Niet te gelovenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)acht_die_orango.html
Nee, vanwege de afkeer van de europese unie als gemeenschappelijke factor....quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vanwege de extreme xenofobie als gemeenschappelijke factor ?
Welke xenofobie heb je het over? Dat moslims alle anderen varkens vinden?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vanwege de extreme xenofobie als gemeenschappelijke factor ?
Ja echt absurd.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:23 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Niet te gelovenEn dan nog van een vrouwelijke politica uit ook nog...gelukkig is ze veroordeeld.
Ja. En dat was net zo walgelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef Hathor het volgende:
Nederlanders moeten trouwens niet ineens roomser dan de paus gaan doen, het is nog maar enkele tientallen jaren geleden dat bv Stanley Menzo, in die tijd keeper van Ajax, ook in diverse stadions hier bananen naar zich toe gesmeten kreeg. Dat is echt niet een typisch Italiaans trekje.
Zulk een mening over moslims is geen xenofobie, dat is islamietenhaatquote:Op maandag 29 juli 2013 10:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke xenofobie heb je het over? Dat moslims alle anderen varkens vinden?
Nu doe je 't dus gewoon weer. Waarom wil je zo nodig iemand met dezelfde achtergrond in de politiek hebben? Je bent en blijft een racist. "Positieve" discriminatie is uitgevonden door mafketels zoals jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond! Dit is geen kwestie van wat een individu denkt, maar dit is hoe het werkt met minderheden in Europa. Als je een grote achterban hebt die bestaat uit allochtonen, dan doe je er als partij goed aan om wat partijleden naar binnen te halen die dezelfde achtergrond hebben. Dan voelen die mensen zich ook vertegenwoordigd! Geeft ook een zekerheid voor de toekomst als die mensen zien dat er een paar partijleden zijn met dezelfde roots. Bovenal wil je als partij dat die mensen bij de volgende verkiezingen weer op je stemmen. Probeer dat te handelen en houdt troefkaarten als racisme voor je, Calimero.
Nou, toen een Surinaamse vriendin van mij er op vakantie was, was het enige wat ze constant hoorde "Morena! Morena!"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Waarom is er ook zoveel ophef om de acties van 1 of 2 mafkezen, alsof iedere negert in Italië dagelijks bananen naar z'n kop krijgt.
waarom schrijf je 'negert' ?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Waarom is er ook zoveel ophef om de acties van 1 of 2 mafkezen, alsof iedere negert in Italië dagelijks bananen naar z'n kop krijgt.
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef havanagila het volgende:
Ik vind dat er een verschil is in het gooien van een taart of in het gooien van een banaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.
Het was een taart gevuld met varkensstrontquote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Datzelfde had ik met Fortuyn....wat een ophef om een actie van 1-2 mafkezen die een taart in z'n gezicht duwden. Alsof iedere heaumeau in Nederland dagelijks taarten naar z'n kop krijgt.
Daar ga je ook niet dood aan hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Het was een taart gevuld met varkensstront
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |