Meteen toen ik wakker werd. Gelijk ook aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:02 schreef TwentyFourr het volgende:
Slachtofferhulp is intussen al op de hoogte gebracht neem ik aan?
Dan neem ik aan dat hij ook een contactverbod krijgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meteen toen ik wakker werd. Gelijk ook aangifte gedaan.
En je bed verschoont?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meteen toen ik wakker werd. Gelijk ook aangifte gedaan.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef hoink581 het volgende:
Frappant dat onze Braddie geen gat in de deur sloeg en dat hij rende in plaats van te marcheren. Ondanks dit alles doet het niets af aan de terechtheid van deze klacht.
Dat moet Braddie zijn geweest.quote:
Hij is verdomme ook overal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat moet Braddie zijn geweest.
Idioot die denkt dat die al 20 jaar rij ervaring heeft
Nou ja, de deur werd plots geforceerd, geen idee hoe precies. Misschien sloeg hij wel gewoon een gat in de deur ja. Hij rende wel de trap af inderdaad, dat was wel grappig om te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef hoink581 het volgende:
Frappant dat onze Braddie geen gat in de deur sloeg en dat hij rende in plaats van te marcheren. Ondanks dit alles doet het niets af aan de terechtheid van deze klacht.
Braddie's BMIquote:
Omdat de Braddie in je droom niet braddie is maar eigenlijk jezelf waar op projecteert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, in mijn droom was Braddie van de verkeerde kant, niet ik. Ik sloeg juist op de vlucht, hoe kan ik dan de homo zijn?
[ afbeelding ]
quote:Hier schopten wij ieder één sinaasappel in een grasveld, waarna we ook allemaal een voetbal in dezelfde richting schopten om te zien of de sinaasappels niet te dicht bij elkaar lagen. Dit was niet het geval, en ze waren dus goed verspreid en verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |