Wat is de vraag dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
Waarom geef je niet gewoon antwoord en help je de medemens.
In soennitisch fiqh is het zoals in de eerste alinea van jou. Vanaf X=100 km is er wel een soennitische consensus dat het niet hoeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met soennitisch fiqh zit. Maar bij twaalver sjiieten is het zo dat je een bepaalde afstand hebt. Als je verder reist dan afstand X, dan hoef je niet te vasten. Je moet het dan wel een andere dag inhalen.
Maar wanneer jij 5 dagen per week ergens werkt, en die plek is verder dan afstand X, dan moet je alsnog vasten. Omdat je dit elke dag doet, en van plan bent om het langer dan 10 dagen te doen.
Niet beantwoorden (het is geen acute vraag). Laat ze zelf maar nadenkenquote:
In dat geval is het juist verboden om te vasten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:03 schreef xaban06 het volgende:
Als je andere mensen in gevaar brengt heb je vrijstelling en moet je het inhalen. Trigger is nog bezig met opzoeken.
Welke personen?!?!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Hmmh weg is ambi en sommige personen posten opeens veel minder, toeval?
zij was ook de gangmaker .quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
sorryquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef xminator het volgende:
Sinister (2012) - IMDbquote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een goede horrorfilm? Iets met geesten enzo, veel bloed etc doet mij niet zo veel.
Diezelfde nacht dat ik de film had gezien werd ik 02:55 wakkerquote:Op zondag 28 juli 2013 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
The Exorcism of Emily Rose (2005) - IMDb
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een goede horrorfilm? Iets met geesten enzo, veel bloed etc doet mij niet zo veel.
Vergeet het steedsquote:
Ik heb de serie vorig jaar met Ramadan gekeken toen het voor het eerst werd uitgezonden. Later gemiste afleveringen op YouTube gekeken.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vergeet het steedsergens vandaag ga ik kijken!
jij?
Hoe vond je hetquote:Op zondag 28 juli 2013 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de serie vorig jaar met Ramadan gekeken toen het voor het eerst werd uitgezonden. Later gemiste afleveringen op YouTube gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |