Geen schoonmaakster hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
Ik ben er weer. Moest even mijn huis schoonmaken.
Nou, nou wat een bakken stront heb ik weer teruggelezen.
Het lijkt of Fok vol zit met van die bullebakjes, maar het zijn er eigenlijk maar een handvol.
Ze (denken te) weten dat hun harde scheldwoorden worden opgemerkt, dus gelezen.
Het is de nieuwe generatie Provo Teens.
Raakt vanzelf weer uit de mode. Aapje hoort, aapje scheld.
He, ben je er weer, mijn grote vriend!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster hebbenAids pauper
Dat is in dit topic wel te zien jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:17 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
He, ben je er weer, mijn grote vriend!
Ik ben dan wel arm in de knip, maar rijk aan persoonlijkheid.
ik vindt jouwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef Lalavy het volgende:
Ts ik vindt jouw zo'n enorme kriebelhoest!
Je kan mij niet vertellen dat jullie allemaal van die rijke ventjes zijn.quote:
FOK!ers zijn welvarend, goed gebekt en rijkelijk gevuld in de broekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Je kan mij niet vertellen dat jullie allemaal van die rijke ventjes zijn.
Die doen namelijk andere dingen dan mensen te stalken op fora.
He, knul, moet jij niet met je donkerblauwe BMW cabrio rondcrossen, of zo?
Stalken op fora? Hoe de fck wil je dat doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Je kan mij niet vertellen dat jullie allemaal van die rijke ventjes zijn.
Die doen namelijk andere dingen dan mensen te stalken op fora.
He, knul, moet jij niet met je donkerblauwe BMW cabrio rondcrossen, of zo?
Je kan ook gwn zeggen dat we autistisch zijn, maar ok.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef Rijssi het volgende:
[..]
FOK!ers zijn welvarend, goed gebekt en rijkelijk gevuld in de broek
Dank je! Zie je wel dat aardig doen niets kost?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Aapje leert in ieder geval geen Nederlands.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
Dat vindt ik nu leuk aan die jonge gassies. Ze helpen me met mijn taal. Soms ben ik jaloers dat ik niet meer naar school "moet" hehehehhequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Aapje leert in ieder geval geen Nederlands.
Wat stop jij dan zoal in je broek?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef Rijssi het volgende:
[..]
HAhahahhahahahaa! Zo'n namaak Luis Vuiton tasje met een lege aansteker erin.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:30 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Wat stop jij dan zoal in je broek?
Is zo'n mannentasje dan niet makkelijker?!
Vindt ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:30 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Dat vindt ik nu leuk aan die jonge gassies. Ze helpen me met mijn taal. Soms ben ik jaloers dat ik niet meer naar school "moet" hehehehhe
Het duurde even voordat er een paar gingen happen. Als de strijd inhoudelijk verloren is (he, elfjaar), dan beginnen de stoere kankerscheldende boys over muggezifterige letterfoutjes.quote:
Letterfoutjes of taalfouten? Je bent gewoon een domme autist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:55 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Het duurde even voordat er een paar gingen happen. Als de strijd inhoudelijk verloren is (he, elfjaar), dan beginnen de stoere kankerscheldende boys over muggezifterige letterfoutjes.
En maar smileys gebruiken.
Jij bent er in ieder geval 1. Of je wilt of niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Letterfoutjes of taalfouten? Je bent gewoon een domme autist.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Jij bent er in ieder geval 1. Of je wilt of niet.
Je blijft maar corrigeren om het laatste woord te hebben.
Kom nu eens met iets leuks, origineels of grappigs, knul.
Hahaha. Hilarisch dit forum.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een domme opmerking plaatsen en dan 'hap hap' zeggen
Dat vind ik echt beneden alle pijl, zo'n uitspraak.quote:
Als man zijnde je huis schoonmakenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
Ik ben er weer. Moest even mijn huis schoonmaken.
Nou, nou wat een bakken stront heb ik weer teruggelezen.
Het lijkt of Fok vol zit met van die bullebakjes, maar het zijn er eigenlijk maar een handvol.
Ze (denken te) weten dat hun harde scheldwoorden worden opgemerkt, dus gelezen.
Het is de nieuwe generatie Provo Teens.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:55 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Het duurde even voordat er een paar gingen happen. Als de strijd inhoudelijk verloren is (he, elfjaar), dan beginnen de stoere kankerscheldende boys over muggezifterige letterfoutjes.
En maar smileys gebruiken.
Ik zou meteen een taalcursus Nederlands gaan volgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:23 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Dat vind ik echt beneden alle pijl, zo'n uitspraak.
Hoe zou jij het vinden als je moeder kanker had, en dat ik er ook nog bij zeg op publieke forum dat ze een hoer is?
gecondopauperdquote:
Meestal zijn de reacties niet al te hoogstaand, zoals dezequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef Piye het volgende:
Heeft verder niks met krachttermen te maken. Sterker nog, als iemand een mooi betoog aflevert en daarin een krachtterm bezigt, is het juist een voorbeeld van een laag niveau, om dat hele betoog te negeren en alleen te focussen op de krachtterm. Iets dat erg typerend is voor de tere zieltjes die hier rondlopen.
Overigens vraag ik me af waarom TS autisme een ziekte vindt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Lepra tyfus pokke tering. Tot zo ver mijn bijdrage.
Sorry, mensen, maar ik ga stoppen met reageren in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Als man zijnde je huis schoonmakenontzettende latente kastflikker
_! Wat Rijssi al zegt, niet dat laten doen door je schoonmaakster die ook je penis nog afzuigt
Otto
De tering.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:09 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Sorry, mensen, maar ik ga stoppen met reageren in dit topic.
Ik vind het verbijsterend dat juist de mensen die zeggen stijl te hebben, zo goedkoop en vooral humorloos tekeer gaan.
Gaan jullie elkaars ego gevoel maar fijn versterken.
Maar niet over mijn rug. De mazzel, he.
Succes.
itt landen waar het draait om dieren of lichaamsdelen, wat een zelfhaatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:05 schreef Loppe het volgende:
Taal is een weergave van de beschaving, het voorkomen van vele ziektes als krachttermen wil misschien iets zeggen over onze beschaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |