Jij bent de meest positieve user hier op FOK! althans volgens tong80. Iedereen is verbijsterd dat je toch zo jong bent hoewel je postgedrag vaak anders doet wijzen.quote:
Nice. Bij jou moet ik trouwens altijd aanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jij bent de meest positieve user hier op FOK! althans volgens tong80. Iedereen is verbijsterd dat je toch zo jong bent hoewel je postgedrag vaak anders doet wijzen.
Als ik jou zie posten krijg ik zin om je te knuffelen. Misschien komt het door de vos. Ik weet ook niet waarom? Wel spijtig.
ik ook, maar ook aan coctails.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nice. Bij jou moet ik trouwens altijd aan
[ afbeelding ]
denken
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hallo Richolio. Wat leuk dat je ook eens in mijn topic komt kijken.
Wat een leuke UI heb jij!!!! Wat is dat? een katje in een pvc-buis..? hihi erg leuk in ieder geval. Ik hoop je nog vaak te spreken hier op het forum want jouw username doet me denken aan een soort pasta, ik weet ook niet waarom? Wel spijtig.
Vind Elmo gewoon gaaf, is dat een goede reden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hallo Moody of ter wel Elmo. Ik zeg maar Elmo omdat je dat in je signature hebt staan en omdat je UI ook een Elmo is. Ik weet ook niet waarom dat is? Wel spijtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |