Anders ga je er nog eens lekker over door, ik weet precies hoe mijn teksten geïnterpreteerd kunnen worden, ik ben immers hooggeleide intellectueel *insert monocle between eye lids*quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:52 schreef IrishBastard het volgende:
Sam snapt niet hoe zijn geblaat over komt
Loop niet mensen voor gek uit te maken als je niet weet hoe je eigen teksten geïnterpreteerd kunnen worden. Lees al je posts (dus ook die oude) nog eens door zónder na te denken hoe jíj het opvat. Dan zie je wel waarom het irritant gevonden kan worden en waarom mensen een reden hebben je niet te mogen.
Luiaards zijn fakking baasquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, gaan we nu dit hele topic volspammen met sloth plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Godverdomme, heb je die zelf gepaint/geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee ik heb een heel favorietentab met sloth-plaatjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme, heb je die zelf gepaint/geshopt?![]()
We all get our fix out of somethingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee ik heb een heel favorietentab met sloth-plaatjes
Nerd-alert!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee ik heb een heel favorietentab met sloth-plaatjes
Kudo's, doorgaan!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
En we mooi wel tieten konden posten
[ afbeelding ]
Ik was wel verbaasd over de hoeveelheid afgesloten stukken en hoe kut dit stond aangegeven, eigenlijk. En dat terwijl ik notabene zelf hier woonquote:
Da's niet duur. Ik hoor net dat er in elk geval nog ééntje is, misschien twee maar ze hebben wat van die halve reserveringen. Wil je die ene hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, net nog twee kaartjes voor 13 euro. Dus uiteindelijk 9 p.p. Als we dan alles bij elkaar optellen zitten we nu op 7,75 p.p.
Not bad dus
Ik wacht nu verder met bieden tot we iets van jou gehoord hebben Piet
Heb nml nu nog 1 of 2 kaartjes nodig for sure en verder moeten we mensen nog even vragen
Het gaat mij er niet alleen om dat ik zelf wel of niet ergens kom, het is als gemeente gewoon zwaar slecht als je zo met je bewoners/bezoekers om gaatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
Je Bent geen domme jongen en hebt al meerdere zomerfeesten meegemaakt toch? Niet zo zeuren en logisch nadenken :p
Voor meer beeldmateriaal verwijs ik u door naar dit kwaliteitstopic:quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Afgelopen jaren had iedereen gewoon een eigen ticket.
Ik kan je die ene toezeggen, maar weet de prijs niet en kan 'm ook even niet navragen. Reken op 10-12 euro ofzo. Kun je daarmee uit de voeten? Die één of twee euro maakt voor het totaal niet uit toch?
Ein-de-lijk zeg, ramen open en die hitte naar buitenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Gister een beetje storm hè
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen dildos?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef morgane het volgende:
Snif, ontslag ingediend bij Gall en Gall. Het is erg leuk werken daar, maar een contract van 8 uur nu ik klaar ben met studeren schiet echt niet op. Nu 24u per week aan de slag bij Bakker Bart in Hatert. De sfeer is gelukkig niet te vergelijken met het filiaal in Zwanenveldheb een erg leuke eerste dag gehad.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef morgane het volgende:
Snif, ontslag ingediend bij Gall en Gall. Het is erg leuk werken daar, maar een contract van 8 uur nu ik klaar ben met studeren schiet echt niet op. Nu 24u per week aan de slag bij Bakker Bart in Hatert. De sfeer is gelukkig niet te vergelijken met het filiaal in Zwanenveldheb een erg leuke eerste dag gehad.
Ik heb wss wel tijd, dus ik pas me wel aan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef Laysa het volgende:
hoi hoi, net gezellig aan de telefoon gezeten met MC hierboven. En we vroegen ons af of het een idee is om met een gezellig groepje een kopje koffie te doen in de stad...of een biertje, roseetje of een whatevertje?
Tof! Succes!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef IrishBastard het volgende:
Wel bij bedrijf X alweer door naar de volgende sollicitatierondeGoed en leuk gesprek gehad vandaag, volgende week vrijdag assessmentdag. Als ik daar door ben nog een afsluitend gesprek waarin dan ook een voorstel gedaan wordt
Volgende week dus eens zien hoe zo'n dag gaat
Inmiddels 5,75quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Da's mijn oude bakker bart![]()
3 broden voor 5 euroen dan lekker volkoren met pitjes
nom
Hatertquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef morgane het volgende:
Nu 24u per week aan de slag bij Bakker Bart in Hatert.
http://www.gelderlander.n(...)-geen-goed-1.3937713quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef morgane het volgende:
Dit speelt al heeeel lang, maar af en toe komt het weer eens bovendrijvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-geen-goed-1.3937713
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |