Kruijswijk niet gezien volgens mij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Marcoss het volgende:
LLS ook nog netjes voorin, kan ook nog wel een klassement rijden met die tijdrit
Zat net nog helemaal achteraan, kan zijn dat hij nu gelost isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk niet gezien volgens mij?
Zat in het begin van de klim al helemaal achterinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk niet gezien volgens mij?
Britse commentator denkt dat Weening een goede kans maaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Klassement is nog afwachten
Ik zou Carlton Kirby maar niet al te serieus nemen. Die heeft nog minder koersinzicht dan Herbert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef icebliss het volgende:
[..]
Britse commentator denkt dat Weening een goede kans maakt
Mijn adoptie renner in de TDFquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Speciaal voor RR, Izagirre met zijn tijdrit misschien wel topfavoriet voor eindwinst nu
Die klimtijdrit in de Tour zou ik nou niet meteen een maatstaf noemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Speciaal voor RR, Izagirre met zijn tijdrit misschien wel topfavoriet voor eindwinst nu
Was ook niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik zou Carlton Kirby maar niet al te serieus nemen. Die heeft nog minder koersinzicht dan Herbert.
Henao en Atapuma waren er iig nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:41 schreef Columbiafan het volgende:
Colombianen in blok weggeblazen? Waar waren Uran, Anacona, Duarte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |