Lijkt wel op War of the Worldsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Waterloo 9 min geleden (via twitter)
Het is wel weer terug nachtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Tilburg wel wat regen, donker en donders, maar het is nog niet echt losgebarsten...
Ik heb altijd zo'n hekel aan dit soort overdreven schijtplaatjes van een of andere waardeloze applicatie op je smartphonequote:
Het wordt nu toch wat heftiger. Ben al een paar keer op de foto geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:51 schreef trabant het volgende:
Zuid-Limburg, aan een uiteinde van het front. Wind, beetje regen, verre donder en het licht moet aan.
Maar over het algemeen, in ieder geval qua tijd, klopt het redelijk altijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n hekel aan dit soort overdreven schijtplaatjes van een of andere waardeloze applicatie op je smartphone
Same here, het regent nog wel lekker, maar totaal geen windstoten (bijna windstil nu) en van het onweer hoor ik alleen wat gerommel in de verte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ergste is alweer voorbij hier. Viel reuze mee.
Ze hadden alleen die pieken niet zo overdreven moeten maken. Als je het normaal doorrekent dan heb je met dit soort plaatjes een nieuwe watersnoodrampquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef zlotka het volgende:
[..]
Maar over het algemeen, in ieder geval qua tijd, klopt het redelijk altijd.
maar deze was raak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef JDude het volgende:
Enorme bak regen in Breda. Geen hagel en ook maar weinig onweer.
Nou de mijne heb ik van mijn telefoon afgegooid, meer dan 4 keer vals alarm op 1 dag afgelopen week.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef zlotka het volgende:
[..]
Maar over het algemeen, in ieder geval qua tijd, klopt het redelijk altijd.
60 MM in het uur, buitje duurt daar maximaal 20 minuten, is 20 MM. Wel beetje overdreven inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hadden alleen die pieken niet zo overdreven moeten maken. Als je het normaal doorrekent dan heb je met dit soort plaatjes een nieuwe watersnoodramp
Mijn telefoon sprong even op "No service".quote:
en die ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef JDude het volgende:
Enorme bak regen in Breda. Geen hagel en ook maar weinig onweer.
dus....quote:
Ok, bedankt!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef Angry_Bird het volgende:
[ [url=De raad van commissarissen becijferde de kosten voor het repareren van Staals pensioen op 4,5 miljoen euro. Dat is een miljoen euro meer dan Staal redelijk achtte, aldus zijn raadsman.]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:56 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Den Haag weer aan de beurt is, maar dat moet wel lukken zo te zien
Die hadden we nog niet opgemerkt neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef Angry_Bird het volgende:
[ afbeelding ]
A major outbreak of severe storms is expected across regions of France, the Benelux countries and northwestern Germany. These storms may produce tornadoes, very large hail and widespread damaging wind gusts
A level 3 was issued across northern France, the Benelux and a part of northwest Germany for tornadoes, severe wind gusts, large or very large hail and excessive precipitation.
A level 2 was issued across parts of France, the Benelux countries and northwestern Germany for severe winds and large or very large hail, excessive precipitation and tornadoes.
A level 1 was issued across a larger part of France, the Benelux countries, northwest Germany as well as southeast England, parts of Denmark and north Spain for the same risks.
Foutje, had nog wat anders onder mn copy/paste staan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:56 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ok, bedankt!
Gerommel in Rotterdam-Zuid, wolken worden al wat donkerder.
Hij staat anders nog niet in dit topic wijsneus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:56 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet opgemerkt nee
Waar denk je dat de TT naar verwijst?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:57 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Hij staat anders nog niet in dit topic wijsneus.
Ik bedoel het plaatje zelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:58 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Waar denk je dat de TT naar verwijst?
Gaat niet lang moeten duren. Het begint nu normaal gesproken in Oud-Beijerland te regenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:56 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ok, bedankt!
Gerommel in Rotterdam-Zuid, wolken worden al wat donkerder.
Ik hoop het, vraag me af of het genoeg kan opwarmen met de regen die er nog aankomt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef 8Mile het volgende:
Opklaringen trekken BE alweer binnen. Het echte werk begint vanmiddag pas.
Zou kunnen, boven West-Frankrijk onwikkelt zich alweer een leuk complexquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:00 schreef 8Mile het volgende:
Opklaringen trekken BE alweer binnen. Het echte werk begint vanmiddag pas.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zou kunnen, boven West-Frankrijk onwikkelt zich alweer een leuk complex
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:59 schreef zlotka het volgende:
Lijkt er net op dat het meeste rechtse stuk instort voor dat het Twente bereikt
stilte voor de storm noemen ze datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend: de bui is voorbij en het is ook meteen windstil.
Is vooral voor Engeland dat gebied. Wij moeten de buien krijgen op een passage van een trog. Dacht ik...quote:
weet jij wat er nog gaat komenquote:
Is weer eens wat anders dan Eindhoven, meestal gaat de regen hier "mooi" om de regio heen is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:06 schreef Logician het volgende:
Enschede pist naast de pot zo te zien..
hier warmt het gewoon flink op zodat we vanmiddag / vanavond de volle laag krijgen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:06 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
hier warmt het gewoon flink op zodat we vanmiddag / vanavond de volle laag krijgen!
Hier is het nog echt geen 18,9 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:09 schreef roislecxe het volgende:
Waarom is het in Breda nog ruim 23 graden, en de rest van de omliggende steden veel minder?
[ afbeelding ]
Mooi, ik ga er zo heen. BBQquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:06 schreef Logician het volgende:
Als je in Enschede woont niet nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier is het nog echt geen 18,9 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |