Leuke gokquote:
Lukoki mag weg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of ontbreekt Jody Lukoki in de spelerslijst? Er is wel een Madjer Lukoki.
Precies. De kans dat Jody Lukoki aan spelen toekomt in Ajax 1 is klein, zijn broer Madjer heeft wel kans bij NACquote:
Lijkt nergens op. Hopelijk heb je er niet te veel moeite en tijd ingestopt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef remlof het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, met een selectie puur gebaseerd op persoonlijke voorkeuren en niet gebaseerd op enige kennis van voetbal:
[ afbeelding ]
Nee, hooguit 5 minuten. Maar bedankt voor je aanmoediging.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt nergens op. Hopelijk heb je er niet te veel moeite en tijd ingestopt.
Ja, de 3de keeper van Twente in je team zetten is natuurlijk geen garantie voor punten. Maar gelukkig dat het niet te veel tijd kostte.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit 5 minuten. Maar bedankt voor je aanmoediging.
Ik zal de VI nog even nalezen en eventueel wijzigingen aanbrengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de 3de keeper van Twente in je team zetten is natuurlijk geen garantie voor punten. Maar gelukkig dat het niet te veel tijd kostte.
Lijkt me verstandig.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal de VI nog even nalezen en eventueel wijzigingen aanbrengen.
Als ik even snel kijk hoeft 'ie alleen de centrale verdediger en de keeper aan te passen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt nergens op. Hopelijk heb je er niet te veel moeite en tijd ingestopt.
Is dat een maatstaf dan? Er staan tientallen spelers in de spelerslijst die nooit aan spelen gaan toekomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. De kans dat Jody Lukoki aan spelen toekomt in Ajax 1 is klein, zijn broer Madjer heeft wel kans bij NAC
Haha, jij was van plan om Lukoki in je team te zetten.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat een maatstaf dan? Er staan tientallen spelers in de spelerslijst die nooit aan spelen gaan toekomen.
Als een speler nog bij de club zit, hoor je hem te kunnen kiezen. Waarom staat Toivonen anders er nog tussen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij was van plan om Lukoki in je team te zetten.
Ja, eens. Maar dat nog is het ridicuul dat jij Lukoki in je team wilt hebben natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als een speler nog bij de club zit, hoor je hem te kunnen kiezen. Waarom staat Toivonen anders er nog tussen?
Kansloos om Lukoki te kiezen als hij niet in de plannen van Frank voorkomt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als een speler nog bij de club zit, hoor je hem te kunnen kiezen. Waarom staat Toivonen anders er nog tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |