Cwen, je Mammaloe jurk!! Ik hou ervan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:30 schreef Cwen het volgende:
Hier een 38 weken foto. Niet de beste outfit, maar het ziet er naar uit dat m'n buik toch nog wat naar voren komt!
[ afbeelding ]
Oh haha! Thanksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:04 schreef Fee-nix het volgende:
Wat een mooie buiken weer hier!![]()
Even een speciale vermelding voor Limone: ik vind die springfoto's zo leuk! En zo knap dat je er ook nog leuk en schattig bij kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Leuke spring-foto's Limone, geeft toch wat extra dynamiekquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Limone het volgende:
Oh haha! ThanksEn alle anderen ook!
![]()
![]()
Ik spring nog wel even door, desnoods spring ik de laatste weken wel van een krukje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging prima... Zelfs nog gedanstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:00 schreef DJMomo het volgende:
En hillz was prachtig feestelijk! Dag beetje volgehouden?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Suusz het volgende:
Mooie buik Cwen, staat inderdaad meer naar voren nu![]()
Wat een leuke foto DJMomo!
[..]
Leuke spring-foto's Limone, geeft toch wat extra dynamiek
Ennn, met 38 weken lukt het ook nog om te springen.. Alleen kwam ik persoonlijk niet bijster hoog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef DJMomo het volgende:
Verkapte buikfoto. 13.5Ja! Als ik heel goed kijk, dan zie ik 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En
voor Sjaak in z'n Cars-kaftan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
mooie buikje ook echt alleen een buikjequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
niet zo creatief..maar mijn buik met 26 wkn en 2 dgn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.31w3d
Ik pas mijn beha's ook niet meer al te charmant.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef DJMomo het volgende:
Toffe stippen en beste tetten mabawa. Past prima in het jetser topic(ik doe mee hoor, pas mijn mooie Victoria's Secret setjes niet meer. Of althans, werd nogal peaurneau. Niet kantoorfähig meer.)
Ik pas nu oude (lees: ietwat uitgelubberde) hunkemoller basics. Maar trof gisteren maar liefst 4 meegroei beha's in mijn positie mode kist!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik pas mijn beha's ook niet meer al te charmant.Tijd voor nieuwe! Maar ben te gierig, die dingen kosten zoveel en dan wacht ik liever nog even met fatsoenlijke voedingsbeha's kopen.
Dank damesIk heb nog steeds het idee dat ik niet groei, maar als ik de foto's zie zit er toch aardig schot in de zaak
Ha dat is mooi ja! Ik heb trouwens wel een lading oude beha's van mijn zus gekregen, sommige zijn veel te groot maar een aantal moet wel lukken. Dat maar eens proberen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik pas nu oude (lees: ietwat uitgelubberde) hunkemoller basics. Maar trof gisteren maar liefst 4 meegroei beha's in mijn positie mode kist!
Blame it on Macdonalds!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef Dot. het volgende:
Wow, KP! Dat is idd al flink! En een erg leuk jurkje
Heb je het ook al verteld of denken mensen dat je spontaan taartverslaafd bent?
Ja, idd! Ik ben 's avonds al blij met een opgezette darmquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Blame it on Macdonalds!![]()
Nee, de mensen zijn zo beschaafd dat ze het niet durven vragen (of toch in ieder geval niet aan mij). En ik doe of mn neus bloedt. Haha. Als ik een broek draag is het minder nadrukkelijk aanwezig, dat helpt. Maar of ik de 12 weken red zo? Dat geloof ik niet. Laat dat buukske maar lekker groeien hoor, dat stelt alleen gerust, vind ik.
Prenatal! Afgeprijsd naar 25 euro, ook nog! En in verschillende kleurtjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef DJMomo het volgende:
Wow, al een beste KP! waar is dat jurkje van?
Moet. Hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Prenatal! Afgeprijsd naar 25 euro, ook nog! En in verschillende kleurtjes.
mooi, daar moet ik morgen toch zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb hem bij jou in de stad zien hangen
Ze hebben ook grijze, met groenachtige bloemetjes. Die was echt heel tof. Maar hier op in maat Mquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:47 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mooi, daar moet ik morgen toch zijn
Wel L?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ze hebben ook grijze, met groenachtige bloemetjes. Die was echt heel tof. Maar hier op in maat M
Neuh alleen slankemeisjesmaten (S en XS). Zwart wel in L hier nog (dus als -ie daar op is: er is nog hoop!)quote:
will keep that in mind!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Neuh alleen slankemeisjesmaten (S en XS). Zwart wel in L hier nog (dus als -ie daar op is: er is nog hoop!)
Naar Prénatal rentquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Neuh alleen slankemeisjesmaten (S en XS). Zwart wel in L hier nog (dus als -ie daar op is: er is nog hoop!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks all!quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier mijn foto van vorige week zondag in een spiegel in een winkel. Volgende keer ga ik vriend toch weer vragen of 'ie de foto's recht van opzij wil maken, ipv een beetje half. Toen 20w5d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi bol
En de rest van de buikjes ook
Be happy with the little things in life
Ja, dat vind/vond ik ook! Nog maar een paar weekjes, en dan kun je ook echt zien wie er in je buik zitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef GotC het volgende:
Thanks ladies! Ben ook erg blij met de kleur (en m'n buik natuurlijk!)
Belle, wat gaat dat hard hè? Ik kan me ook nog zo jouw foto's voor me halen en vond onze buiken altijd wel aardig vergelijkbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |