1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
SPOILER: wat walkon girlsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ejfaar op 26-07-2013 23:31:54 ]
Bristow niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Harrington en co zijn echt pro Chizzy
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, je moet het nog aanpassen van Lewis.
Die nog niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Tropanzia het volgende:
Wat zou ik graag een 9-darter willen zien van Van Gerwen
Inderdaad. Vandaag pakt Lewis hem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef F.M.D. het volgende:
mvg is echt te pakken vandaag. en anders doet lewis het wel.
Ach hij heeft het vanavond pas een keer of 5 gezegdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef F.M.D. het volgende:
wat is die stompe vervelend
'het mondje staat niet open'
Inderdaad. Van Gerwen moet op training bij Kim Holland. Zij heeft dag en nacht een pijpbek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef F.M.D. het volgende:
wat is die stompe vervelend
'het mondje staat niet open'
Hij maakt het nog wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar jij bent geen fan, aangezien jij morgen naar Ajax gaat kijken.
5-0 straks dan maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
11-8.
Win die sessie straks met 4-1 aub
Nog 3 te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zorgt die lul er nog voor dat we gaan pauzeren.
Chizzy.
Hij staat niet op 100% hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef F.M.D. het volgende:
positief is dat ie vandaag bijna geen dubbels mist.
Tayloorrr is de baas en nr 1quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG - Lewis als eerst? Debielen. Laat dan Taylor & Wade als eerst.
Mijn voorspellingenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspellingen
Van Gerwen 21-20 Lewis
Taylor 17-14 Wade
Dit is zo kut idd. Ook omdat Michael dan gelijk valt met de JCS. En als ze hem als 2e partij doen sluit het perfect op elkaar aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG - Lewis als eerst? Debielen. Laat dan Taylor & Wade als eerst.
Bedoel meer dat Lewis & MVG vandaag al hebben gegooid, die kan je beter als laatst laten gooien. Taylor + Wade hebben al dag rust gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is zo kut idd. Ook omdat Michael dan gelijk valt met de JCS. En als ze hem als 2e partij doen sluit het perfect op elkaar aan.
Maakt toch geen flikker uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Lewis & MVG vandaag al hebben gegooid, die kan je beter als laatst laten gooien. Taylor + Wade hebben al dag rust gehad.
Maakt idd niks uit. Zeker spelers als Lewis en Gerwen niet. Bij een sport zoals tennis zou ik nog wel begrijpen als ze de wedstrijden op die manier zouden plannen btw.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:00 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Maakt toch geen flikker uit![]()
En zoals jij het ziet is 1 van deze 2 dan weer in het voordeel in de finale .
Hoe heb je de afslachting van Wright beleefd?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:00 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Maakt toch geen flikker uit![]()
En zoals jij het ziet is 1 van deze 2 dan weer in het voordeel in de finale .
2 dagen ziek in bed gelegenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb je de afslachting van Wright beleefd?
Al gooide die wel goed, was toch een kansloze zaak.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:39 schreef SanAnt het volgende:
[..]
2 dagen ziek in bed gelegen
Maar was niet omdat MvG zo goed stond te gooien , Wright gooide gewoon niet goed![]()
JCSquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is zo kut idd. Ook omdat Michael dan gelijk valt met de JCS. En als ze hem als 2e partij doen sluit het perfect op elkaar aan.
Inderdaad. Is er eindelijk weer darten op, kiezen ze weer voor dat kut voetbal (ja, ik ben voetbal liefhebber)quote:
Wright had op kunnen boksen tegen 105.58 gemiddeld, ja jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:39 schreef SanAnt het volgende:
[..]
2 dagen ziek in bed gelegen
Maar was niet omdat MvG zo goed stond te gooien , Wright gooide gewoon niet goed![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al gooide die wel goed, was toch een kansloze zaak.
Mike weer mis bij dart 7![]()
Hij moet vanavond wel eerder wakker zijn en niet zoals bij het EC meteen achter de feiten aan lopen.
Peter gooide nu maar 94 gemiddeld een paar weekjes terug had ie nog een potje van 114 .8 gemiddeld . waar die tot de laatste set 123 gemiddeld aan het gooien was ,jammer dat ie die laatste set verneukte en op 114 uitkwam .quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wright had op kunnen boksen tegen 105.58 gemiddeld, ja ja.
Dat was op de vloer tot 6 legs en dat heeft Van Gerwen wel eens gehad met 116.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Peter gooide nu maar 94 gemiddeld een paar weekjes terug had ie nog een potje van 114 .8 gemiddeld . waar die tot de laatste set 123 gemiddeld aan het gooien was ,jammer dat ie die laatste set verneukte en op 114 uitkwam .
Nee dat is op sbs 6. We kunnen het gewoon kijken. Ben ook een voetbal liefhebber, maar dat soort potjes boeien me echt niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Is er eindelijk weer darten op, kiezen ze weer voor dat kut voetbal (ja, ik ben voetbal liefhebber)
Word wel eens tijd. Als de 7de maar eens valt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben bang dat de negendarter vanavond gaat vallen.
Mja, toch weer 4-3, zal een lange spannende wedstrijd worden denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
lewis is geen chisnall. zwakke start kan fataal zijn net als op european championship.
en 3-5quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:34 schreef appelen het volgende:
[..]
Mja, toch weer 4-3, zal een lange spannende wedstrijd worden denk ik.
Nou de 4-6 is anders aanstaandequote:
Ik ook maar alleen tijdens reclamesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
4-8 tering. Nou hij kan z'n pijlen wel inpakken.
Dan staat ie nog steeds een break achter.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:47 schreef ejfaar het volgende:
Als die hier rebreakt is er niks aan de hand
Niks aan de hand zeg ik tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan staat ie nog steeds een break achter.
Wat meld jij voor nuttigs dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]Flikker dan op als je niks nuttigs kan melden
Ja. En de pauze bij JCS is denk ik spannender dan de eerste 45 minuten.quote:
Dat denk ik ook. Was echt saaiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. En de pauze bij JCS is denk ik spannender dan de eerste 45 minuten.
Als je 8-4 achter staat in een first to 17 is er wel wat aan de hand. En dan moet je dus behoorlijk beter gaan gooien. Gelet op zijn gemiddelden voor de 2e pauze was dat hard nodig ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat er niks aan de hand is, wat ook zo is
Ik zei toch, ALS die rebreakt. 5-8 is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je 8-4 achter staat in een first to 17 is er wel wat aan de hand. En dan moet je dus behoorlijk beter gaan gooien. Gelet op zijn gemiddelden voor de 2e pauze was dat hard nodig ook.
Dan sta je nog steeds 3 legs achter hersenloze. Gelet op het feit dat hij al diverse malen had gerebreakt maar NIET verzilverd is er dan nog steeds wat aan de handquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zei toch, ALS die rebreakt. 5-8 is niks aan de hand.
rustig swets.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan sta je nog steeds 3 legs achter hersenloze. Gelet op het feit dat hij al diverse malen had gerebreakt maar NIET verzilverd is er dan nog steeds wat aan de hand
Ga lekker kansloos voetbal kijken, misschien heb je daar wel verstand van.
Ik word langzamerhand zo spuugziek van die zandbak retoriek van die klotepubertjes in dit topic.quote:
TR gemachtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan sta je nog steeds 3 legs achter hersenloze. Gelet op het feit dat hij al diverse malen had gerebreakt maar NIET verzilverd is er dan nog steeds wat aan de hand
Ga lekker kansloos voetbal kijken, misschien heb je daar wel verstand van.
snap ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word langzamerhand zo spuugziek van die zandbak retoriek van die klotepubertjes in dit topic.
Ik word moe van gasten met een IQ onder de 80 die hier posten, mensen als jij dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word langzamerhand zo spuugziek van die zandbak retoriek van die klotepubertjes in dit topic.
Ja, MIJN IQ zal het probleem zijn hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik word moe van gasten met een IQ onder de 80 die hier posten, mensen als jij dus
De waarheid is te hard voor je?quote:
Ja, dat denk ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, MIJN IQ zal het probleem zijn hier.
Hoezo is het bij voetbal kansloos? Die gozer is nooit bij het darten, tenzij MvG ver in het toernooi is. Darten volgt hij niet en snapt hij klaarblijkelijk ook nietquote:
Weer dit gelul. Ik post al sinds begin 2001 of 2002 in de dartstopics.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo is het bij voetbal kansloos? Die gozer is nooit bij het darten, tenzij MvG ver in het toernooi is. Darten volgt hij niet en snapt hij klaarblijkelijk ook niet
Ja, alleen bij halve finalesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weer dit gelul. Ik post al sinds begin 2001 of 2002 in de dartstopics.
Hmmmm daar was mijn post niet aan gerelateerd LOLquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo is het bij voetbal kansloos? Die gozer is nooit bij het darten, tenzij MvG ver in het toernooi is. Darten volgt hij niet en snapt hij klaarblijkelijk ook niet
Hij is wel klaar op de uni hoor. Kijk uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, MIJN IQ zal het probleem zijn hier.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:06 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Hij is wel klaar op de uni hoor. Kijk uit.
Denken dat je een vaste bezoeker in de dartstopics bentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Denken dat je daar "status" aan verleent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Denken dat je een vaste bezoeker in de dartstopics bent
Geld maakt goed wat er uiterlijk mis is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:13 schreef Tropanzia het volgende:
Die vriendin ook Van Gerwen. Hoe kan die ooit zo knap zijn
Dat doet hij altijd.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:22 schreef wdn het volgende:
oops zapte naar rtl5 ipv 7.
zit ik ineens naar spiderman te kijken
Ja en toen dacht ik ook nog: hmm duurt lang voor ze beginnenquote:
quote:
Volgens de OOM zijn Lewis en MVG toch omgedraaidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef F.M.D. het volgende:
taylor nog altijd eenzaam aan de top. dan komt toch lewis en daarna mvg
Ik kijk naar de Johan Cruijff schaal, de meeste wel denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef De_Fietser het volgende:
Wat is het opeens stil. Kijkt er niemand meer?
Nou het staat aan, maar echt boeiend is het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:17 schreef De_Fietser het volgende:
Wat is het opeens stil. Kijkt er niemand meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |