quote:
Wat dan? Wat dan? Wat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad! ik weet wel een middel tegen muggen bij jou!
Prutser!quote:
ikquote:
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ikdie beesten moeten altijd mij hebben. al mijn exen (wahahaha) werden zelden gestoken als ik naast ze lag. ik schijn nogal warm bloed te hebben. en lekker bloed. zo lekker dat ik er zelf bijna vampier van zou worden!
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet gestoken. Alleen als ik bij mijn ouders ben. Vorige week nog twee mooie blauwe plekken aan over gehouden
Robshow klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Holenmens het volgende:
Maandag en dinsdag doet Rob Stenders de CSSHOW. En vanaf woensdag met Sander
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn dan zeker speciale Brabomuggen?
Brabantquote:
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Brabant![]()
geintje natuurlijk! hoewel ik een Gelderlander ben.....maar voor die Noorderlingen hier is alles met een beetje zachte G meteen limbo
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks verstaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word ook altijd voor Limburger uitgemaakt.
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
terwijl ik echte limburgers echt nauwelijks versta
Ik vond het wel leukquote:
als callcenteragent word je er ook beter in. net als het herkennen van postcodes en topografiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een van mijn bijbaantjes destijds wel bedreven geworden in het verstaan van allerhande Limburgse dialecten.
nounou, dan vergeet je toch wel ff Peter Beense!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Tessa RoseBeste wat Nederlandse muziek is overkomen sinds Doe Maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |