In mijn ejaculatie zit 50.000kcals. Chicks zien mij dan ook als hun feeder.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef esv7 het volgende:
Het is vooral gewenning, ik at eerst als een krant en ik heb nu zoms honger na 2800 kcals(niet zo veel voor de meesten maar toch). Ik eet ook meestal pas na 2 uur, daarvoor echt geen behoefte om te eten.
Vandaag was er trouwens iemand in de sportschool en een vriend van hem had zogezegd pillen met een energiewaarde van 12.000kcals per stuk lol, daarmee is het niet zo lastig bulken![]()
![]()
.
Ja, niet zo groot ict-er dus mijn onderhoud is vrij laag.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:40 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Bulk jij nu dan met 2800 calorieen?
12 000 per stukSorry hoor, maar je bent toch debiel als je denkt dat dat echt kan??
Ik denk hetquote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
debiel is wel een goede omschrijving ja
Elvenbrood, iets teveel LOTR gekeken denk ik
Oke, is juist prettig toch dat je niet zoveel hoeft te vreten?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja, niet zo groot ict-er dus mijn onderhoud is vrij laag.
Ik heb er nu geen problemen mee, in het begin wel. Schrok wel een beetje toen ik er achter kwam hoe weinig ik at, gewoon echt weinig qua kcals ook. Maar nu vind ik het wel prettig om deze hoeveelheid te eten. Moet niet erg stampen en heb ook weinig honger, ik houd nu bijna een maand mijn gewicht bij, met 5 weegmomenten per week. De trendlijn geeft nu een gemiddelde stijging van ongeveer een kilo per maand aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:25 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Oke, is juist prettig toch dat je niet zoveel hoeft te vreten?
Als ik rond de 2800 ga zitten ga ik echt niet aankomen.
Ik at zelf ook veels te weinig, bekend probleem volgens mij, hebben meer mensen last van. Je denkt dat je veel eet, maar in werkelijkheid zat ik gewoon onder de 2000 calorieen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen problemen mee, in het begin wel. Schrok wel een beetje toen ik er achter kwam hoe weinig ik at, gewoon echt weinig qua kcals ook. Maar nu vind ik het wel prettig om deze hoeveelheid te eten. Moet niet erg stampen en heb ook weinig honger, ik houd nu bijna een maand mijn gewicht bij, met 5 weegmomenten per week. De trendlijn geeft nu een gemiddelde stijging van ongeveer een kilo per maand aan.
Ja misschien voer ik het nog wat op, moet een beetje kijken bij welke hoeveelheid ik niet te veel vet aanzet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:22 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Ik at zelf ook veels te weinig, bekend probleem volgens mij, hebben meer mensen last van. Je denkt dat je veel eet, maar in werkelijkheid zat ik gewoon onder de 2000 calorieen.
Is netjes toch een kilo per maand, je zou het miss nog wat op kunnen voeren, maar hoeft niet, je bent met die kilo per maand iig niet veel fat aan het gainen en dat heeft ook wel wat
bij mij is het ook ongeveer zo. Als ik rond de 2900~3000 kom ga ik opeens heel snel vet gainen. Rond de 2700 gain ik ongeveer 250g per week. Voor mijn bulk gaf de weegschaal 70,5kg aan en nu zit ik toch wel rond de 72kg in anderhalve maand tijd, minimale vetgains.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:25 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Oke, is juist prettig toch dat je niet zoveel hoeft te vreten?
Als ik rond de 2800 ga zitten ga ik echt niet aankomen.
Wel, om die redenen wat jij geeft. Vegetarische kom op man je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus keuzes maken in wat je eet en niet wilt eten is aanstellen/niet normaal?
dat ligt heel erg scheef ja, hoe komt dat dan? doe je wel low bar? toen ik van high overging naar low kon ik er ook zo 10 bij doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:10 schreef star_gazer het volgende:
Mijn squat begint nu wel belachelijk achter te lopen zeg.
Deadlift: 5x140kg
Squat: 3x5x80kg
Bench: 3x5x80kg
Overhead: 3x5x47.5 (zit muurvast; fail altijd halverwege de laatste rep)
Ik zou op deze stats toch op zijn minst 3x5x100kg willen squatten, maar met goede form zit dat er nog even niet in. Let wel: deadlift is uiteraard 1x5, dus de 1rms liggen iets dichter bij elkaar dan het lijkt.
Ik zit nu zelfs al bijna een maand op 3500+ calorieen en mijn, zichtbare, fatgains zijn te verwaarlozen. Tuurlijk zal er wel aardig wat vet bijgekomen zijn, maar gelukkig niet in de vorm van een zichbaar dikkere buikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
bij mij is het ook ongeveer zo. Als ik rond de 2900~3000 kom ga ik opeens heel snel vet gainen. Rond de 2700 gain ik ongeveer 250g per week. Voor mijn bulk gaf de weegschaal 70,5kg aan en nu zit ik toch wel rond de 72kg in anderhalve maand tijd, minimale vetgains.
Een ding wat mij altijd wel heeft beziggehouden: voor de meeste mensen betekent bulken dat je ook vet aanzet, en vaak is dat ook een redelijke hoeveelheid( 6~8% extra). Daarna weer met veel moeite dat vet met cardio en cutten weer weg proberen te krijgen.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is de Natty max spiergroei vaak niet meer dan 250g per week voor iemand die al een jaar of 2 traint( 500g per week voor iemand die net begint).
Alles wat je meer in gewicht aankomt zal dan vet zijn. Waarom dan toch meer eten als het voor de spiergroei niet nodig is? Als je puur voor kracht gaat is het wel te begrijpen.
Misschien dat stereo er wat meer wijsheid op kan werpen.
Dat duurt ook wel even voordat je zoiets krijgt, afhankelijk van je huidige vetpercentage. Ik kan bij mezelf tussen de 12 en 17% niet echt duidelijk zien waar ik zit en hoeveel vet ik aankom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:11 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er wel aardig wat vet bijgekomen zijn, maar gelukkig niet in de vorm van een zichbaar dikkere buik![]()
Water.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Dacht dat ik na een weekend alleen maar fastfood,sushi en zelfs een wijntje en geen enkele workout behalve 24 uur alleen maar lopen/dansen enorm was aangekomen. Blijkt dat ik 2 kg kwijt ben. Hoe zit dit? Ik weet dat mijn ectovriendjes gelijk lichter worden na een weekendje stappen maar ik ben een meso/endo dame.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:25 schreef seto het volgende:
Mensen die zo over SS denken zijn echt retards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |