Je bedoelt zaterdag en zondagquote:Op maandag 29 juli 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat gevoel op zaterdag na chest day is
Supersets kan je beter niet doen. Zorgt alleen maar voor blessures en muscle confusion is bullshitquote:Op maandag 29 juli 2013 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je bedoelt zaterdag en zondag![]()
Vandaag schouders en supersetweek.
Was afgelopen week ziek dus kon niet vol gaan.
Die pak jij dus niet in de derde week? Het enige kutte vind ik dat je lang bezig bent met deze training. Zit rond de 50-55 minuten.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Supersets kan je beter niet doen. Zorgt alleen maar voor blessures en muscle confusion is bullshit
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:57 schreef tjoptjop het volgende:
Gewoon die oma's terugduwen in dat vacuum apparaat
Ik wel 90 minuten maar ik rust dan vaak ook 2 minuten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die pak jij dus niet in de derde week? Het enige kutte vind ik dat je lang bezig bent met deze training. Zit rond de 50-55 minuten.
Niet eens creatine?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:09 schreef Susteren het volgende:
Iemand interesse in m'n halve pot b&f magnificent, nr.1 en perfect protein? Ik stop met al die supplementen, neem alleen nog maar een multi 's morgens + veel melk.
Welcome to my worldquote:Op maandag 29 juli 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
Ik ben bang voor mijn eerste blessure. Zaterdag dl's gedaan en sindsdien last van mijn onderrug.
Voelt als zware spierpijn. Verrekte spier of echt snap city?
Kunnen cleans wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Welcome to my world![]()
Als je er nu nog last van hebt is het geen spierpijn. Zo voelt pijn in de onderrug vaak aan vooral als je bukt. Zou voorlopig squatten/deadliften en leg press vermijden als ik jou was
Oh ja, en een pot creatine ultra, gaat ook weg.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De eerste fase van de clean is een soort van deadlift dus nee.
Gewoon goed eten en trainen, stoppen ze vanzelf als je als een sick cunt jouw ding doet.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar ik weet op die momenten niet hoe ik ze kan overtuigen dat het niet zo is, wat zou ik dan kunnen zeggen?
Want die vrouwlijke fitness stagaire komt ook steeds naar me toe dat ik 15-20 reps moet doen ipv 8-12, terwijl die mannelijke stagaire het allemaal wel sjiek vind
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Gewoon goed eten en trainen, stoppen ze vanzelf als je als een sick cunt jouw ding doet.
Zelfs als je nu je fitnessabonnement opzegt en thuis op de bank gaat liggen, ben je natuurlijk over 2 jaar op je 18e nog groter en gespierder dan dat je nu bent.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:25 schreef Susteren het volgende:
Nog een vraagje: op jongere leeftijd is je test gehalte hoger, betekend dat dan eigenlijk ook dat gains sneller gaan als je onder de 21 bent? Lijkt me logisch eigenlijk![]()
Echt?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs als je nu je fitnessabonnement opzegt en thuis op de bank gaat liggen, ben je natuurlijk over 2 jaar op je 18e nog groter en gespierder dan dat je nu bent.
Constant gemirred worden door andere gasten is ook niet echt leukquote:Op maandag 29 juli 2013 19:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Gewoon goed eten en trainen, stoppen ze vanzelf als je als een sick cunt jouw ding doet.
quote:
Ga pas om 21:00.. Vorige week 10x 57,5kg. Jij?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wel 90 minuten maar ik rust dan vaak ook 2 minuten.
Hoe zwaar deed je Overhead press vandaag?
Zet het op V&A.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef Susteren het volgende:
Echt niemand die het wil? Als het nog een half jaar in de kast blijft staan gaat het gewoon weg.
1 pot creatine ultra, vrijwel helemaal vol
1 pot magnificent, meer dan de helft vol
1 pot nr. 1, voor de helft vol
1 pot perfect protein, 1/3 vol
Waarom gebruik je ze zelf niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef Susteren het volgende:
Echt niemand die het wil? Als het nog een half jaar in de kast blijft staan gaat het gewoon weg.
Zelfde maar ben weer begonnen met bulken en alles vliegt weer omhoogquote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga pas om 21:00.. Vorige week 10x 57,5kg. Jij?
ik bied je de verzendkosten.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef Susteren het volgende:
Ik wordt van de magnificent en nr.1 misselijk, perfect protein is om te kotsen zo vies en van creatine ultra moet ik ram veel scheten latenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom gebruik je ze zelf niet?
Voor een tientje doe ik het morgen op de busquote:
is goed, stuur maar even een dm.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor een tientje doe ik het morgen op de bus![]()
Alleen de vrijwel hele pot creatine ultra kost dat al, lijkt me een mooie deal
Ga langs bij die supergym die ik laatst poste. Daar komen ongetwijfeld grote gasten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:41 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Trouwens woont iemand van jullie in Limburg? Heb echt eens zin om met een meer ervaren bodybuilder te fitten, kan tips goed gebruiken
Kom maar langsquote:Op maandag 29 juli 2013 19:41 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Trouwens woont iemand van jullie in Limburg? Heb echt eens zin om met een meer ervaren bodybuilder te fitten, kan tips goed gebruiken
Okey, waar?quote:
Shotjes frituurvet doen het ook goed.. Gewoon lekker veel etenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, waar?![]()
Trouwens ik hoor dat sommige mensen 30ml olijfolie op een dag drinken om op gewicht te komen, is dit een goed idee? Weight gainers ofzo wil ik niet kopen, voor mij geen supps meer![]()
Eet ook echt vrij veel (voor mijn doen), veel pindakaas, veel melk etc. maar een extratje (bijv. olijfolie) is ook welkom, maar zou 't helpen?
Frituurvet zit toch vol verzadigde vetten? Wil het wel beetje gezond houdenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Shotjes frituurvet doen het ook goed.. Gewoon lekker veel eten
Het was ook een grap, je moet nog genoeg kunnen gainen zonder dat soort 'extreme' maatregelen te nemen. Ooit wel eens een shot olijfolie op? Ranzig dat t is.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Frituurvet zit toch vol verzadigde vetten? Wil het wel beetje gezond houden
Nope nog nooit gehad, maar las 't ergens en we hebben hier toch een paar flessen staan, dus heb zoiets van als het helpt/goed is, waarom nietquote:Op maandag 29 juli 2013 20:36 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het was ook een grap, je moet nog genoeg kunnen gainen zonder dat soort 'extreme' maatregelen te nemen. Ooit wel eens een shot olijfolie op? Ranzig dat t is.
Kwark eet ik niet, zit gelatine in.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kwark eet ik niet, zit gelatine in.
Da's trouwens wel een gave vid!
Ik krijg er geen last van, maar gelatine is gemaakt van dierenbotten, en ik ben vegetarisch. Waar blijven trouwens je progress pics van je kuur?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]![]()
Als je serieus niks kan eten of drinken zonder ergens last van te krijgen kan je beter gewoon gaan korfballen
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik krijg er geen last van, maar gelatine is gemaakt van dierenbotten, en ik ben vegetarisch. Waar blijven trouwens je progress pics van je kuur?
Stereo, kom er maar in.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Frituurvet zit toch vol verzadigde vetten? Wil het wel beetje gezond houden
quote:
Ik ook. Iedere avond een bak kwark van de Lidl naar binnen lepelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik krijg er geen last van, maar gelatine is gemaakt van dierenbotten, en ik ben vegetarisch.
In alle van de ah zat gelatine, in die van de lidl niet dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ook. Iedere avond een bak kwark van de Lidl naar binnen lepelen.
Ziet er goed uit. Enige wat ik mis is een OHP of DB shoulder press.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Na de vakantie (nog 2 weekjes) wil ik overstappen op een ander schema. Ik kan dan nog maar 3 keer in plaats van 4 keer in de week trainen. Ik ben alvast begonnen met puzzelen. Wat denken jullie hier van?
Maandag - LB (A)
Squat
Leg press
Leg curl
Stiff-legged deadlift
Standing calf raises
Woensdag - UB (A)
Bankdrukken (plat)
Incline flyes
Chin-ups
Dumbbell rows
Lateral raises
Tricep pushdowns
Barbell curls
Zaterdag - LB (B)
Deadlift
Leg press
Leg extension
Leg curl
Standing calf raises
Maandag - UB (B)
Incline bankdrukken
Flyes
Lat pulldowns
Barbell rows
Lateral raises
Skullcrushers
Dumbbell curls
Dus eigenlijk de ene week LB-UB-LB
De volgende week UB-LB-UB
Ik heb geen moeite met gelatine. Het is zeer moeilijk (zo niet onmogelijk) om dat te vermijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
In alle van de ah zat gelatine, in die van de lidl niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |