al woon je er een week, met een Gambiaans paspoort ben je een Gambiaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:27 schreef arjan1212 het volgende:
Dus je vind dat als ik in Gambia ga wonen, daar 10 jaar woon en een Gambiaans paspoort krijg een Gambiaan ben?
en iedereen weet dat afkomst het enige is dat ertoe doet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op papier wel maar je afkom ligt vast in je genen.
India heeft zelfs een minister-president van Italiaanse afkomst gehad. Ook in Azie gebeurt het dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een niet-Italiaan op integratie zetten? Wat is dat toch met Europa? Hadden wij hier ook niet een Turk op integratie? Onder haar kwam er een recordaantal migranten naar Nederland. Overigens was haar nicht bij 't COA de boel aan 't oplichten.
Waarom niet gewoon Nederlanders in de regering? Alleen in West-Europa maken we er zo'n halszaak van om buitenlanders in onze regering te proppen. Hoeveel buitenlanders zitten in de regering in China, Japan en Zuid-Korea?
ik denk niet dat ik binnen een week een Gambiaans paspoort krijg.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
al woon je er een week, met een Gambiaans paspoort ben je een Gambiaan.
Nee, je moet naar kwalificaties en niet naar afkomst kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 03:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als er veel allochtonen stemmen op een partij, dan is het zeer aan te raden om daar gehoor aan geven door ook een aantal mensen met dezelfde achtergrond op te nemen in de partij. Komt de democratische gehalte ten goede. Daarnaast hebben die mensen dan ook meer het gevoel vertegenwoordigt te worden door de partij waar ze op hebben gestemd.
"bloedlijn"quote:Op maandag 29 juli 2013 09:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat papiertje zegt niets voor het volk die haar bekogelt of haar bloedlijn.
Sonia Gandhi is geen premier geweest ?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
India heeft zelfs een minister-president van Italiaanse afkomst gehad. Ook in Azie gebeurt het dus.
Ik vind dat iedereen, ongeacht oorspronkelijke afkomst, geslacht, geaardheid, etc, een hoge politieke functie moet kunnen krijgen. In het bedrijfsleven is dit volstrekt normaal, dus waarom in de politiek niet? Ook in Nederland moet dit uiteraard kunnen. Kwalificaties is waar het om gaat.
De Italianen laten gewoon weer zien dat het een zeer laag volk is (niet alle Italianen natuurlijk). Dit is overigens niet het eerste incident jegens deze minister.
En houd jij eens op door allerlei volstrekt irrelevante zaken erbij te betrekken.quote:Op maandag 29 juli 2013 06:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ohja, in Tunesie protesteren ze in plaats van met bananen te gooien met kogels af te schieten op niet welwillende personen en potverdriedubbeltjes, ook toevallig door vredelievende personen.
Dus dat Congolese mens mag nog van geluk spreken dat ze niet daar politcus is of in NL homo want je hebt ook nog rekening te houden met links extremisten.
Shit, nou betrek ik ook links extremisten erbij. Alvast sorry voordat je weer gaat aanvallen.
.
Wat?!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:14 schreef De_Guidance het volgende:
Iemand van Lega Nord (Wilders werkt met hun samen) riep op deze minister te verkrachten.
Ze konden niet echt anders he.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:16 schreef arjan1212 het volgende:
en die is vervolgens uit die partij gezet
Nou ja, ik vond het eerlijk gezegd ietwat onhandig: `belediging van de armoede' roepen vanwege de bananen en haar afkomst is toch best rascistisch. (Als ze het zei vanwege haar ministerpost is het prima, maar dat lijkt me niet.)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:13 schreef Apuleius het volgende:
Mooi gezegd van de minister. Niet dat het zin heeft, maar zo is het wel.
Het zegt genoeg over de denkwijze daar en het was niet het eerste incident bij Lega Nord richting deze vrouw.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:16 schreef arjan1212 het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:14 schreef De_Guidance het volgende:
Iemand van Lega Nord (Wilders werkt met hun samen) riep op deze minister te verkrachten.
Ja maar... Wilders! Je weet tog?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:16 schreef arjan1212 het volgende:
Je vraagt je af waarom Wilders met dat soort volidioten wil samenwerken. Waarschijnlijk omdat ie er zelf 1 is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ja maar... Wilders! Je weet tog?
Wat een knul ook die D_G.
Ze hebben 'm er voor de buitenwacht uitgezet?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over de denkwijze daar en het was niet het eerste incident bij Lega Nord richting deze vrouw.
Of waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom Wilders met dat soort volidioten wil samenwerken. Waarschijnlijk omdat ie er zelf 1 is.
Om een grote machtsfactor in het europees parlement te worden en vervolgens dat parlement op te heffen ( en de rest van de europese unie ) natuurlijk, waarom anders ?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom Wilders met dat soort volidioten wil samenwerken. Waarschijnlijk omdat ie er zelf 1 is.
Oh sorry, haalde het door elkaar. Sonia Ghandi is een Italiaanse en met een Indier getrouwd. Nu is ze de president van de grootste politieke partij in India, de Indian National Congress Partij waar meer dan 100 miljoen mensen op die partij hebben gestemd. Ze is ook nog eens christelijk overigens.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:11 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Sonia Gandhi is geen premier geweest ?
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:20 schreef De_Guidance het volgende:
Dit topic gaat niet over Geert Wilders.
Vanwege de extreme xenofobie als gemeenschappelijke factor ?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:20 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Om een grote machtsfactor in het europees parlement te worden en vervolgens dat parlement op te heffen ( en de rest van de europese unie ) natuurlijk, waarom anders ?
Niet te gelovenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)acht_die_orango.html
Nee, vanwege de afkeer van de europese unie als gemeenschappelijke factor....quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vanwege de extreme xenofobie als gemeenschappelijke factor ?
Welke xenofobie heb je het over? Dat moslims alle anderen varkens vinden?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vanwege de extreme xenofobie als gemeenschappelijke factor ?
Ja echt absurd.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Niet te gelovenEn dan nog van een vrouwelijke politica uit ook nog...gelukkig is ze veroordeeld.
Ja. En dat was net zo walgelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef Hathor het volgende:
Nederlanders moeten trouwens niet ineens roomser dan de paus gaan doen, het is nog maar enkele tientallen jaren geleden dat bv Stanley Menzo, in die tijd keeper van Ajax, ook in diverse stadions hier bananen naar zich toe gesmeten kreeg. Dat is echt niet een typisch Italiaans trekje.
Zulk een mening over moslims is geen xenofobie, dat is islamietenhaatquote:Op maandag 29 juli 2013 10:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke xenofobie heb je het over? Dat moslims alle anderen varkens vinden?
Nu doe je 't dus gewoon weer. Waarom wil je zo nodig iemand met dezelfde achtergrond in de politiek hebben? Je bent en blijft een racist. "Positieve" discriminatie is uitgevonden door mafketels zoals jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond! Dit is geen kwestie van wat een individu denkt, maar dit is hoe het werkt met minderheden in Europa. Als je een grote achterban hebt die bestaat uit allochtonen, dan doe je er als partij goed aan om wat partijleden naar binnen te halen die dezelfde achtergrond hebben. Dan voelen die mensen zich ook vertegenwoordigd! Geeft ook een zekerheid voor de toekomst als die mensen zien dat er een paar partijleden zijn met dezelfde roots. Bovenal wil je als partij dat die mensen bij de volgende verkiezingen weer op je stemmen. Probeer dat te handelen en houdt troefkaarten als racisme voor je, Calimero.
Nou, toen een Surinaamse vriendin van mij er op vakantie was, was het enige wat ze constant hoorde "Morena! Morena!"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Waarom is er ook zoveel ophef om de acties van 1 of 2 mafkezen, alsof iedere negert in Italië dagelijks bananen naar z'n kop krijgt.
waarom schrijf je 'negert' ?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Waarom is er ook zoveel ophef om de acties van 1 of 2 mafkezen, alsof iedere negert in Italië dagelijks bananen naar z'n kop krijgt.
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Ik vind dat er een verschil is in het gooien van een taart of in het gooien van een banaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.
Het was een taart gevuld met varkensstrontquote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.
Daar ga je ook niet dood aan hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Het was een taart gevuld met varkensstront
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |