SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Ik kon niet onzichtbaar worden. we spelen vaak van alles door elkaar. Veel team actie of swat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow jakkes, een camper met een zwaard, zeker onzichtbaar ook? Ik speel de laatste tijd bijna alleen maar doubles met een vriend, ik ben echt een modderfokker met de railgun
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef Tain het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)stem-software-memory
WTF.. waarom moet een OS van een spelcomputer 3.5GB innemen...
Ik heb er verder de ballen verstand van, maar dit lijkt me een vrij heldere uitleg. Ik vermoed dat de meeste developers in de beginfase van een dergelijke console nog niet veel meer werkgeheugen nodig gaan hebben, dus dan heeft Sony mooi de ruimte om de ongetwijfeld nog vol met babyziektes zittende OS perfect te laten lopen.quote:[/However, sources close to Sony suggest that the PS4 approach is perhaps more flexible - the current allocation in terms of both CPU cores and memory could be reduced once the operating system is complete and then streamlined. In short, while there is no guarantee of change in the future, Sony is at least leaving the door open to the opportunity and the R&D team has experience in reducing the OS footprint - just as it did on PlayStation 3.
Ze hadden oorspronkelijk 512MB gereserveerd voor het OS, dus dan vind ik 3GB extra best extreem voor kinderziektes.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er verder de ballen verstand van, maar dit lijkt me een vrij heldere uitleg. Ik vermoed dat de meeste developers in de beginfase van een dergelijke console nog niet veel meer werkgeheugen nodig gaan hebben, dus dan heeft Sony mooi de ruimte om de ongetwijfeld nog vol met babyziektes zittende OS perfect te laten lopen.
Voor het eerst sinds tijden dat ik een topic dichtgooi, niet gezien.quote:
Lig al een paar uur in belgie in een tentje erin te surviven, weet niet of ik nog leefquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:17 schreef AQuila360 het volgende:
In ander nieuws er komt een MASSIVE onweer aan
akkoord.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden dat ik een topic dichtgooi, niet gezien.
Sta je doodsangsten uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lig al een paar uur in belgie in een tentje erin te surviven, weet niet of ik nog leef
1 van de weinige goede dingen uit Eindhoven faillietquote:Mededeling
Eindhoven, 30 juli 2013
Geachte klant,
Na 10 jaar trouwe dienstverlening zijn ook wij getroffen door de recessie,
en zijn helaas genoodzaakt geweest om faillisement aan te vragen.
Om deze reden is het niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop,
tevens is het niet mogelijk om bestellingen af te halen op onze locatie in Eindhoven.
Voor vragen over lopende bestellingen en reparaties kunt u terecht bij de curator, deze zullen wij zo spoedig mogelijk bekend maken via deze pagina.
Met vriendelijke groet,
Zercom Computers Eindhoven
Lodewijkstraat 38,
5652 AC Eindhoven
Nice!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Awww yisss bitches, eerste Windows Phone voorbeelden van mijn programmeergeilheid!
Volgende stap: een bier app met barcodescanner!
[ afbeelding ]
Topquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Nebo het volgende:
Morgen officieel naar Tilburg verhuizen bitches
HTML5? C#?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Awww yisss bitches, eerste Windows Phone voorbeelden van mijn programmeergeilheid!
Volgende stap: een bier app met barcodescanner!
[ afbeelding ]
Too little, too late.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:19 schreef Poit het volgende:
Frisse restart voor Xbox One
KijkDat moet MS doen om de boel te de-oepsen.
Uit eindelijk verkoop jij je ziel toch aan MS, Again.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Too little, too late.
Ik hoef dat greed apparaat niet meer. Al stoppen ze er gouden dukaten in.
Nee hoor. Het apparaat gaat een enorm succes wordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Too little, too late.
Ik hoef dat greed apparaat niet meer. Al stoppen ze er gouden dukaten in.
Haha alleen als mn PS4 kapot gaat en ik 3 weken moet wachttenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit eindelijk verkoop jij je ziel toch aan MS, Again.
Ja joh, best dat die 15 jarige CoD-kleuters zich willen geven aan MS, maar van mij krijgen ze geen rooie cent meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor. Het apparaat gaat een enorm succes worden![]()
Ze gooien gewoon weer wat exclusieve CoD content er tegenaan en ze gaan als warme broodjes
Ik heb nog geen console van MS gekocht en ik was het voor de reveal nog wel van plan.. (naast de ps4 natuurlijk) Maar ze hebben met goed af weten te schrikkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja joh, best dat die 15 jarige CoD-kleuters zich willen geven aan MS, maar van mij krijgen ze geen rooie cent meer
Mja, ik ben superblij met mn Xbox360, maar wat ze geflikt hebben (of gepoogd) kan niet door de beugel imo. Het was gewoon een consument onvriendelijk toestel, ofjanee ze hadden een visie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen console van MS gekocht en ik was het voor de reveal nog wel van plan.. (naast de ps4 natuurlijk) Maar ze hebben met goed af weten te schrikken
Welk filmpje bedoel je? die van ADHD?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond het filmpje minder dan hun andere werk Poitermans.
Ja, is ook, deze zit toevallig in m'n copy pastequote:
C#! Visual Studio!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HTML5? C#?
Waar maak je dat in? Visual Studio? Eclipse?
Ah ok weaksauce want ik draai OSXquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
C#! Visual Studio!
Geen idee of het in Eclipse kan, emulator en zulks bah
Windows in een VM?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah ok weaksauce want ik draai OSX
http://www.mono-project.c(...)Eclipse_in_C.23_Modequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja true kan altijd wel
Maar ik ben net beginnend C# dus vandaar dat ik t wou weten ook
Ik gebruik nu MonoDevelop voor C#quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.mono-project.c(...)Eclipse_in_C.23_Mode
Misschien dat het werkt
Je eigen xrays pinnen! Of deze schoenen:quote:
Pinteressante pingen pinnen patuurlijk!quote:
Whehehe. Ook echtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ross, geldt dit ook bij jou op je werk?
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ross, geldt dit ook bij jou op je werk?
[ afbeelding ]
hij heeft ondertussen al geen ziel meer, en ik sproeten erbijquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit eindelijk verkoop jij je ziel toch aan MS, Again.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft ondertussen al geen ziel meer, en ik sproeten erbij
Anders let je ff op godverdomme AQquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/media/video/pu-tv/awk-ward-e3-2013/
E3 AWkward item is er weer! Super aanrader!
Hahahah met dat geld zo tjak tjak tjak tjakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef Poit het volgende:
Dat laatste stukje met die beauty contest
[sub]Al had ik liever een 'normale' Jackass film gezien[sub]
Dat geld maakte het echt af inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahahah met dat geld zo tjak tjak tjak tjak
Maar dit soort films zijn zo saai. Suuuuuperfake, allemaal acteurs, supergescript.
Toch kijken natuurlijk
Haha nicequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Frankii het volgende:
Heb trouwens vandaag mn PSN ID geclaimed
BoydCooper.
Mijn username is van toen ik 12 was, na 11 jaar ben ik klaar voor verandering.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha nice
Rossdale was al bezet, dus het is bij mij dan maar RossdaleNL gewordenBen te gewend geraakt aan mijn username
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vroegere username was SentinelDat had mijn neef ooit voor me verzonnen
Ach ja, je bent jong he
Ik zie enige gelijkenisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Het kwam meer hiervan:
[ afbeelding ]
quote:
Met blauwe ballenquote:
Ik was vroegah, met Quake en Ultima online C_boy..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was pas echt een baas, had mezelf HEELorigineel, nog nooit iemand die op hetzelfde idee kwam, Rogue_1 genoemd (naar Star Wars). Mooie tijden, waarin ik nog op usenet andere mensen in steelkolenengels verrot ginge schelden omdat ze niet voor de Empire waren
Nee, nog ergerquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:39 schreef Nebo het volgende:
Op PS3 altijd Xarter geweest, daarna werd het op de 360 Bibbedie, omdat ik dacht dat dit van het liedje uit Sword in the Stone van Disney kwam:
Dat vond ik wel stoer, maar helaas bleek later dat het uit een andere Disney-film kwam:
True story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |