SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wacht je tot de buien weg zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wacht je tot de buien weg zijn
Extra jas meenemen dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan ik nog heel lang wachten, dat werkt ook niet
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nu moet ik een extra jas meenemen
Ze is iets ouder dan 18quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Tijd voor een sportwagen en een mooie blonde van 18
Jupquote:
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als het niet had geregend vandaag had je die niet meegenomen?
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
[..]
Correct, en als ze geen 10mm regen voorspeld hadden ook niet.
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er kan toch altijd regen uit de lucht komen vallen?
Aha!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar een regenjas helpt niet tegen veel regen, mijn motorjas wel. Maar die moet ik dan dus extra meenemen.
Thanks!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha!!
Nou ik ga even scooterjeugd spelen!!
Fijne vrijdag allen, Vin, fijne vakantie
herkenbaar.. was laatste een dag naar het strand en had hem thuis gelaten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
De hysterie van sommige mensen als je telefoon een halve dag uitstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |