Maar zou dat nou echt een Fok!kwaal zijn of ligt het aan jou? Op het Autoweekforum zijn ze je ook al een beetje zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht, dit is ONZ, dus waarom niet dan deze Tumlbr pagina, dat is toch grote onzin?
Ik weet 99% zeker dat als een andere user het zou hebben geopend dat er dan geen achterlijk backfire topic met foto`s van zou gemaakt zijn.
Als er ergens staat "Braddie"word er wel gereageerd.
Of dat nou is in R&P Als ik bloedserieus ben met een vraag, of in ONZ.
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.quote:
Wat een leuk meisje.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme man, alsof ik naar een horror in 3D zit te kijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Dichter dan dit bij een vrouw zal jij nooit komen.
EDIT: verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
Staat motorbloempje soms op die site?
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef SpecialK het volgende:
I begreep van iemand dat ik hier moest zijn voor de fok BBQ?
De grote homp vlees is in ieder geval al aanwezig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef SpecialK het volgende:
I begreep van iemand dat ik hier moest zijn voor de fok BBQ?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:47 schreef mega-worstje het volgende:
Kom op mensen, je ziet toch duidelijk dat het een downie is, geef hem een lachje en een slotje
lekker dingetje hoor mag ik je nrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Past daar prima tussen.
Gvdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.
Nee joh, die is hard aan het afvallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Te laat. Braddie heeft alles al opgegeten.
Heeft ie al een nieuw topic geopend dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, die is hard aan het afvallen.
Moet hij aan een schoonheidswedstrijd meedoen, is hij de eerste die afvalt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, die is hard aan het afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |