143 euro bij de Kijkshop, 8 inchquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:58 schreef christiman het volgende:
Concreet mijn vraag: welke tablet(s) vanaf pak 'm beet 8" zouden jullie aanraden?
Die vreselijke sticker er af halen.quote:
quote:
Hij kan er dus niet afquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef shiznuts het volgende:
Protection van de rear heb ik er al afgehaald. En de 3G-sticker is nogal misplaatst, maar het is wel een 'stempel' zeg maar.
Een fatsoenlijke cover heb ik helaas nog niet gezien...quote:Gewoon een cover erover mikken.
Wat is exact het voordeelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Nog helemaal stock dus. RileyRom wat voor je?
Build propquote:EDIT: wat moest je ook alweer aanpassen zodat apps van Play Store niet gaan zeuren dat je device niet compatible is?
Google apps zijn aanwezig; of Rockchip/Pipo afdraagt, geen idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef christiman het volgende:
Zijn die pipo tablets goedgekeurd door Google?
Ik vroeg me meer af of je toegang hebt tot de reguliere play storequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Google apps zijn aanwezig; of Rockchip/Pipo afdraagt, geen idee.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef christiman het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af of je toegang hebt tot de reguliere play store
Heb nu een Surface (studentenactie MS). Best een leuk ding voor dat geld maar niet veel groter dan 10.1''. Als je echt een grotere wil moet je bij Archos zijn denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef Catch22- het volgende:
De 10,1+" tabs zijn dun gezaaid idd
Dat is echt iets wat er niet af kan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef shiznuts het volgende:
Protection van de rear heb ik er al afgehaald. En de 3G-sticker is nogal misplaatst, maar het is wel een 'stempel' zeg maar.![]()
De Rileyrom:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef RobertNL het volgende:
Wat is exact het voordeel? Even rooten, crapware verwijderen en je bent al een heel eind denk ik
Veel meer was Riley niet in het begin van mijn M8pro niet, behalve toen die BETA firmware ging porten toen was het de moeite waard
En Arctablet:quote:v1.3 is:
Rooted
Debloated
2, 4, 6 or 8gb user app space (by selecting the parameter file)
Google Play Store fixes
Some Build.prop performance tweaks
init.d support added
busybox links added
Boot animation by Tattman65
Reboot app by Petrus
Flash Tool by 900Supersport
First Time User's Guide by Pr0xZen
Ook lees ik dat wifi ontvangst nog wel eens wil verschillen tussen ROM's, niet altijd ten goed overigens.quote:•root with latest SuperSU version 1.51 (free version)
•removed most Chinese and unnecessary applications, removed Certificate Center asking for product key
•Google Play Store fixes so more application are visible/compatible
•updated busybox v1.21.0.git (2012-11-29)
•Unix like init.d boot scripts support, more details on init.d scripts here
•changed permissions on external sdcard to allow write access
•increased space for applications (/data partition) to 4 GB
•NEW! kernel modules (cifs, tun, lan, serial, xpad) compiled by Oma & Crew RKTablets, thank guys!
Thanks.quote:Build prop
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef shiznuts het volgende:
- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Handige code. Bijvoorbeeld voor de Pipo M9pro aantrekkelijk: de wifi versie van $247.69 wordt $232.83 en de 3G versie van $292.99 wordt $275.40. Goedkoper heb die nog niet gezien; dus wie op het punt stond; tip.
een ander probleem ermee is dat de pixel density om te beginnen al laag is en je dan ook nog eens nauwelijks naar de zijkanten van het scherm kijkt aangezien ze zo ver van het midden zitten. dus het is meer alsof je naar een 1200 nogwat scherm kijkt met nutteloze extra breedte die je GPU alleen maar belast. gelukkig kan die GPU wel tegen een stootje.quote:Hmz, moest voor iemand even kijken naar een Voyo A15, maar als ik hier en daar zo lees is de kwaliteitscontrole zeer slecht. Zie veel verhalen van tablets die DOA zijn. Scherm stuk, niet laden etc, etc.
Jammer, als je een wat grotere tablet zoekt is het een goede optie.
Kijk hier anders ff: DIG / Asus Eee Pad Transformer #3 / DIG / Asus Eee Pad Transformer Prime #2 nu MET gps (soms) .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:26 schreef christiman het volgende:
ZIjn er mensen met de Asus transformer pad 300 (+ dock) hier?
Heb er een aantal reviews over gelezen, en het lijkt mij een goede koop binnen mijn budget
Dus als er hier gebruikers zijn, wat zijn jullie ervaringen?
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat er niet af kan?
Plak hem recht, of plak hem nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Oh jawel hoor.Had expres 'stempel' tussen aanhalingstekens gezet. Als je de sticker er niet op hebt zitten ziet niemand meteen of het een normale M7 Pro is, of de 3G versie. Ben natuurlijk veel te trots om dat 3G WCDMA-stickertje er dan af te gaan halen, 't is juist een label/bewijs.
Verder stoort dat me dus echt niet omdat ik er niet tegenaan loop te kijken.Kijk wel naar de voorkant.
Ja, daar heb ik inderdaad ook trots de stickertjes van Windows, Nvidia GeForce GT 650M + 2GB en Intel inside Core i7 op laten zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Plak hem recht, of plak hem niet. Zelfde als bij de laptop, gelukkig zaten de stickertjes van intel, Nvidea etc recht. Want anders
!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
If you have it, flaunt it.Jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat mag je hopen voor zo'n absurde prijs. Hebben ze er dit keer wel een mogelijkheid voor HDMI-out op gemaakt....?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Cryothic het volgende:
hier hebben we een Tab3 10.1, niks mis mee. doet wat ie moet doen.
Oké, maar ik wil toch echt de beste van de beste nu ik er toch veel geld aan ga uitgeven. Alle tablets 'doen wat ze moeten doen'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Cryothic het volgende:
hier hebben we een Tab3 10.1, niks mis mee. doet wat ie moet doen.
lmaoquote:ook niet op telefoongebied imo
de interface kun je binnen 2 minuten totaal veranderen door een andere launcher app te installeren. ik zou hem niet om die reden afwijzen.quote:De Nexus 10 is ook een mooi ding maar de batterijduur van die schijnt ook tegen te vallen en de interface doet weinig denken aan een tablet, eerder een grote telefoon.
Wat moet je met een iPad!? Misschien iets smoother, maar je levert er veels te veel voor in, qua aansluitmogelijkheden en gebruiksgemak enzo.quote:Op zondag 1 september 2013 00:42 schreef Catch22- het volgende:
Als je echt t beste wil, moet je twee weken wachten op de nieuwe iPad. Android kan in t topsegment niet mee met iOs op tabletgebied (ook niet op telefoongebied imo).
Mocht je toch android willen: tablet z. Of de nieuwe nexus 10, kan nooit lang meer duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |