Morgen naar de kapper... bijpassende korte rode coupequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
Ohjee Bluezz in een Pittige bui
Straks komt Henk nog langs.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Niet leuk nee.quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:23 schreef AnneX het volgende:
Op Canvas kijk ik naar The Newsroom en ik ben nu al fan
Net aflevering 2 van s2 gekeken!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:23 schreef AnneX het volgende:
Op Canvas kijk ik naar The Newsroom en ik ben nu al fan
Tuurlijk red je het ! uiteindelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Hee Anne, maak je niet al te veel zorgen....
Ik heb geleerd dat ik me wel red.
Ik ben goed in volhouden, uithoudingsvermogen.
Hier ook! Leuke serie. Is weer eens wat andersquote:
Hebben jullie de box? bofkonten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ook! Leuke serie. Is weer eens wat anders
Box? Nee... abbo op HBOquote:
Oh ik zoek nog een leuke bijzondere gazpacho!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk red je het ! uiteindelijk.
Twee stappen vooruit en een kleintje terug...opgeteld vooruit!
Overigens kan ik niét rekenen in recepten!![]()
Dat weet ik en ga bij narekenen nog eens de fout in.
Twee komkommers te veel geschild en twee paprika's geslacht.
Wel lekkere watermeloen gazpacho gemaakt.
Ja. Leuk om te zien wat ik allemaal uitgespookt heb in al die jarenquote:
Niks voor jullie, al die SFquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef golfer het volgende:
We kijken een gehypte film Oblivion (2013) - IMDb maar het is alleen maar leuk vanwege special effects. Verhaaltje is flinterdun.
Geniale game welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef golfer het volgende:
We kijken een gehypte film Oblivion (2013) - IMDb maar het is alleen maar leuk vanwege special effects. Verhaaltje is flinterdun.
Ik ken de film niet, maar moest wel direct aan hetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef borisz het volgende:
Geniale game wel. Al hebben die weinig met elkaar te maken
Ze moeten zo vaak voor niks uitrukken, maar daar is vast een potje voorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Isabeau het volgende:
En nu allemaal stoere brandweermannen bepakt en bezakt over de vloer
Brandalarm, maar we kunnen niets vinden en dus komt de brandweer gewoon.
Nope. Starwars en Trekkies en Beam me up Scotty ging nog wel, maar dit is..te SF.quote:
Ik wilde eerst het minimale aantal nachtdiensten gaan doen zoals ik op papier sta, dus min 3 per maand en max 4. En dan na een paar maanden kijken of ik weer meer nachtdiensten kan/wil doen of de nachtdiensten helemaal ga schrappen (vind ik eng = vastigheid en contact met ziekenhuis).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga nog even buiten zitten met een kaarschje aan
Isa hoeveel nachtdienstjes ga je nog draaien naast je andere nieuwe baan?
quote:Happenstance
As the Mayflower was crossing the Atlantic in 1620, passenger John Howland was swept overboard during a storm. He managed to sieze a trailing halyard and was pulled back to safety. His descendants in the New World have included:
•Franklin Roosevelt
•George H.W. Bush and George W. Bush
•Ralph Waldo Emerson
•Henry Wadsworth Longfellow
•Joseph Smith and Brigham Young
•Humphrey Bogart
•Benjamin Spock
•Sarah Palin
•Chevy Chase
•Christopher Lloyd
•Alec Baldwin
If Howland had lost his life in that storm, none of these people would have existed.
sommigen hadden we gemist als kiespijn iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.
Grappig Ies, ze hadden hem beter kunnen laten verdrinken gezien bepaalde namen
Iedere keer net nadat er van de Elder Scrolls een nieuwe game uitkwam. Morrowind, Oblivion en nu Skyrim hebben we vlak erna een nieuwe computer aangeschaft en de eisen die ik neerlegde is dat ik Oblivion in hoge resolutie kon spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken de film niet, maar moest wel direct aan hetspel Oblivion
denken
Deze PC is nog niet voldoende afgeschreven om een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Success alvast met kopen voor The Elder Scrolls Online, ergens dit jaar.
Gefeliciteerd Isa met je nieuwe baan
Ja die was heftig!! Erg goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens de film Jagten gezien?
Indrukwekkend, heeft nog dagen in mijn hoofd gezeten.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
En vers geplante plantjes![]()
De eerst vlindertjes waren er al en ook de hommels en bijtjes hebben de nieuwe bloemetjes gevonden![]()
Hier is het losgegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:25 schreef borisz het volgende:
Het is een beetje totdat de Hel open gaat.. 12uur ongeveer volgens de buienradar.
En Annabelle is gestut!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
En vers geplante plantjes![]()
De eerst vlindertjes waren er al en ook de hommels en bijtjes hebben de nieuwe bloemetjes gevonden![]()
Ja, tijdje geleden al.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand trouwens de film Jagten gezien?
Indrukwekkend, heeft nog dagen in mijn hoofd gezeten.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
En Annabelle is gestut!![]()
Deze week op zijn mooist met hele grote witte bloemen.
Misschien een lekker idee.. maar ik was niet van plan om echt te gaan 'koken' we gaan daarna uit etenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef AnneX het volgende:
Bloes...je zocht nog een "tapas"gerecht...kleine aard. In ham gewikkeld uit de oven?
( ongeschilde nieuwe aard. gaarkoken - 15 min - plakken serranoham doorsnijden / knippen in lengte - in enkele laag in ovenschaal( 2 el olie) - 20 min. / 200 o - keertje draaien.
Altijd verbazing en wat lekker...![]()
Het rommelt hier al en er komt een dikke rode streep op buienradar aanzetten, zag ik.
Snel boskippen gehaald
# goed voor nieuwe grasmatten![]()
En we gaan dit keer met de taxi @wijnarrangement *hipssquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
We gaan vanavond naar de 1x per jaar speciale avond van ons favoriete restaurant. Ze hebben daar voor in Haarlem speciaal de Lichtfabriek afgehuurd.
Het evenement heet Truffels XXL en
het menu en het wijnarrangement zijn al bekend.
Oh jummiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En we gaan dit keer met de taxi @wijnarrangement *hipss
op het menuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En we gaan dit keer met de taxi @wijnarrangement *hipss
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Spannend, wie is er eerder: de chauffeur met de tafel of de bui
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met zout en peper. Een longdrinkglas voor de helft met whiskey vullen, de whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten (let op)!! Weer 2 glaven opdjinken en de sjerven van het eeiste glav oplaapen. Na een hav uuiii de hoven opedoen om de eend t sjekken, denove een schop geve.quote:
Jum! Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
We gaan vanavond naar de 1x per jaar speciale avond van ons favoriete restaurant. Ze hebben daar voor in Haarlem speciaal de Lichtfabriek afgehuurd.
Het evenement heet Truffels XXL en
het menu en het wijnarrangement zijn al bekend.
whuh? is you ok?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met zout en peper. Een longdrinkglas voor de helft met whiskey vullen, de whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten (let op)!! Weer 2 glaven opdjinken en de sjerven van het eeiste glav oplaapen. Na een hav uuiii de hoven opedoen om de eend t sjekken, denove een schop geve.
Twee glave whiskey insjenke en het middelste glaf leegdwinke.
De noveopedoen nadattet eerste glaf leegis en de sjotel vastpakke.
Blantwondezalf op de binnekant van de regtehantsjoen smere en de eent oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vegen, jehande ontfette met viskie en de tupe salf feeroprape.
Tkapoote glazzzopveege en deent terug inde hove doen.
Deent oprape en deove eers opedoen, de tweede flez biskie opedoen en overeindzette.
Opstaan fan de vjoer ent vetspek onder de kas fege, nogis opstaan van de vjoer en tochma blijve sjitte.
De bles opde grondzette, uide bles drinke wande glave zijn op of kjabot.
Denove aflette deooge sluite en omvalle, als je weer wakker wordt.
Goed idee. Dat ga ik morgen doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga vanavond denk ik hamburgers maken
Geweldig receptquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is heel oud hoor en staat zelfs op smulweb : google maar op dronken eend
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan vanavond bbq'endan is het vast wel weer droog..
Doe je goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ben lichter van vakantie teruggekomen dan dat ik heen ging
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en lamsboutschijven en drumsticks.
Opeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef minilot het volgende:
Ik verdien een Sligro-verbod.![]()
Wat moet ik nou weer met babyvenkel en babyprei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:20 schreef TAV74 het volgende:
Nog even de laatste spamfotos, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.Dat ziet er wel tof uit eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu alleen nog een vaste BBQ? Of zo'n buitenkeuken?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat gaat hem niet worden. Zou ik wel willen als ik een nog veel grotere tuin had, maar hier vind ik het teveel van het goedequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet er wel tof uit eigenlijk![]()
Nu alleen nog een vaste BBQ? Of zo'n buitenkeuken?
Haha, thnx, tot lurks!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow... lurker (soms)
Prachtige tuintegels, echt supermooi.
doei
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:52 schreef minilot het volgende:
..mijn lief zou eigenlijk gaan barbecueën met studiegenoten, maar gezien het dreigende noodweer is gisteren in plaats ervan tot sushi besloten.![]()
Hopelijk hebben we binnenkort zelf ook een huis met een tuin en dus met bbq-mogelijkheid. We gaan namelijk, na jaren van huurhuisjes, eindelijk *tromgeroffel* een huis kopen. Maandag voor het eerst ooit een bod uitbrengen, want we waren meteen stikverliefd op het eerste huis dat we bezichtigden.
Eindelijk barbecue!![]()
En een zelfgebouwde steenoven![]()
En een voorraadkast onder een trap![]()
En een bijkeuken![]()
Hopen dat het lukt.
Moet je eens bij hanos apeldoorn gaan kijken, na al die jaren kan ik nog niet aan de kaasafdeling voorbij lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef minilot het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow... lurker (soms)
Prachtige tuintegels, echt supermooi.
doei
Hebben we ook allemaal..en een garage en 2 tuinen en guess what?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:52 schreef minilot het volgende:
..mijn lief zou eigenlijk gaan barbecueën met studiegenoten, maar gezien het dreigende noodweer is gisteren in plaats ervan tot sushi besloten.![]()
Hopelijk hebben we binnenkort zelf ook een huis met een tuin en dus met bbq-mogelijkheid. We gaan namelijk, na jaren van huurhuisjes, eindelijk *tromgeroffel* een huis kopen. Maandag voor het eerst ooit een bod uitbrengen, want we waren meteen stikverliefd op het eerste huis dat we bezichtigden.
Eindelijk barbecue!![]()
En een zelfgebouwde steenoven![]()
En een voorraadkast onder een trap![]()
En een bijkeuken![]()
Hopen dat het lukt.
Wat een tof kruidenhoekje!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend Mini![]()
Zie F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #14 - Onkruid? Ies
Ons vorige huurhuis had ook een tuin, maar die hele straat is helaas gesloopt. Nu al een paar jaar in een flatje, en dat ben ik zeer beu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we ook allemaal..en een garage en 2 tuinen en guess what?
Gewoon in een huurhuis.
Laatst voor het eerst mee naar de Hanos om inkopen te doen voor de Keuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je eens bij hanos apeldoorn gaan kijken, na al die jaren kan ik nog niet aan de kaasafdeling voorbij lopen.
Ik heb helaas geen Hanos in de buurt. Wel een paar keer bij een Hanos geweest hoor, fantastisch groot en uitgebreid natuurlijk! Maar de Sligro op R'dam Zuid voldoet voor mij prima en is nog min of meer bereikbaar met het OV.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je eens bij hanos apeldoorn gaan kijken, na al die jaren kan ik nog niet aan de kaasafdeling voorbij lopen.
Hee Anne, gisteren de Aldi hakker/mixer voor het eerst gebruikt om een appel/bosbes/wortel/spinazie smoothie te maken. Ging best goed!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst mee naar de Hanos om inkopen te doen voor de Keuken.
Poeh![]()
Over de Kaasafdeling - net zo groot als mijn huis- moesten we racen.
Wij komen terug
Ik las compostquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:41 schreef AnneX het volgende:
Steerwat een combi smoothie.
Zojuist ( en vaker) gebruikt om amandelen te malen voor deze:
[ afbeelding ]
# Crosspost uit baktopic.
Moet je in de herfst eens op de wild afdeling in apeldoorn komen, de hele cast van Bambi is dan daarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst mee naar de Hanos om inkopen te doen voor de Keuken.
Poeh![]()
Over de Kaasafdeling - net zo groot als mijn huis- moesten we racen.
Wij komen terug
Dat is het ultime scharrelvlees, Bluezz, hebben een prachtig leven gehad.quote:
Kan je niet beter het leven van een beest eindigen dat een kutleven heeft gehad (soort euthanasie) dan het leven te eindigen van een dier dat nog heel veel lol heeft? (moord)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is het ultime scharrelvlees, Bluezz, hebben een prachtig leven gehad.
Toch maar even opgestaan van mijn luie stoel:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er goed uitHij is wel erg krachtig. Ik wou dat de mixbak alleen net iets groter was, alleen.
Als ik alleen staafmixer gebruik ik ook liever een mengkom dan de bijgeleverde kom.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je in de herfst eens op de wild afdeling in apeldoorn komen, de hele cast van Bambi is dan daar
toch een keer kijken of ik aan een hanos pasje kan komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je in de herfst eens op de wild afdeling in apeldoorn komen, de hele cast van Bambi is dan daar
Doe ik ook hoor, lekker foie grasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet beter het leven van een beest eindigen dat een kutleven heeft gehad (soort euthanasie) dan het leven te eindigen van een dier dat nog heel veel lol heeft? (moord)
Blendenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef minilot het volgende:
Was dat niet de Inferno pizza (ook Lidl b.t.w.)? Echt zoute chips klinkt wel goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Joepie![]()
Bij de Lidl hebben ze ouderwets gezouten chips![]()
Hele zoute chips![]()
Nieuwe chips met minder zout![]()
Heb ook een zak Inferno chips gekocht. Dat schijnt typisch Fok te zijn dus ik ben benieuwd
Ja klopt! Heb gezocht naar de Inferno pizza maar die lag er helaas niet. Maar de Inferno chips schijnt ook heel erg heet te zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Was dat niet de Inferno pizza (ook Lidl b.t.w.)? Echt zoute chips klinkt wel goed
wat doe je voor werk dat je nu nog bezig bent?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:03 schreef minilot het volgende:
Buuuh, eindelijk naar huis. Lange kantoordag.
Geen idee. Ik ben alleen maar van de zakjes en de bekende merkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
Zitten hier toevallig thee-gekken?
Ik had laatst namelijk echt heerlijke thee gevonden, ben zelf echt geen theedrinker maar deze was echt onwijs lekker. En nu heb ik dat zaakje online opgezocht, hebben ze gewoon een webshop. Hebben dus.
Maar het is 6 euro voor 125 gram. Doe je daar lang mee?
Ach joh, jammer, maar het blijft een veredelde oefenwedstrijd. Vond AZ bij vlagen prima spelen.quote:
AZ was alleen aan het counteren helaas...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach joh, jammer, maar het blijft een veredelde oefenwedstrijd. Vond AZ bij vlagen prima spelen.
Denk dat de meeste ploegen dat gaan doen als Ajax goed draait. Vond AZ iig zeker niet minder dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ was alleen aan het counteren helaas...
Ben wel gecharmeerd van die nieuwe spits, Johansson. Denk dat we Altidore niet gaan missen; als Verbeek Martens opstelt op de plek van Maher gaan we Maher ook niet missen.Maarja, Martens gaat maar 5 wedstrijden mee per seizoen.
Ik zie dat je een prima bestemming voor de babyvenkel hebt gevondenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:58 schreef minilot het volgende:
Superlaat thuis, foto avondeten mislukt en minstens tien muggen in huis.
Ik weet dat het zaterdagavond is, maar ik wil SLAPEN!![]()
Misschien dat ik dat zo maar eens ga doen.
dat meen ik gelezen te hebben...en je kreeg het advies om het uit te zoeken mbv Juridisch Loket, tóch?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met zout en peper. Een longdrinkglas voor de helft met whiskey vullen, de whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten (let op)!! Weer 2 glaven opdjinken en de sjerven van het eeiste glav oplaapen. Na een hav uuiii de hoven opedoen om de eend t sjekken, denove een schop geve.
Twee glave whiskey insjenke en het middelste glaf leegdwinke.
De noveopedoen nadattet eerste glaf leegis en de sjotel vastpakke.
Blantwondezalf op de binnekant van de regtehantsjoen smere en de eent oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vegen, jehande ontfette met viskie en de tupe salf feeroprape.
Tkapoote glazzzopveege en deent terug inde hove doen.
Deent oprape en deove eers opedoen, de tweede flez biskie opedoen en overeindzette.
Opstaan fan de vjoer ent vetspek onder de kas fege, nogis opstaan van de vjoer en tochma blijve sjitte.
De bles opde grondzette, uide bles drinke wande glave zijn op of kjabot.
Denove aflette deooge sluite en omvalle, als je weer wakker wordt.
Dat is echt jammer, maar je kan maar beter zorgen dat het veilig is he.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef AnneX het volgende:
Dat maak je je rap eigen, Krakke. Leuk hé!
En het feestje wordt afgeblazen nu door de org.
Weer naderend slecht weer.
Jaren geleden al eens de bliksem in een boom geslagen en gespleten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef krakkemieke het volgende:
Het rommelt hier alweer, hopelijk gaat het afkoelen....
Na de bui vanochtend koelde het 2 uur 0,3 graden af.....
Dat ja. Na 2 uur was het weer net zo warm binnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vond het vanmiddag echt lekker toen het noodweer was losgebarsten. Maar daarna liep de warmte gewoon weer op.
Het is eigenlijk gewoon een tuin met bloemen en kruiden. Niet heel mooi, gewoon met rijen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me overigens sowieso leuk om te doen, meehelpen met het onderhoud van zo'n prachtige tuin, Krak!
Gaaf!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouders waren hier net en rijden nu terug door de keiharde regen en onweer.
We hebben geboekt!5 dagen Berlijn incl. vlucht en appartement voor 4 pers (ouders, zusje en ik).
31 augustus t/m 4 september
Geen idee nog. Gaan we nog bekijken. Maar niet alles volplannen want dat willen we niet. Mn ouders zijn van het rustig aan doen en opzich kun je beter ook niet alles volplannen want stel dat je op de bestemming iets anders leuks ziet.quote:
Oh ja , dat doen jullie goed!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen idee nog. Gaan we nog bekijken. Maar niet alles volplannen want dat willen we niet. Mn ouders zijn van het rustig aan doen en opzich kun je beter ook niet alles volplannen want stel dat je op de bestemming iets anders leuks ziet.
Dat wordt morgen pas.quote:
Fijn dat het zo leuk was. Wat er op t menu stond zag er ook allemaal erg jummie uit.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Het was meer een 'beleving' het ging natuurlijk om het eten, maar alles eromheen al bij binnenkomst, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!
Wie zegt dat jij storm gehad hebt dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 07:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vreemd dat ik die storm heb gemist want hebt heb mn raam zelfs open.
Hier in Amersfoort is het ook aardig tekeer gegaan vannacht. Temperatuur in huis is gedaald van 26 tot 23 graden en de slaapkamer was minder benauwd.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die storm was vrij compact. Ongeveer tussen Deventer en Enschede was het 'rode' gebied, heel heftig. Gelukkig was het een hele snelle storm en trok hij vlot naar het noorden.
Hier ook, met af en toe een donder. Het gebied zat vermoedelijk ergens rond Utrecht of verder richting Deventer. Hoewel er een paar keer een mooie bliksemschicht te zien was boven de wijk. De rest was vooral alleen lichtquote:Op zondag 28 juli 2013 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Het was hier echt een continue geflits van alle ksnten, geen echte donder. Bizar. En heel veel water ja..
Vandaag een spannende dag; mijn broertje gaat verhuizen!
Tofquote:Op zondag 28 juli 2013 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de radar was er echt één rode vlek, precies boven Twente. Maar de storm was weer zo'n brede band over het land idd.
Hij gaat 'op zichzelf' wonen in een woongroep voor verstandelijk gehandicapte jongeren. Echt zo tof voor hem!
Je hebt in Berlijn, net als in de meeste steden, van die hop-on hop-off bussen. Koop kaartjes voor een of twee dagen en ga lekker relaxed de stad rond.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen idee nog. Gaan we nog bekijken. Maar niet alles volplannen want dat willen we niet. Mn ouders zijn van het rustig aan doen en opzich kun je beter ook niet alles volplannen want stel dat je op de bestemming iets anders leuks ziet.
Spannend voor je broertje. Hij zal het daar vast naar zijn zin krijgenquote:Op zondag 28 juli 2013 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de radar was er echt één rode vlek, precies boven Twente. Maar de storm was weer zo'n brede band over het land idd.
Hij gaat 'op zichzelf' wonen in een woongroep voor verstandelijk gehandicapte jongeren. Echt zo tof voor hem!
heb nog wel een paar tips voor jequote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouders waren hier net en rijden nu terug door de keiharde regen en onweer.
We hebben geboekt!5 dagen Berlijn incl. vlucht en appartement voor 4 pers (ouders, zusje en ik).
31 augustus t/m 4 september
Dat soort bussen vind ik nooit echt iets maar ik ben niet alleen natuurlijk. Ligt er ook aan wat de rest wil maar ik geef voorkeur aan de U-bahn en de S-bahn (alhoewel geen idee wat wat inhoudtquote:Op zondag 28 juli 2013 10:23 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn, net als in de meeste steden, van die hop-on hop-off bussen. Koop kaartjes voor een of twee dagen en ga lekker relaxed de stad rond.
U-bahn is een metro, en dus ondergronds. S-bahn is te vergelijken met een trein, hoewel de tijden een stuk dichterbij elkaar liggen dan de gemiddelde NS trein op een traject. S-bahn wordt volgens mij meer gebruikt om mensen vanuit het centrum naar de buitengebieden te transporteren en de U-bahn om mensen ook binnen het centrum naar bestemmingen te transporteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat soort bussen vind ik nooit echt iets maar ik ben niet alleen natuurlijk. Ligt er ook aan wat de rest wil maar ik geef voorkeur aan de U-bahn en de S-bahn (alhoewel geen idee wat wat inhoudt).
Ik had precies het laatste appartement met 2 slaapkamers te pakken. Stond daarna uitverkocht. Midden in het centrum, aan de Brandenburger Tor en met uitzicht op de Potzdamerplatz en Tiergarten.
Dankje! Dat wordt dus vanaf en terug naar het vliegveld met de S-bahn en verder de U-bahnquote:Op zondag 28 juli 2013 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
U-bahn is een metro, en dus ondergronds. S-bahn is te vergelijken met een trein, hoewel de tijden een stuk dichterbij elkaar liggen dan de gemiddelde NS trein op een traject. S-bahn wordt volgens mij meer gebruikt om mensen vanuit het centrum naar de buitengebieden te transporteren en de U-bahn om mensen ook binnen het centrum naar bestemmingen te transporteren.
Wat spannend voor hem zeg, leuk!!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij heeft er erg veel zin in! Allemaal leuke meubels uitgezocht en een regenboog op de muur..
Heerlijk. Zitten ook al de hele dag buiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:06 schreef Bluezz het volgende:
En hoe voelde het suntav toen jullie vanochtend naar buiten keken
Jup. Ging prima ook, maar toch erg goed voor hem dat hij nu op zn eigen benen gaat staan. Althans, onder begeleiding, 24/7quote:Op zondag 28 juli 2013 12:23 schreef AnneX het volgende:
Woonde je broer thuis tot nu, Sun.
Voor je ouders ook een speciale dag !
Helemaal top, thanksquote:Op zondag 28 juli 2013 11:32 schreef Vork het volgende:
De U- en S-bahn zijn ook het makkelijkst, ze gaan vaak, zijn relatief snel. Berlijn wordt pas echt leuk in de wijken buiten Mitte, maar daar ben je zo met de metro. Je kunt daar het beste gewoon een dagkaart voor het ov kopen (6,50 p.p.p.d. geloof ik). Als jullie meer dan een museum willen bezoeken dan hebben ze daar ook nog wel iets van een voordelige optie voor geloof ik.
2006quote:Op zondag 28 juli 2013 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig zijn jullie allemaal al in Berlijn geweest
Vroegen ze het wel aan de goede.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
2006in de week voordat het WK begon
Ben toen zelfs nog geïnterviewd door een TVploeg uit Japan over hoe NL het doen ging doen
Nee, nog nooit.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen eens met de auto doorgesjeestquote:Op zondag 28 juli 2013 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze waren fans uit allerlei landen aan het interviewen. En wij werden met een groepje klasgenoten ook geïnterviewd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vroegen ze het wel aan de goede.
Zat je er ver naast?
Logisch dat je daar naartoe gaat als het zo dichtbij is en je ervan houdtquote:Op zondag 28 juli 2013 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze waren fans uit allerlei landen aan het interviewen. En wij werden met een groepje klasgenoten ook geïnterviewd.
Voor de Brandenburger Tor was er een WKplein gemaakt. Er was een museumpje uit de grond gestampt het oa de Wereldbeker. Maar goed het trok wel veel mensen aan uit veel verschillende landen.
Was wel een mooie sfeer daar met al die nationaliteiten en een gezonde rivaliteit die bij zo'n toernooi hoort.
Nopequote:Op zondag 28 juli 2013 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Een in Nederland zeer onderschatte zangeresquote:Op zondag 28 juli 2013 13:48 schreef borisz het volgende:
Rita Reys overleden. 88 mooie leeftijd.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ampaign=nunl_twitter
Control C/Vquote:Op zondag 28 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
Onze recensie is zo uitgebreid dat ik hem dit keer niet ga overtypen en helemaal met foto's ga bewerken voor in het topic over eetrecensies, dus jullie zullen het hiermee moeten doen:
http://paulentrudiesresta(...)fels-xxl-haarlem.php
Heb niets met dit soort eten (schuimpjes, vlokjes en korreltjes), maar dit ziet er uit als een geweldige avondquote:Op zondag 28 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
Onze recensie is zo uitgebreid dat ik hem dit keer niet ga overtypen en helemaal met foto's ga bewerken voor in het topic over eetrecensies, dus jullie zullen het hiermee moeten doen:
Dan doen de foto's het niet toch?quote:
Bonkjes, Sliertjesquote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef TAV74 het volgende:
Heb niets met dit soort eten (schuimpjes, vlokjes en korreltjes), maar dit ziet er uit als een geweldige avond
Nee, werkt niet. Moet dan handmatig elke foto apart uploaden bij Fok! in dat topic.quote:
Tussendoor af-en-toe even naar buiten gewandeld voor frisse lucht. Vandaar ook die foto van een geheel lege tafel 13.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef AnneX het volgende:
Tafel Dertien.
Wat een enthousiast verslag en minitieus verslag !![]()
# en een lange zit.
Alle 100quote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef AnneX het volgende:
En weer staat het dorp aan opa's en oma's en ouders en siblings van 100
wielrennertjes voor mijn deur voor de prijsuitreiking!
Behalve de bekers voor de winnaars zijn er prijzen voor álle 100 kinderen.
Alle 100quote:
Hopelijk toch wel met luidspeakers op 110 decibel?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:29 schreef AnneX het volgende:
Alle 100...de té laat komer - de stille genieter -de nachtbrakers - de laatste plaats - de roze trui voor beste meisje ( vorig jaar won een meisje) - de pechvogel - de veiligheidsprijs ( van de politie) etc. naast de ploegen - de individuele en ploegtijdrit en Bergklassement en Dijkklassement....Verzin het maar.
Duurt slechts anderhalf uur.
Ziet er weer goed uit.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
Dat was kort maar krachtig.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:46 schreef golfer het volgende:
We gaan nu nog even lang bij de Santpoortse Feestweek.
Santpoort aan Zee heeft een mosselplein geopend, even daar kijken en happen.
Paardensport nu bij de Ruïnequote:Op zondag 28 juli 2013 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was kort maar krachtig.
Behalve een (kinder)kermis en wat kroegterrassen verder niks te beleven.
Tuurlijk en om 19 uur wordt de tap gesloten.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Zolang het maar een paar keer per jaar is is het leuk, AnneX!
Hier rijden de trucks vanaf het Truckersfestival in Assen langs op de snelweg. Met 1 arm hangend aan de misthoornWat een lawaai toch, maar ook zo 1x per jaar best geinig
Sowieso: Jeroen Grueter.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:15 schreef borisz het volgende:
Ik mag niet in herhaling vallen maar doe het toch.
De finales bij het WK zwemmen zijn begonnen maar de NOS is nog lekker aan het babbelen.
NOS zendt gewoon eens sport uit.
Dit nr bestond in 2005 alquote:Op zondag 28 juli 2013 17:48 schreef AnneX het volgende:
C'est la vie en falderie rijmen op elkaar...
laat de hele boele maar waaien en ik ga lekker pootje baaien...![]()
Dit gaat door tot 19:00 en dan ben ik weer bij voor een jaar met de hollandse meezingers.
Bandjes op straat zijn leuk., anders
Alleen het baantjes trekkenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Briljante tekst en tempo![]()
Lekker bezig in het buitenbad
Ik ook! Maar verveelde me dus dacht; nu doe ik het. Ik tennis niet meer en ook zomerstop met dansen dus nu doe ik toch nog wat. Misschien volgende week weer.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt lekker FFT!
ZwemmenIk doe het veel te weinig
Super gaaf aangekleed allemaal! Truffels heeft er behoorlijk wat voorbereiding aan gehad zie ikquote:Op zondag 28 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
Draadjesvlees van de Angus.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Super gaaf aangekleed allemaal! Truffels heeft er behoorlijk wat voorbereiding aan gehad zie ik
Tof dat het matje echt een zuur matje is. Alleen jammer dat de frikandel niet de vorm heeft van een frikandel (maar een plakje) terwijl die zo leuk in een echt bakje zit. Verder zie ik niet wat er XXL is aan de kers maar misschien komt dat door de foto.
Vind de gelakte eend het lekkerst eruitzien.
Wat zat er in de bitterbal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
En daarna? Hoe lang vrij en gaan jullie nog weg of wordt het vakantie in eigen nieuwe achtertuin houden?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef TAV74 het volgende:
Grrrr. Moet nog twee dagen werken, beide dagen in zwolle. Kom ik er nu achter dat de treinen niet rijden door werkzaamheden.
Weekje Limboland en weekje thuis. We waren de Noordzee immers al over geweest in mei. En dan nog afsluitend weekend Lowlands.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarna? Hoe lang vrij en gaan jullie nog weg of wordt het vakantie in eigen nieuwe achtertuin houden?
Handigquote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef TAV74 het volgende:
Grrrr. Moet nog twee dagen werken, beide dagen in zwolle. Kom ik er nu achter dat de treinen niet rijden door werkzaamheden.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weekje Limboland en weekje thuis. We waren de Noordzee immers al over geweest in mei. En dan nog afsluitend weekend Lowlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgewerkt klinkt wat raar.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk dat je nog goed contact hebt met vroegere collega's Bluezz![]()
Ik heb dat met niemand eigenlijk. En heb toch al aardig wat bedrijven afgewerkt
Dat vraagt om een tv op het terrasquote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Al is het nu zo lekker buiten dat ik het bíjna zonde vind om binnen te zitten.. bijna
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! B&g, jullie recentie klinkt heerlijkSun/TAV, eindelijk vakantie
![]()
Lekker genieten
Drukke dienst gehad, en nog een hele onsmakelijke spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
rijden er vast ook een paar van mij meequote:Op zondag 28 juli 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Zolang het maar een paar keer per jaar is is het leuk, AnneX!
Hier rijden de trucks vanaf het Truckersfestival in Assen langs op de snelweg. Met 1 arm hangend aan de misthoornWat een lawaai toch, maar ook zo 1x per jaar best geinig
Ja, een heeeeeel lang snoer naar buiten, dat heb ik wel eens meer gezien!quote:
Ik wist niet dat jij trucks hadquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef golfer het volgende:
Ik vind dat zo triest heh, dat de Nederlandse pers hier aandacht aan schenken. Waarom moet het hele land het weten? Is het niet al rot genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sensatiezucht.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind dat zo triest heh, dat de Nederlandse pers hier aandacht aan schenken. Waarom moet het hele land het weten? Is het niet al rot genoeg?
Ja. Blijkbaar is het 'nieuwswaardig' bij gebrek aan ander nieuws.quote:
Dit was al gepland voor ik mijn extra week vakantie plandequote:Op maandag 29 juli 2013 07:17 schreef Bluezz het volgende:
Dan had je dat toch ff anders moeten plannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |