echt nooit? nooit een gedacht laat ik maar even goed sporten of goed eten zodat ik er goed uit zie over 1 weekje voor iets belangrijk ofzo?quote:
i know i knowquote:
Tell sell rotzooiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
i know i knowmaar de total gym shaper werkt wel goed hoor je voelt je best opgepompt na zo'n 30 minuten op dat ding
niet een week van te vorenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
echt nooit? nooit een gedacht laat ik maar even goed sporten of goed eten zodat ik er goed uit zie over 1 weekje voor iets belangrijk ofzo?
Euhmm ja genoeg mensen gezien die binnen 5 weken al 16 kilo zijn afgevallen en spierweefsel ervoor gekregen hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
Denk je nou echt binnen 6 weken verschil te zien?
Dus je bent dik?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhmm ja genoeg mensen gezien die binnen 5 weken al 16 kilo zijn afgevallen
nee dat zeg ik niet? ik wil zeggen dat ik wat gespierder wil worden in mijn benen en buikquote:
Ja, mensen van de reclame zeker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhmm ja genoeg mensen gezien die binnen 5 weken al 16 kilo zijn afgevallen en spierweefsel ervoor gekregen hebben
nee mensen in mijn stad die ik persoonlijk kenquote:
Op tell sell jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhmm ja genoeg mensen gezien die binnen 5 weken al 16 kilo zijn afgevallen en spierweefsel ervoor gekregen hebben
die mogen dat ding houden en nog wat gratis troep.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
nee mensen in mijn stad die ik persoonlijk kenen worden die mensen van die reclames niet gewoon betaald om zoiets te zeggen?
oh... want ik wist wel dat er wel gelogen werd in zulke reclamesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:20 schreef blow... het volgende:
[..]
die mogen dat ding houden en nog wat gratis troep.
Dit dus..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
Denk je nou echt binnen 6 weken verschil te zien?
ik heb heel lang gedacht dat jij dat meisje in he ui wasquote:
Ja, iedere dag trainen, niks vreten en lekker veel anabolen spuiten, dan lukt het je misschien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
nee mensen in mijn stad die ik persoonlijk kenen worden die mensen van die reclames niet gewoon betaald om zoiets te zeggen?
ok bedankt voor je commentaar die heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, iedere dag trainen, niks vreten en lekker veel anabolen spuiten, dan lukt het je misschien.
Ja, de realiteit is eng hè.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ok bedankt voor je commentaar die heb ik niet nodig
`ben ik al aan het doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:54 schreef Tja..1986 het volgende:
2 a 3 uur per dag iedere dag? Dat ga je niet volhouden.
16 kilo in 5 weken? Dat lijkt mij niet echt gezond.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is constant 3 kilo per week = dat is helemaal niets eten als je 3000 kcal per dag verbruikt (wat al hoger dan gemiddels is). Vijf weken niets eten en alleen water drinkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef plesner het volgende:
16 kilo in 5 weken? Dat lijkt mij niet echt gezond.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is constant 3 kilo per week = dat is helemaal niets eten als je 3000 kcal per dag verbruikt (wat al hoger dan gemiddels is). Vijf weken niets eten en alleen water drinken
Haha, maar Chuck Norris staat erop en als Chuck Norris het heeft dan weet je dat het werktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Isabeau het volgende:
En omg:
[ afbeelding ]
Slechts 200 euro nu! Daar betaal ik een jaar sportschool van en ik gok dat TS dit apparaat max 2 weken gaat gebruiken.
Hey, jij kende mensen die zoveel waren afgevallen in 5 weken. Onrealistisch.quote:
Wow, krijg je daar zulke spieren vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:22 schreef Hierro het volgende:
Gym shaperDoe het dan gelijk goed en koop een shake weight:
[ afbeelding ]
Geloof het of nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jij kende mensen die zoveel waren afgevallen in 5 weken. Onrealistisch.
En Chuck Norris verafgodenVergane glorie.
Waarom dat nou weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb heel lang gedacht dat jij dat meisje in he ui was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |