abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:44:45 #201
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130378927
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Jij denkt serieus dat iedereen na een paar jaar op minimaal 2500 eur/maand zit? :')
Niet iedereen natuurlijk, maar een MBO'er die al 6 jaar in de boekhouding zit toch wel?
Hallo!
pi_130380486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]

Niet iedereen natuurlijk, maar een MBO'er die al 6 jaar in de boekhouding zit toch wel?
puur boekhouden op mbo niveau haal je dat zeker niet in de eerste jaren.
Eerst denken, dan typen
pi_130380753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:49 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
01: Bedrijfstak: Financiele dienstverlening
02: Functie: in het contract staat vermeld: Boekhouder/boekhoudkundig medewerker
03: Opleiding: mbo niveau 4 (administrateur)
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: nee, aan het einde van het jaar een eventuele bonus adhv bedrijfsresultaat
08: Bruto maand salaris: 1650
09: Netto maand salaris: 1350
10: Overuren betaald: ja of tijd voor tijd
11: Werkervaring: 6 jaar
12: Goodies: geen
13: Tevreden?: qua werkzaamheden tevreden, sfeer is ideaal, collega's zijn top

Laatste salaris: ¤ 1350,-

ik ben inmiddels 6 jaar werkzaam binnen dit bedrijf (hebben hier geen cao), ben toener tijd (2009) begonnen tegen het minimumloon (weet niet meer wat ik toen bruto aan salaris heb ontvangen) en heb jaarlijks een salarisverhoging gekregen die gelijk stond aan de inflatie, daarnaast heb ik de meeste jaren een eindbonus ontvangen. en bij elk gesprek heb ik te horen gekregen dat ze meer dan tevreden waren over mij!

in tussen tijd heb ik diverse "nieuwe" collega's volledig ingeleerd en weg wijs gemaakt binnen dit bedrijf (tussen mijn eigen werkzaamheden door, dus het was flink aanpoten)

nu heb ik (na het gesprek eind dec 2012) te horen gekregen dat ik met een collega moest gaan meelopen zodat ik eventueel andere (extra) werkzaamheden op mijn kon gaan nemen.. dit is inmiddels gebeurd.

nu heb ik in juni een functioneringsgesprek gehad en daar werd mij verteld dat ik naast mijn normale werkzaamheden ook de werkzaamheden (waarvoor ik ben ingeleerd) moest gaan overnemen van mijn collega (ivm ziekte) en hoe ik hier tegen over zou staan. dit heb ik natuurlijk met beiden handen aangegrepen omdat er dan ook was afwisseling ontstaat etc.

daarnaast heb ik aangekaart dat ik graag een salarisverhoging zou zien, aangezien ik eigenlijk met een te laag startsalaris ben begonnen en mijn salaris niet meer marktconform was (als ik kijk naar mijn klasgenoten die hetzelfde werk verrichten), + dat ik nu extra werkzaamheden/taken/verantwoordelijkheid/werkdruk/stress zou krijgen met de over te nemen werkzaamheden en dat ze eigenlijk elke keer meer dan tevreden zijn over mijn functioneren.

nu werd er verteld dat ze eerst de maand na het gesprek wilde afwachten hoe ik die nieuwe taken op mij zou nemen, en of ik het allemaal goed zou afhandelen en de werkdruk aan kon en dat ze mij dan ook erna wilde gaan betalen (salarisverhoging)

nu is die maand inmiddels verstreken en heb ik aangekaart graag te willen weten wanneer dit vervolg gesprek gaat plaatsvinden.

dit zal volgende week gaan plaatsvinden (gok ik), maar ik heb al meerdere keren internet nagelopen voor de salarisontwikkelingen etc etc (heb ook navraag gedaan bij diverse mensen), dit is nogal lastig te achterhalen omdat wij geen cao hebben!
ik heb in het vorige gesprek aangekaart dat ik aan bedragen dacht tussen de 1900 en 2000 bruto.
(ik weet namelijk dat mijn collega die ik buiten het werk ook heel goed ken, ook rond de 1900 a 2000 bruto ontvangt, maar die is wel een stuk ouder dan mijzelf, maar daar in tegen heb ik veel meer verantwoordelijkheid en meer taken tot mijn pakket)

ik vind het persoonlijk nogal lastig om dit zo aan te kaarten en al helemaal aan welke bedragen ik moet/mag denken die ik kan voorleggen.

ik hoop dat ze in het gesprek zelf met een mooie verhoging komen zodat ik er zelf niet (weer) over hoef te beginnen, maar ben bang dat ze dat niet gaan doen (wat aan de ene kant ook wel te begrijpen is).

dus bij deze zou ik graag willen weten hoe jullie (fokkers) hier over denken en mij adviseren?

alvast bedankt.
Pff heb je een partner die ook zo iets verdient of meer? Kun je toch niet van rondkomen?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:22:06 #204
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_130381476
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]

Niet iedereen natuurlijk, maar een MBO'er die al 6 jaar in de boekhouding zit toch wel?
Anders kijk je hier eens.
Loonwijzer administratie

Of hier en dan naar administratie scrollen, dan zie je dat je tussen de 1760 (0 ervaring) en 2240 euro met 10 jaar ervaring krijgt.

Nog steeds niet overtuigd dat je met 6 jaar ervaring op MBO echt niet per definitie 2500 euro bruto per maand 'hoort' te krijgen?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:24:04 #205
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_130381551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pff heb je een partner die ook zo iets verdient of meer? Kun je toch niet van rondkomen?
En waarom zou dat niet kunnen? We hebben ook zoiets als sociale huurwoningen, zorgtoeslag, kwijtschelding van gemeentelijke toeslagen en ga zo maar door. Mijn ex zat op 17000 per jaar en was aan woonlasten iets van 300 euro kwijt, blijft er echt genoeg over voor gwl, eten, bier en leuke dingen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_130381599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Sandyman het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet kunnen? We hebben ook zoiets als sociale huurwoningen, zorgtoeslag, kwijtschelding van gemeentelijke toeslagen en ga zo maar door. Mijn ex zat op 17000 per jaar en was aan woonlasten iets van 300 euro kwijt, blijft er echt genoeg over voor gwl, eten, bier en leuke dingen.
Ja dan valt het wel mee idd :Y Niet dat ik er mee wil ruilen of zo.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:38:21 #207
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130389137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Anders kijk je hier eens.
Loonwijzer administratie

Of hier en dan naar administratie scrollen, dan zie je dat je tussen de 1760 (0 ervaring) en 2240 euro met 10 jaar ervaring krijgt.

Nog steeds niet overtuigd dat je met 6 jaar ervaring op MBO echt niet per definitie 2500 euro bruto per maand 'hoort' te krijgen?
Ik zie het, dat valt me toch wel tegen. Het lijkt me ook haast onmogelijk om alleen rond te komen met dat salaris en daarnaast ook nog genoeg over te houden voor hobby's en dergelijken.
Hallo!
pi_130389903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]

Ik zie het, dat valt me toch wel tegen. Het lijkt me ook haast onmogelijk om alleen rond te komen met dat salaris en daarnaast ook nog genoeg over te houden voor hobby's en dergelijken.
Grapjurk. Gewoon efficient met je geld omgaan. Mijn vriendin en ik geven samen aan basisbehoeften (wonen, GWL, verzekeringen, voeding, etc.) een 1000-tal euro per maand uit (of 500 euro per persoon). Als ie hetzelfde zou uitgeven, heeft ie 800 euro per maand voor hobby's en dergelijken.

Ik geef wel toe dat zijn loon wat aan de lage kant is. Maar, als je goed bent, kan je gewoon onderhandelen.
pi_130390979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:13 schreef koentje123 het volgende:

[..]

Grapjurk. Gewoon efficient met je geld omgaan. Mijn vriendin en ik geven samen aan basisbehoeften (wonen, GWL, verzekeringen, voeding, etc.) een 1000-tal euro per maand uit (of 500 euro per persoon). Als ie hetzelfde zou uitgeven, heeft ie 800 euro per maand voor hobby's en dergelijken.

Ik geef wel toe dat zijn loon wat aan de lage kant is. Maar, als je goed bent, kan je gewoon onderhandelen.
Wow 1000 euro per maand aan basisbehoeften. Ik zit net onder 2000 per maand aan vaste lasten voor mezelf alleen. Als ik nog wat wilt uitgeven aan normaal eten zit ik ruimschoots boven de 2k. Maar ja, alleen aan hypotheek zit ik al aan je bedrag, dus niet echt eerlijke berekening.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:10:37 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_130391359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:13 schreef koentje123 het volgende:

[..]

Grapjurk. Gewoon efficient met je geld omgaan. Mijn vriendin en ik geven samen aan basisbehoeften (wonen, GWL, verzekeringen, voeding, etc.) een 1000-tal euro per maand uit (of 500 euro per persoon). Als ie hetzelfde zou uitgeven, heeft ie 800 euro per maand voor hobby's en dergelijken.

Ik geef wel toe dat zijn loon wat aan de lage kant is. Maar, als je goed bent, kan je gewoon onderhandelen.
1000 euro is wel echt heel weinig. Geen auto zeker?

En alleen geef je natuurlijk relatief gezien meer uit dan met zijn 2-en.
pi_130401908
sociale huur?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:30:01 #212
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130402110
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Wow 1000 euro per maand aan basisbehoeften. Ik zit net onder 2000 per maand aan vaste lasten voor mezelf alleen. Als ik nog wat wilt uitgeven aan normaal eten zit ik ruimschoots boven de 2k. Maar ja, alleen aan hypotheek zit ik al aan je bedrag, dus niet echt eerlijke berekening.
En als je je 458 Italia even buiten beschouwing laat? Want zo'n wagen tikt natuurlijk wel aan in de vaste lasten.
Hallo!
pi_130404107
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

1000 euro is wel echt heel weinig. Geen auto zeker?

En alleen geef je natuurlijk relatief gezien meer uit dan met zijn 2-en.
1000 zit ik ook ongeveer op, 660 hypotheek, 100 euro zorg verzekering, 135 gas en licht(lekker ruim/spaarpotje) En dan nog internet televisie telefoon 35,- (tele2)
Ik zwaai naar dieren.
pi_130408063
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:49 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
01: Bedrijfstak: Financiele dienstverlening
02: Functie: in het contract staat vermeld: Boekhouder/boekhoudkundig medewerker
03: Opleiding: mbo niveau 4 (administrateur)
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: nee, aan het einde van het jaar een eventuele bonus adhv bedrijfsresultaat
08: Bruto maand salaris: 1650
09: Netto maand salaris: 1350
10: Overuren betaald: ja of tijd voor tijd
11: Werkervaring: 6 jaar
12: Goodies: geen
13: Tevreden?: qua werkzaamheden tevreden, sfeer is ideaal, collega's zijn top

Laatste salaris: ¤ 1350,-

ik ben inmiddels 6 jaar werkzaam binnen dit bedrijf (hebben hier geen cao), ben toener tijd (2009) begonnen tegen het minimumloon (weet niet meer wat ik toen bruto aan salaris heb ontvangen) en heb jaarlijks een salarisverhoging gekregen die gelijk stond aan de inflatie, daarnaast heb ik de meeste jaren een eindbonus ontvangen. en bij elk gesprek heb ik te horen gekregen dat ze meer dan tevreden waren over mij!

in tussen tijd heb ik diverse "nieuwe" collega's volledig ingeleerd en weg wijs gemaakt binnen dit bedrijf (tussen mijn eigen werkzaamheden door, dus het was flink aanpoten)

nu heb ik (na het gesprek eind dec 2012) te horen gekregen dat ik met een collega moest gaan meelopen zodat ik eventueel andere (extra) werkzaamheden op mijn kon gaan nemen.. dit is inmiddels gebeurd.

nu heb ik in juni een functioneringsgesprek gehad en daar werd mij verteld dat ik naast mijn normale werkzaamheden ook de werkzaamheden (waarvoor ik ben ingeleerd) moest gaan overnemen van mijn collega (ivm ziekte) en hoe ik hier tegen over zou staan. dit heb ik natuurlijk met beiden handen aangegrepen omdat er dan ook was afwisseling ontstaat etc.

daarnaast heb ik aangekaart dat ik graag een salarisverhoging zou zien, aangezien ik eigenlijk met een te laag startsalaris ben begonnen en mijn salaris niet meer marktconform was (als ik kijk naar mijn klasgenoten die hetzelfde werk verrichten), + dat ik nu extra werkzaamheden/taken/verantwoordelijkheid/werkdruk/stress zou krijgen met de over te nemen werkzaamheden en dat ze eigenlijk elke keer meer dan tevreden zijn over mijn functioneren.

nu werd er verteld dat ze eerst de maand na het gesprek wilde afwachten hoe ik die nieuwe taken op mij zou nemen, en of ik het allemaal goed zou afhandelen en de werkdruk aan kon en dat ze mij dan ook erna wilde gaan betalen (salarisverhoging)

nu is die maand inmiddels verstreken en heb ik aangekaart graag te willen weten wanneer dit vervolg gesprek gaat plaatsvinden.

dit zal volgende week gaan plaatsvinden (gok ik), maar ik heb al meerdere keren internet nagelopen voor de salarisontwikkelingen etc etc (heb ook navraag gedaan bij diverse mensen), dit is nogal lastig te achterhalen omdat wij geen cao hebben!
ik heb in het vorige gesprek aangekaart dat ik aan bedragen dacht tussen de 1900 en 2000 bruto.
(ik weet namelijk dat mijn collega die ik buiten het werk ook heel goed ken, ook rond de 1900 a 2000 bruto ontvangt, maar die is wel een stuk ouder dan mijzelf, maar daar in tegen heb ik veel meer verantwoordelijkheid en meer taken tot mijn pakket)

ik vind het persoonlijk nogal lastig om dit zo aan te kaarten en al helemaal aan welke bedragen ik moet/mag denken die ik kan voorleggen.

ik hoop dat ze in het gesprek zelf met een mooie verhoging komen zodat ik er zelf niet (weer) over hoef te beginnen, maar ben bang dat ze dat niet gaan doen (wat aan de ene kant ook wel te begrijpen is).

dus bij deze zou ik graag willen weten hoe jullie (fokkers) hier over denken en mij adviseren?

alvast bedankt.
1650 vind ik echt veel te laag. Ik ben wel benieuwd welke werkzaamheden je precies doet, boekhouden is nogal breed begrip, boek je alleen facturen of doe je ook meer met verslaggeving en jaarrekeningen? Afhankelijk van jouw werkervaring, locatie, grootte bedrijf en jouw ballen zou ergens tussen de 2100 en 2500 normaal zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 24-08-2013 05:04:24 ]
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 05:45:40 #215
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130408101
Wat is normaal nog tegenwoordig?
pi_130414806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

1000 euro is wel echt heel weinig. Geen auto zeker?

En alleen geef je natuurlijk relatief gezien meer uit dan met zijn 2-en.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Pap89 het volgende:
sociale huur?
Geen auto en geen sociale huur. (In Belgie moet je echt wel heel weinig verdienen om in aanmerking te komen voor sociale huur.)

Wij besparen op de grote drie:
- geen auto
- klein huurappartement (met enkel ruimte die we gebruiken)
- wij optimaliseren onze boodschappen: we kopen onze dagdagelijkse producten als ze in de aanbieding zijn (aka paar maanden voor het effectief gebruik). Daarnaast eten we enkel verse seizoensgroenten

On Topic:
Wij verdienden genoeg
pi_130434806
01: Bedrijfstak: Beroepsgoederenvervoer
02: Functie: Chauffeur
03: Opleiding: beroepschauffeur
04: Leeftijd: 30
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen:21
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 2000
09: Netto maand salaris:
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 5 jaar
12: Goodies: geen goodies.
negatieve goodies zelf reiskosten betalen +- 200 euro per maand. zelf boetes betalen +- 150 per jaar. kan oplopen tot duizenden.
13: Tevreden?: Ja, hard werk maar wel leuk werk en de mogelijkheid tot overuren en zo een extratje te verdienen.

[ Bericht 2% gewijzigd door permban_06032014_01 op 25-08-2013 06:41:49 ]
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:10:02 #218
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_130436031
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 06:32 schreef PrepperNL het volgende:
01: Bedrijfstak: Beroepsgoederenvervoer
02: Functie: Chauffeur
03: Opleiding: beroepschauffeur
04: Leeftijd: 30
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen:21
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 2000
09: Netto maand salaris:
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 5 jaar
12: Goodies: geen goodies.
negatieve goodies zelf reiskosten betalen +- 200 euro per maand. zelf boetes betalen +- 150 per jaar. kan oplopen tot duizenden.
13: Tevreden?: Ja, hard werk maar wel leuk werk en de mogelijkheid tot overuren en zo een extratje te verdienen.
21 vakantiedagen?? Volgens de CAO horen dat er 24 te zijn.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_130438277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
bedankt voor de reacties tot nu toe :).

ik heb altijd al geweten dat ik bij mijn eerste gesprek hoger had moeten inzetten en niet genoegen had moeten nemen met het minimumsalaris op dat moment.
puur vanwege het feit dat het startsalaris toenertijd voor mijn behaalde diploma en niveau een stuk hoger lag dan het minimumloon (daar heb ik nu dus grote spijt van), want nu moet ik bij elk gesprek het onderste uit de kan proberen te halen!

als ik kijk naar klasgenoten of naar die van die ene collega had ik nu tussen de 2000 en 2500 bruto mogen verdienen. ik snap zelf natuurlijk ook dat ik nu niet meer dan 2100 bruto kan vragen, maar als ik beslis om opzoek te gaan naar ander werk, (denk ik) dat ze best een probleem hebben (mits ik bij wijze van een andere baan zou vinden), want uiteindelijk ben ik de hoofdaansprakelijke en het aanspreekpunt van onze afdeling, daarnaast is er ook niemand die de extra werkzaamheden (die ik nu extra uitvoer) over zou kunnen nemen (dit zou opzich wel kunnen maar dan komen de meeste in tijdnood om hun eigen werkzaamheden af te ronden), dan zouden ze opzich een nieuwe werknemer kunnen zoeken maar die is bij lange na niet zo ver (binnen dit bedrijf) als dat ik op dit moment ben.

ik weet dat mijn collega (waarvan ik de werkzaamheden heb overgenomen) een stuk meer verdiend dan ikzelf (aangezien die collega haar hbo studie heeft afgerond) maar stiekem hoop ik dat mijn werkgever mij een salarisaanbieding doet die om en nabij gelijk staat als die collega (mede omdat er in het vorige gesprek werd aangegeven "erna te willen betalen" als ik die extra werkzaamheden goed zou uitvoeren.. en dat is volgens mij het geval, aangezien ik complimenten heb ontvangen dat ik het goed doe)..

maar ik blijf het lastig vinden (al mochten ze maar een kleine salarisverhoging voorstellen) om dan een eigen salaris verhoging op tafel te leggen (weet uberhaupt niet echt waar ik dan aan moet denken, en wat een redelijk voorstel vanuit mijn kant zal zijn)

baal ook dat we niet gewoon een cao hebben met salarisschalen, dan zou het een stuk makkelijker zijn geweest om het aan te kaarten en aan te kunnen tonen.

dilemma dus :(
Echte groei ligt vaak buiten de huidige werkgever. Dat brengt wel weer nieuwe risico's met zich mee, maar je kan het overwegen indien je het geld echt nodig hebt.

Dat hoor je ook vaak van CEO's die op carrièrebeurzen spreken. Konden ze niet meer groeien, namen ze gewoon het risico en gingen ze naar de volgende. Zelf kan ik er ook over meepraten. Mijn huidige werkgever bood direct meer dan ik bij de vorige op basis van de CAO qua jaarlijkse groei zou hebben gekregen. Plus ook nog eens veel meer zekerheid/vastigheid. Terwijl de functie inhoudelijk goed vergelijkbaar is, eigenlijk zelfs iets makkelijker.
pi_130461393
Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van me vinden. Als ik zie hoeveel broekies er net van het HBO zijn en al modaal verdienen, ga ik twijfelen aan de eerlijkheid hier en aan het financieel management van het Nederlandse bedrijfsleven :')
Schip ahoy!
pi_130461618
Hier zijn er zat in de buurt die met 30 jaar 2000netto verdienen p/m soms door al die overuren wel 2500 netto.
Dan heb ik het over ongeschoold, hard maar eerlijk werk.
pi_130462848
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van me vinden. Als ik zie hoeveel broekies er net van het HBO zijn en al modaal verdienen, ga ik twijfelen aan de eerlijkheid hier en aan het financieel management van het Nederlandse bedrijfsleven :')
Veel weekenden en nacht :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_130537901
01: Bedrijfstak: ICT
02: Functie: Junior Ontwikkelaar ERP (MS Dynamics)
03: Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica (3e jaars)
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: variabel, maar contract is voor 16 uur/week, dat werk ik minimaal
06: Aantal vakantiedagen: 25 op jaarbasis
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 1625 op 40 uur basis
09: Netto maand salaris: gaat ~30% af
10: Overuren betaald: nee (maak ze niet)
11: Werkervaring: half jaar parttime en 2 maanden fulltime in deze functie
12: Goodies: reiskosten vergoed (19ct/km)
13: Tevreden?: Ja, leuke baan tijdens m'n studie, en goed voor het CV. Begonnen op 1500 euro. Tijdens contractverlenging wat erbij gekregen :). Helaas wat minder dan gehoopt, bedrijf is actief in een tak die hard door de crisis geraakt is.
pi_130538778
Deze is er nog bij gekomen:

01: Bedrijfstak: Onderwijs (HBO)
02: Functie: Stagedocent
03: Opleiding: SPH (ik ben ook stagedocent bij SPH)
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: 1-2 per week gedurende september-juli, met twee weken waarin ik 10 uur werk.
06: Aantal vakantiedagen: 0
07: 13e maand: ja (8.x procent van die 2050)
08: Bruto salaris: 2050 voor het project waar 100 uur voor staat waarin ik het ook kan doen.
09: Netto salaris: ?
10: Overuren betaald: nvt
11: Werkervaring: als docent nu 1 jaar
12: Goodies: nee
13: Tevreden?: prima voor naast mijn vaste baan, die 2050 bruto is over september - juli verdeeld dus elke maand is het toch mooi als extratje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130543495
01: Bedrijfstak: ICT
02: Functie: Presales Consultant
03: Opleiding: HBO (niet afgemaakt)
04: Leeftijd: 30
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen:25
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 3350
09: Netto maand salaris: 2400
10: Overuren betaald: nee
11: Werkervaring: in deze functie 2 jaar
12: Goodies: Laptop, reiskostenvergoeding
13: Tevreden?: Ja en nee. Ik weet dat ik niet slecht verdien maar de rek is er wel uit, zowel financieel als qua uitdaging. Doorgroei mogelijkheden zijn er niet.Daarnaast krijg ik wel een reiskostenvergoeding maar leg ik nog steeds een behoorlijk bedrag bij om op mijn werk te komen. Ik overweeg daarom ook weer naar buiten te gaan, en niet de pre- maar directe sales.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')