Elkaar vogelziektes toewensen, dan maar? Waarom kunnen jullie niet lief doen?quote:
idd, die hoort niet in het rijtje thuis. Dat past eerder bij Tokkie- enzo.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Leuke foto ejfaar!
Je kan goed zien dat het jouw dochter is..
Als ik naar buiten kijk lijkt het wel een epidemie.quote:
Wacht maar tot volgend jaar Roemenie en Bulgarije bij de EU komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk lijkt het wel een epidemie.
Internetridder gespot.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:42 schreef Otto4Real het volgende:
Btw: Deze topic is als honing voor sommige strontvliegen, als het gaat om ja....hoe zeg je dat...
jongetjes die zich gedragen als de bullebakjes van de klas, maar op straat kansloos zijn tegen een kerel als ik.
Origineel man. Vooral omdat ik er nog bij zette dat het TS was. Einzeinzeinz!!!1!!1!1!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Leuke foto ejfaar!
Je kan goed zien dat het jouw dochter is..
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar Roemenie en Bulgarije bij de EU komen.
Meestal is elkaar uitschelden niet lief bedoeld. Sterker nog, jouw hele topic is doorspekt van pogingen om anderen te beledigen, terwijl je ondertussen met opgeheven vingertje roept wat wel en niet zou mogen. Ik zou het niet erg vinden als jij een ernstige aanval van de hik zou krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Elkaar vogelziektes toewensen, dan maar? Waarom kunnen jullie niet lief doen?
Of is dat niet stoer als jongens dat doen?
Dat is anders, want hij gebruikt geen scheldwoordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Meestal is elkaar uitschelden niet lief bedoeld. Sterker nog, jouw hele topic is doorspekt van pogingen om anderen te beledigen, terwijl je ondertussen met opgeheven vingertje roept wat wel en niet zou mogen. Ik zou het niet erg vinden als jij een ernstige aanval van de hik zou krijgen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef adnapekkid het volgende:
Nederland moet een oorlog krijgen ofzo
Joh, zoals Piye al zei, dit is typisch een gevalletje pot verwijt de ketel dat hij zwart is. "Ach het is zo erg allemaal dat er met ziektes wordt gescheld, maar jullie zijn wel allemaal een stel achterlijke kutkinderen! Waarom kunnen we toch niet lief zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Hoink is erbij. Ik dacht al, waar blijft ze. De klaagbaak bullebak is gearriveerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |