abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129502347
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:25 schreef seto het volgende:
Mensen die zo over SS denken zijn echt retards.
Dit. Zo'n strip kan alleen maar gemaakt zijn door zo'n BP/biceps curl only sukkel die gefrustreerd is geraakt dat anderen met Starting Strength sneller progressie maken.
pi_129502384
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Dacht dat ik na een weekend alleen maar fastfood,sushi en zelfs een wijntje en geen enkele workout behalve 24 uur alleen maar lopen/dansen enorm was aangekomen. Blijkt dat ik 2 kg kwijt ben. Hoe zit dit? Ik weet dat mijn ectovriendjes gelijk lichter worden na een weekendje stappen maar ik ben een meso/endo dame.
Water + evt. cyclusinvloeden. Niet van dag tot dag op de weegschaal letten.
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 12:59:15 #253
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129502538
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:08 schreef Intentiion het volgende:
Voor mensen die geļntresseerd zijn in een goed UB/LB schema check dit even.
Duidelijk en helder.
F.K.A. SuperwormJim
pi_129502810
http://www.gizmag.com/farm-432-fly-larva-food/28509/

Hmmmm... Free protein!
Oke het is misschien wel smerig maar wel een top idee
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:12:10 #255
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129502939
Die zyzz, is die doodgedaan aan steroids?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_129503027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:12 schreef Susteren het volgende:
Ja, ze gingen in de aanval tegen zijn hart.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:17:04 #257
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129503086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ja, ze gingen in de aanval tegen zijn hart.
hmm wel sneu
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_129503236
quote:
Funny :o :o :o :o
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:22:51 #259
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_129503256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

dat ligt heel erg scheef ja, hoe komt dat dan? doe je wel low bar? toen ik van high overging naar low kon ik er ook zo 10 bij doen.
Ik doe high bar, omdat ik dan meer overeind kan blijven. Mijn proporties (korte torso tov benen) zijn niet ideaal voor de squat. Als ik daarmee low bar doe, ga ik al heel snel goodmornings doen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:24:20 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129503298
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:12 schreef Susteren het volgende:
Nee joh. Aangeboren hartafwijking.

Z'n juice en cokegebruik heeft er niks mee te maken gehad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:29:09 #261
77130 star_gazer
pi_129503446
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:02 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik krijg er geen last van, maar gelatine is gemaakt van dierenbotten, en ik ben vegetarisch vegetariėr. Waar blijven trouwens je progress pics van je kuur? :)
Fixed.

Tevens een dikke :') richting vegetariėrs. Mijn zus is het een tijdje geweest. De balans:

- Bloedarmoede
- IJzertekort
- Vitamine B12 tekort

En nog het een en ander. En geloof me, ze probeerde allerlei hippe 'vleesvervangers'. maargoed, geniet van je soja en erwten eiwitten :')
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_129504276
Ik ga toch nog maar een keer advies vragen over m'n squats. Ik blijf houden dat ik last krijg van zowel m'n schouders als m'n nek. Allereerst door het gewicht wat er op ligt, het drukken van de bar op m'n schouders is zodanig dat het bij het 5e setje (5x5) echt vervelend wordt.

Tevens staat er teveel spanning op m'n nek. Ik heb niet echt het idee dat de bar op m'n ruggengraat ligt, maar ik blijf m'n nek teveel aanspannen, wellicht om m'n schouders te ontlasten? Bewust m'n nek ontspannen helpt maar nauwelijks en lost niet het 'probleem' van m'n schouders op.

Ik heb vanmorgen gesport, nu nog steeds voel ik m'n trapezius (schat ik zo in) trekken wat soms ook nog wel is doorwerkt in hoofdpijn, wat ook niet echt motiverend is.

Heb al talloze filmpjes zitten kijken. Heb wel het idee dat m'n form qua bewegen goed is, maar ik blijf maar steken met de bar op m'n schouders. Dat houd ook m'n progressie tegen vermoed ik. Ik moet zeggen dat m'n schouders sowieso niet heel erg ontwikkeld zijn nog. Wellicht dat dit verklaart waarom ik last blijf houden van de bar.

Iemand die hier iets zinnigs over te zeggen heeft? Is dit gewoon doorbijten en het gaat vanzelf minder pijn doen? Ik vermoed zelf van niet, ook omdat ik last blijf houden van m'n nek. Ik loop hier overigens al een maand of 2 hier tegen aan.
pi_129504315
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh. Aangeboren hartafwijking.

Z'n juice en cokegebruik heeft er niks mee te maken gehad.
Dit.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:58:55 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129504447
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga toch nog maar een keer advies vragen over m'n squats. Ik blijf houden dat ik last krijg van zowel m'n schouders als m'n nek. Allereerst door het gewicht wat er op ligt, het drukken van de bar op m'n schouders is zodanig dat het bij het 5e setje (5x5) echt vervelend wordt.

Tevens staat er teveel spanning op m'n nek. Ik heb niet echt het idee dat de bar op m'n ruggengraat ligt, maar ik blijf m'n nek teveel aanspannen, wellicht om m'n schouders te ontlasten? Bewust m'n nek ontspannen helpt maar nauwelijks en lost niet het 'probleem' van m'n schouders op.

Ik heb vanmorgen gesport, nu nog steeds voel ik m'n trapezius (schat ik zo in) trekken wat soms ook nog wel is doorwerkt in hoofdpijn, wat ook niet echt motiverend is.

Heb al talloze filmpjes zitten kijken. Heb wel het idee dat m'n form qua bewegen goed is, maar ik blijf maar steken met de bar op m'n schouders. Dat houd ook m'n progressie tegen vermoed ik. Ik moet zeggen dat m'n schouders sowieso niet heel erg ontwikkeld zijn nog. Wellicht dat dit verklaart waarom ik last blijf houden van de bar.

Iemand die hier iets zinnigs over te zeggen heeft? Is dit gewoon doorbijten en het gaat vanzelf minder pijn doen? Ik vermoed zelf van niet, ook omdat ik last blijf houden van m'n nek. Ik loop hier overigens al een maand of 2 hier tegen aan.
Lijkt me dat de positie van de bar niet helemaal lekker is. Kan het zelf niet heel goed uitleggen, maar als ik squat maak ik als het ware een kussentje van m'n traps waar ik em op/in leg. Hoef dan ook de bar alleen maar lichtjes op zn plaats te houden met mn handen. Maak eens een filmpje van jezelf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129504698
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Lijkt me dat de positie van de bar niet helemaal lekker is. Kan het zelf niet heel goed uitleggen, maar als ik squat maak ik als het ware een kussentje van m'n traps waar ik em op/in leg. Hoef dan ook de bar alleen maar lichtjes op zn plaats te houden met mn handen.
Dit lukt mij denk ik opzich ook nog wel aardig. Het is in ieder geval niet zo dat de bar de neiging heeft naar achter of naar voren te rollen. Ik hoef de bar dus ook niet heel stevig vast te houden. Wel loop ik te kloten met hoever ik m'n armen naar voren of naar achteren doe om m'n traps in een bepaalde positie te brengen zodat de bar beter blijft liggen. Op BB.com sprak iemand van een 'sweet spot', die heb ik dus duidelijk nog niet, mocht die er zijn.
quote:
Maak eens een filmpje van jezelf.
Ik zal de aankomende keren ff kijken hoe ik dit ga fixen, moet wel lukken.
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 14:19:45 #266
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129505080
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Fixed.

Tevens een dikke :') richting vegetariėrs. Mijn zus is het een tijdje geweest. De balans:

- Bloedarmoede
- IJzertekort
- Vitamine B12 tekort

En nog het een en ander. En geloof me, ze probeerde allerlei hippe 'vleesvervangers'. maargoed, geniet van je soja en erwten eiwitten :')
Omdat je zus vegetariėr is geweest wil dat nog niet zeggen dat alle vegetariėrs tekorten hebben. Sowieso pubermeisjes die in een hormonale opwelling geen vlees meer willen eten en aan de vleesvervangers gaan :')

Als je je als vegetariėr een beetje inleest en vervolgens een beetje let op je voeding, heb je nergens een tekort.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:32:31 #267
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129505505
Ik gebruik amper vleesvervangers, is 9/10 overpriced bullshit. Gewoon veel zuivel, ei, multi 's morgens en heb nergens last van ^O^

Sure, ik zal wel van bepaalde dingen een tekort hebben, maar als je je laat onderzoeken heeft iedereen wel wat waar hij aan moet werken, zolang ik er maar geen last van heb (en dat heb ik niet, terwijl ik toch al een jaar of 10 vegetarisch ben :P ).
pi_129505680
Een jaar of 10? en je bent wat 16 jaar oud nu? Dan ben je er behoorlijk vroeg bij geweest.
pi_129505842
quote:

Hoe breed grip je? Probeer je handen zo dicht mogelijk bij je lichaam te grippen, dit zorgt voor een soort kusseneffect bij je traps.

Heb je voorheen de pussypad gebruikt? Dan kan het nl nogal rauw op je dak vallen als je dan in een keer 100kg op die plek legt :P
pi_129505949
quote:

Heb je je ellebogen omhoog en je handen redelijkerwijs zo dicht mogelijk bij je oren? Als je dan wat traps hebt krijg je een mooie plek om de barbell op te leggen.

Wel heb ik zelf het probleem dat als ik naar beneden kijk of mijn voeten goed staan hij gelijk kut licht.

[ Bericht 2% gewijzigd door esv7 op 30-07-2013 14:53:04 ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_129507169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:45 schreef esv7 het volgende:

[..]

Heb je je ellebogen omhoog en je handen redelijkerwijs zo dicht mogelijk bij je oren? Als je dan wat traps hebt krijg je een mooie plek om de barbell op te leggen.

Wel heb ik zelf het probleem dat als ik naar beneden kijk of mijn voeten goed staan hij gelijk kut licht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hoe breed grip je? Probeer je handen zo dicht mogelijk bij je lichaam te grippen, dit zorgt voor een soort kusseneffect bij je traps.
Heb van zo dicht mogelijk bij m'n lichaam tot heel breed geprobeerd, op zoek naar de beste plek waarbij ik heb gemerkt dat dichter bij m'n lichaam beter werkt.
quote:
Heb je voorheen de pussypad gebruikt? Dan kan het nl nogal rauw op je dak vallen als je dan in een keer 100kg op die plek legt :P
Nee, vanaf dat ik begon geen pad gebruikt, bedenk overigens dat ik nu (pas) op 60 kg zit. M'n benchpress en BOR halen m'n squats bijna in :')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:33:05 #272
77130 star_gazer
pi_129507908
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:32 schreef Susteren het volgende:
Ik gebruik amper vleesvervangers, is 9/10 overpriced bullshit. Gewoon veel zuivel, ei, multi 's morgens en heb nergens last van ^O^

Sure, ik zal wel van bepaalde dingen een tekort hebben, maar als je je laat onderzoeken heeft iedereen wel wat waar hij aan moet werken, zolang ik er maar geen last van heb (en dat heb ik niet, terwijl ik toch al een jaar of 10 vegetarisch ben :P ).
Wat hoop je te bereiken?
-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:33:45 #273
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129507928
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat hoop je te bereiken?
Gains ^O^
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:35:04 #274
77130 star_gazer
pi_129507964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef Susteren het volgende:

[..]

Gains ^O^
En je verwacht dat die er beter op worden als je geen vlees eet?
-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:36:03 #275
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129507994
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef star_gazer het volgende:

[..]

En je verwacht dat die er beter op worden als je geen vlees eet?
Nee? :P

Maar ik eet het gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')