En dat is het! Zojuist gezien en ik heb elke seconde met spanning op het puntje van m'n stoel gezeten! Ze weten het eenzame gevoel van de ruimte, en hoe fragiel een mens daarin is echt perfect weer te geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef knep het volgende:
Moet idd echt een fantastische film zijn![]()
.
http://www.rottentomatoes.com/m/gravity_2013/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruim een kwartier, zelfs. Heb geprobeerd het te timen, maar dat lukte niet echt. Voordat ik 'm zag zei iemand dat het 18 minuten was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen de eerste scene was al minimaal 10 minuten zonder onderbreking
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:54 schreef Brum_brum het volgende:
Ik was met twee anderen die het een kutfilm vonden en ik kwam niet verder dan matig. Je suspension of disbelief wordt extreem vaak op de proef gesteld. Met het acteer werk en de special effects is niks mis maar het script is gewoon bhleeee.
Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een geweldige film, overigens.
[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 07-10-2013 07:35:03 ]Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Ah wist niet dat hij erachter zat, Children of Men was een intrigerende film, ben nu nog meer benieuwd naar Gravity dan ik al wasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een filmGewoon uniek. Spanning, acteerwerk, muziek, beelden
Heb toch wel minimaal 5 shots gezien die 5 minuten duurde.
Alleen de eerste scene was al minimaal 10 minuten zonder onderbreking
Zijn we wel gewend van Alfonso Cuarón (Children of Men)
Beste film van het jaar. 9+
DM verstuurd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:52 schreef Freddeh het volgende:
Omdat ik komend weekend met m'n vrouw nog een weekendje weg ga (nog even vlug voor ze komende week geopereerd wordt) ben ik wel heel erg benieuwd. We gaan a.s. maandag nog even naar de bioscoop, en willen een goeie film zien. Dat dit een goeie film is weet ik inmiddels van diverse bronnen, maar wat ik er niet uitgepeuterd krijg is of deze film een happy ending heeft. Mijn vrouw kan emotioneel niet zo goed overweg met films die een slecht einde hebben (The American met Clooney gezien een week geleden en ze was een paar dagen van slag).
Iemand die mij via DM/PM wil laten weten of het een happy end is? Geen spoilers ajb, hoef alleen te weten of het goed afloopt
Idem ook net verstuurd, benieuwd of jij tot dezelfde conclusie bent gekomen als ik...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat was de conclusie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef Freddeh het volgende:
Haha ja, ik heb inmiddels 4 DM's gehad, alle 4 dezelfde conclusie
Zie mijn spoiler als je het echt wil weten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 13:48:09 ]
Ik weet wat het einde is. Ik heb hem zelf ook gezien. Maar ik ben benieuwd wat jullie geDMt hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zie mijn spoiler als je het echt wil weten.
Wat ik in mijn spoiler eerder ook al zei:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:47 schreef Bronson het volgende:
Ik weet wat het einde is. Ik heb hem zelf ook gezien. Maar ik ben benieuwd wat jullie geDMt hebben.
Is het wel of geen happy ending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet wat het einde is. Ik heb hem zelf ook gezien. Maar ik ben benieuwd wat jullie geDMt hebben.
Is het wel of geen happy ending.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 13:49:46 ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Bronson het volgende:
[..].
Mijn ninja edit was te laat.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 13:52:04 ]
Je gaat er heen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Freddeh het volgende:
Zie net pas dat ze in die film kort haar heeft. Ik en vrouwen met kort haar...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Freddeh het volgende:
Zie net pas dat ze in die film kort haar heeft. Ik en vrouwen met kort haar...
Vind het 3D effect idd erg sterk in deze film. Zit met regelmaat toch even m'n hoofd opzij of naar achteren te tikken, en met m'n ogen te knipperen omdat er brokstukken récht op je af komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Jovatov het volgende:
Wat een film
Dat eerste shot, geweldig! En het blijft maar doorgaan.
Na Avatar en Life of Pi ook eindelijk weer een film waarbij het 3D-effect ook echt wat toevoegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |