Ik keur zijn gedrag niet goed. Maar jij houdt je nou ook niet echt aan je heilige werk. Wij hebben geen heilig werk, dus hebben we geen moraal, dus mogen we iedereen beledigen/pijn doen/vermoorden. Toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Man hou toch op! wat kunnen atheisten hypo's zijn!
Ja uiteraard denken atheisten er zo over, Indirect is die hond ook weer familie van je.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al in mijn achterhoofd. Het is eerder zielig voor de echte honden. Maargoed, context he
Touchequote:
Wil je werkelijk uitgerekend de RD gebruiken om je argumentatie te sterken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Robmeister het volgende:
Atheists in Decline
Atheïsme over hoogtepunt heen
Euh, terugkrijgen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:15 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verlangen. Blijkbaar moeten wij ons uitmaken voor honden, maar al ze het zelf terug krijgen beginnen we dan te janken? Dat is eerder een vorm van hypocrisie.
Dat blijkt bij deze inderdaad bevestigd te worden dat het bij sommige atheisten inderdaad aan moraal ontbreekt. Vooral bij degene die de mond vol hebben over Christenen en moraal van gelovige. Maar laten die mensen veel kunnen leren van christen of gelovige moraal. Want ik denk niet eens dat ze weten wat het betekend.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:18 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik keur zijn gedrag niet goed. Maar jij houdt je nou ook niet echt aan je heilige werk. Wij hebben geen heilig werk, dus hebben we geen moraal, dus mogen we iedereen beledigen/pijn doen/vermoorden. Toch?
Maargoed, wij atheïsten beledigen dus blijkbaar. In ieder geval pietverdriet, volgens jou. Maar zelf beledig je hem ook. Als je iemand beledigt geeft dat dus blijk van een gebrek aan moraal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat blijkt bij deze inderdaad bevestigd te worden dat het bij sommige atheisten inderdaad aan moraal ontbreekt. Vooral bij degene die de mond vol hebben over Christen en moraal van gelovige. Maar laten die mensen veel kunnen leren van christen of gelovige moraal. Want ik denk niet eens dat ze weten wat het betekend.
En van jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:18 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja uiteraard denken atheisten er zo over, Indirect is die hond ook weer familie van je.
Jodenvervolging, homovervolging, 200 jaar oorlog om bijbelvertaling, heksen in de fik steken, moet ik nog even doorgaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat blijkt bij deze inderdaad bevestigd te worden dat het bij sommige atheisten inderdaad aan moraal ontbreekt. Vooral bij degene die de mond vol hebben over Christenen en moraal van gelovige. Maar laten die mensen veel kunnen leren van christen of gelovige moraal. Want ik denk niet eens dat ze weten wat het betekend.
Ja ik zeg toch dat sommige atheisten hypocriet zijn. Wel kunnen beledigen maar zo gauw ze worden beledigd gaan ze janken en zeuren over het moraal van de ander. Dat zegt nog meer over hun eigen moraal. Ook jij begint bij deze een beetje hypocriet over te komen. Lijkt wel een soort atheisten ziekte..Hypocritusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maargoed, wij atheïsten beledigen dus blijkbaar. In ieder geval pietverdriet, volgens jou. Maar zelf beledig je hem ook. Als je iemand beledigt geeft dat dus blijk van een gebrek aan moraal.
Vervolgens beledig je hem ook. Heb jij dan ook geen moraal? Dat is dan toch ook hypocriet?
Zelfs spaties worden onzichtbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt godstekenen gewoon niet zien, geen wonder dat je atheïstisch bent.
Denk dat je maar voor ons moet gaan biddenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:24 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat sommige atheisten hypocriet zijn. Wel kunnen beledigen maar zo gauw ze worden beledigd gaan ze janken en zeuren over het moraal van de ander. Dat zegt nog meer over hun eigen moraal. Ook jij begint bij deze een beetje hypocriet over te komen. Lijkt wel een soort atheisten ziekte..Hypocritus
Dat zou niet eens bij me op komen! Bid maar voor jezelfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat je maar voor ons moet gaan bidden
Tsjaah, gaten worden vaak gevuld met lullen he.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs spaties worden onzichtbaar
Werden er door Atheïsten gelovigen verbrand?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat blijkt bij deze inderdaad bevestigd te worden dat het bij sommige atheisten inderdaad aan moraal ontbreekt. Vooral bij degene die de mond vol hebben over Christenen en moraal van gelovige. Maar laten die mensen veel kunnen leren van christen of gelovige moraal. Want ik denk niet eens dat ze weten wat het betekend.
Nee ik ben in dit geval niet hypocriet. In andere gevallen vast wel eens. Ik weet dat ik wel eens mensen beledig en tolereer dat ook van anderen. En ja ik zeur nu ook over dat jij hem beledigt, vooral omdat jij vervolgens zijn belediging toeschrijft aan een gebrek aan moraal. Aangezien jij hem ook beledigt, wil je dan ook zeggen dat jij een gebrek aan moraal hebt. Zie het dikgedrukte stuk: jij "zeurt" toch ook om zijn moraal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:24 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat sommige atheisten hypocriet zijn. Wel kunnen beledigen maar zo gauw ze worden beledigd gaan ze janken en zeuren over het moraal van de ander. Dat zegt nog meer over hun eigen moraal. Ook jij begint bij deze een beetje hypocriet over te komen. Lijkt wel een soort atheisten ziekte..Hypocritus
Wie is er nu hypocriet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat zou niet eens bij me op komen! Bid maar voor jezelf
Ach last van kerkklokjes.. Dat wordt verhuizen he!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Werden er door Atheïsten gelovigen verbrand?
Worden mensen wakker geluid met kerkklokken door Atheïsten?
Worden mensen volgeluld om niet te geloven door Atheïsten?
Dacht het niet.
Over moraal gesproken.
Tis maar net hoe je het bekijkt, deden christenen dat? Ja, werden christenen atheïsten genoemd? Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Werden er door Atheïsten gelovigen verbrand?
Worden mensen wakker geluid met kerkklokken door Atheïsten?
Worden mensen volgeluld om niet te geloven door Atheïsten?
Dacht het niet.
Over moraal gesproken.
Naastenliefde is maar een plaats in de kerk, nietwaar,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat zou niet eens bij me op komen! Bid maar voor jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |