Nee toch? 'k heb het stuk laatst nog gelezen, maar kwam niet tegen dat ze haar haar geverfd had. Maar ik kan eroverheen gelezen hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Erg mooi!![]()
Die van Jaime al chillend op de Iron Throne is geniaal. Je vraagt je gelijk af hoeveel moeite het hem heeft gekost om zich in een positie te wurmen waarbij hij niet door de zwaarden gesneden werd
Kleine nitpick bij Sansa: hoort ze niet geverfd haar te hebben daar om niet herkend te kunnen worden?
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Sansa_Starkquote:There Sansa is revealed to Lysa as her niece and Lysa agrees to assist in the coverup providing her with hair dye to colour her most obvious Tully feature, her auburn hair.
Supersnelle reactie ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Sansa_Stark
Welke scene?quote:Op maandag 4 november 2013 00:03 schreef BasvB het volgende:
Set foto van een scene waar ik echt naar uit kijk
[ afbeelding ]
Met de zelfde director van Blackwater
De raiders die over de muur zijn geklommen castle black aanvallen.quote:
En daarna nooit meer"You know nothing Jon Snow".quote:Op maandag 4 november 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De raiders die over de muur zijn geklommen castle black aanvallen.
O wee als ze het veranderen en Stannis haar offert aan R'hllor.quote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef turance het volgende:
[..]
En daarna nooit meer"You know nothing Jon Snow".
Want?quote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O wee als ze het veranderen en Stannis haar offert aan R'hllor.
Omdat Stannis anders is in de serie dan in het boek, Davos ookquote:
Waarom zou hij dat doen? R'hllor (of in elk geval Melisande namens hem) is, ook in de serie, uitsluitend geinteresseerd in koninklijk bloed. Dat heeft Ygritte toch niet?quote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O wee als ze het veranderen en Stannis haar offert aan R'hllor.
Omdat D&D Stannis haten en hij wordt neergezet als een muppet van Melisandra, zo gaan mensen die alleen de serie kijken Stannis nog meer haten.quote:Op maandag 4 november 2013 12:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? R'hllor (of in elk geval Melisande namens hem) is, ook in de serie, uitsluitend geinteresseerd in koninklijk bloed. Dat heeft Ygritte toch niet?
Terwijl Stannis juist zo'n ontzettende baas is...quote:Op maandag 4 november 2013 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat D&D Stannis haten en hij wordt neergezet als een muppet van Melisandra, zo gaan mensen die alleen de serie kijken Stannis nog meer haten.
Die laatste scène waarbij Davos smeekt bij Stannis om hem te laten leven en Stannis gewoon zegt 'hup kop eraf'quote:Op maandag 4 november 2013 12:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Terwijl Stannis juist zo'n ontzettende baas is...
Daar gaat het niet om. Vrije interpretatie van het boek is prima en de serie heeft het op een aantal vlakken hartstikke tof gedaan (denk aan Tywin/Arya).quote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef Young_David het volgende:
Dat gezeur over dat het niet zoals het boek is ...
idd, alleen vond ik dat stuk tussen Tywin en Arya wel heel toevallig, de dochter/zus van de vijand wordt de cup holder van Tywin.. Maar goed dat maakt niet uit.quote:Op maandag 4 november 2013 12:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Vrije interpretatie van het boek is prima en de serie heeft het op een aantal vlakken hartstikke tof gedaan (denk aan Tywin/Arya).
Wat een hele goede toevoeging was!quote:Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef turance het volgende:
[..]
idd, alleen vond ik dat stuk tussen Tywin en Arya wel heel toevallig, de dochter/zus van de vijand wordt de cup holder van Tywin.. Maar goed dat maakt niet uit.
quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef ems. het volgende:
Het was meer een verandering dan een toevoeging. Op zich had ik het ook niet erg gevonden om Arya met Roose te zien samenspelen.
Maarja, Tywin is dan ook de grote ster van de show
Juist wel. Die punten die ik een paar post geleden gaf, Brienne en Jaime die in Kings Landing aankwamen en Sam in Castle Black allemaal in de laatste aflevering van Seizoen 3 terwijl in de boeken ze pas later na een paar cruciale momenten aankomen. Dat hebben ze overduidelijk gedaan om het publiek een goed gevoel te geven aan het einde van een seizoen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:15 schreef Young_David het volgende:
De serie houdt niet echt rekening met wat het publiek wel of niet pikt
Denk het wel. Een verdrietig doch symbolisch einde van de beste man, die laten ze niet zomaar liggen.quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef BasvB het volgende:
Vraag me af of ze Tywin ook echt laten sterven zoals het in het boek staat
Indirect zou je dat zo kunnen noemen. Het heeft er ook mee te maken dat ze langdradige verhaallijnen compacter willen weergeven en een seizoen een afgerond verhaal willen geven. Je kan zeggen dat dat is om het publiek een goed gevoel te geven, ik noem dat je verhaallijnen netjes verdelen over de seizoenen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:24 schreef turance het volgende:
[..]
Juist wel. Die punten die ik een paar post geleden gaf, Brienne en Jaime die in Kings Landing aankwamen en Sam in Castle Black allemaal in de laatste aflevering van Seizoen 3 terwijl in de boeken ze pas later na een paar cruciale momenten aankomen. Dat hebben ze overduidelijk gedaan om het publiek een goed gevoel te geven aan het einde van een seizoen.
Dat denk ik wel. Ze hebben Robb ook dood laten gaan. Bovendien, als ze Tywin in leven laten, kunnen ze later Cersei niet laten falen.quote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef BasvB het volgende:
Vraag me af of ze Tywin ook echt laten sterven zoals het in het boek staat
quote:Tywin remains belligerent, repeatedly calling her a whore, which Tyrion sees as the final insult; shooting him through his bowels with the crossbow, mortally wounding him. Tywin dies while seated on the privy, his bowles loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body:
Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef BasvB het volgende:
Dat die dood gaat is zeker, dat is echt veel te groot om van af te wijken. Maar ik doelde meer op:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |