Drie maal is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
1x kan gebeuren maar ze moeten dat niet te vaak doen..
In het geval van Gregor maakt het mij dan niet zoveel uit omdat hij alleen sporadisch voorkwam in seizoen 2 (waarbij hij geloof ik in totaal één of twee lines heeft gehad).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel een gladjakker, maar een veel te lelijke. Ik had bij de Daario uit de boeken altijd een soort onweerstaanbare Johnny Depp-achtige man in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond Daario juist tof. Die gast was echt precies zon gladjakker als hij in het boek op me overkomt.
Perfecte match voor de Khaleesi.
Zal me niet verbazen als het de meesten niet eens opvalt, helemaal als hij alleen te zien is voor zijn gevecht waarbij je waarschijnlijk alleen een klein deel van het gezicht ziet (of dat niet eens).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, de eerste Mountain was erg goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat ze de eerste Mountain weg hebben gedaan. Hij was letterlijk perfect voor de rol.
Met een paarse krulbaardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wel een gladjakker, maar een veel te lelijke. Ik had bij de Daario uit de boeken altijd een soort onweerstaanbare Johnny Depp-achtige man in mijn hoofd.
Doen, zijn hartstikke leuke boekjes. Zelfs in het Nederlandsquote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ga ook maar eens beginnen aan de hagenridder, de eed van trouw en de onbekende ridder. In het Nederlands helaas, wat lelijk. Huis grauwvreugde etc.
The Dying Light (ned: Het Stervende Licht) is ook een aanrader, lekker gelaagd verhaal en je herkent al wat personages die later in iets gewijzigde vorm in z'n Ice&Fireboeken terugkomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef Pagan het volgende:
Om de tijd te doden, een oudje uit 2001, net uitgegeven in het Nederlands.
http://www.bruna.nl/boeken/de-fevre-dream-9789024562022
[ afbeelding ]
Vraag maar raakquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
Is er iemand die me iets kan vertellen over boek 3-2? Ik ben daar pas en heb wat vragen, maar ik wil niet het hele topic lezen omdat ik nog niet alles heb gelezen
Ga je gang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
Is er iemand die me iets kan vertellen over boek 3-2? Ik ben daar pas en heb wat vragen, maar ik wil niet het hele topic lezen omdat ik nog niet alles heb gelezen
Stel dan gewoon meteen de vragenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef RenRen- het volgende:
Ja? Iedereen heeft alles gelezen? Voor de zekerheid in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Dan zijn Bran en co al volwassenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:29 schreef Young_David het volgende:
Ik zie dat hier nog een casting-nieuwtje niet genoemd is, een belangrijk persoon uit boek 5 is gecast
http://winteriscoming.net/2013/10/three-eyed-raven-cast/
Waarschijnlijk betekent dat dat desbetreffende verhaallijn naar voren wordt geschoven. Wat ergens ook wel logisch is, anders schiet het niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |