 reps op flink gewicht en zo'n dumbell oefening waar ik de naam niet van weetWat een verhaal zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt gaar, deed ik zo'n machine op 70 kilo, ging ineens zo'n bejaarde helemaal los dat het veeeeel te zwaar was, dat dat slecht voor m'n lichaam is, meteen 3 andere vrouwen ermee bemoeien en zeggen "ja daar krijg je artrose van" "je moet veel lager gewicht" "doe het dan vaker met minder gewicht" "je bent veel te jong daarvoor, daar krijg je later problemen door" "je gaat daardoor niet meer groeien", gingen uitgerekend HUN, met hun vreselijke form (bijvoorbeeld de buikspier machine doen die mensen maar 3 cm en dan al weer terug, terwijl je gewoon bijna helemaal tot je knieen moet anders helpt die machine geen shit), veel te snelle reps op een gewicht waar je nieteens resistance hebt etc. etc., mij corrigeren
![]()
Ik bedoel als een of andere brede bodybuilder tegen me zei dat ik iets fout deed nam ik het meteen aan, die weet hoogstwaarschijnlijk waar hij het over heeft. Maar zo'n vrouwen die alleen cardio doen en "krachttraining" op 30 reps kan ik toch niet serieus nemen
Ze beweerde ook dat je veel meer spiergroei krijgt als je meer reps doet, nja ik heb er maar niet op gereageert![]()
Artrose![]()
Dat mensen zulke domme dingen kunnen zeggen, niet normaal meer![]()
Hoop niet voor je dat dit elke keer als je gaat trainen gebeurt, zou nogal klote zijn.
Frensh press is toch skullcrusher?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
dips,close grip bench en skullcrushers zijn de enige tricep oefeningen die niet voor faggots zijn
Amen!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
dips,close grip bench en skullcrushers zijn de enige tricep oefeningen die niet voor faggots zijn
Frenshquote:
Ghehe hoop het ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 18:17 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg.
Artrose![]()
Dat mensen zulke domme dingen kunnen zeggen, niet normaal meer![]()
Hoop niet voor je dat dit elke keer als je gaat trainen gebeurt, zou nogal klote zijn.
French, sorryquote:
Wat voor trainingsschema volg jij nu?quote:
Geen idee, French Press klinkt als een synoniem voor anale gay sex terwijl skullcrushers alpha as fuck klinkenquote:
Die jij laatst gepost hebt. Week 3 nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat voor trainingsschema volg jij nu?
[..]
Geen idee, French Press klinkt als een synoniem voor anale gay sex terwijl skullcrushers alpha as fuck klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |