abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129359343
Gravity: Detached

geregisseerd door Alfonso Cuarón
met Sandra Bullock en George Clooney,
vanaf 3 oktober in de bioscoop

In Gravity ervaart Dr. Ryan Stone (Sandra Bullock) haar eerste ruimtevaart, waarbij ze wordt vergezeld door Matt Kowalsky (George Clooney). Omdat het zijn laatste vlucht is, bestuurt hij het schip. Wanneer de Space Shuttle geraakt wordt door ruimtelijke voorwerpen raakt het ruimteschip zodanig beschadigd dat de astronauten in de ruimte stranden. Met een beperkte hoeveelheid zuurstof en zonder communicatie met aarde zijn ze genoodzaakt volledig zelfstandig te handelen.
Twee trailers voor Gravity

extended trailer

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_129362529
Als ik het plot zo lees dan is het echt geen film voor Bullock en Clooney..ben benieuwd though :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:28:01 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_129368341
Tja, op zich weinig mis met het plot of de regisseur, maar er zijn een tiental andere actrices overwogen voor de vrouwelijke hoofdrol en die vond ik zowat allemaal interessanter klinken dan Bullock (Portman, Mulligan, Watts, Jolie, Cotillard, Johansson, Weisz, Wilde,...)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_131639494
Kickje. Hij komt nu erg dichtbij. De recensies beloven echt een fantastische film. Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:02:49 #5
11102 knep
Mountainfreak
pi_131790356
Moet idd echt een fantastische film zijn :o _O_.

http://www.rottentomatoes.com/m/gravity_2013/
  Admin donderdag 3 oktober 2013 @ 19:07:42 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_131817139
FOK!review: Gravity

Erg goeie film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:52:52 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_131857392
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef knep het volgende:
Moet idd echt een fantastische film zijn :o _O_.

http://www.rottentomatoes.com/m/gravity_2013/
En dat is het! Zojuist gezien en ik heb elke seconde met spanning op het puntje van m'n stoel gezeten! Ze weten het eenzame gevoel van de ruimte, en hoe fragiel een mens daarin is echt perfect weer te geven.

Ongelooflijke vette film, ook als je niets hebt met de ruimte of ruimtevaart. Heb je dat wel, zoals ik, dan krijg je qua cinematische beelden van het ISS en de aarde vanuit de ruimte spontaan een orgasme.

De special effects zijn werkelijk meesterlijk. Pas halverwege de film dacht ik opeens van he, hoe de fuck hebben ze dit eigenlijk allemaal zo gefilmd. Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze een paar austronauten met camera's hebben laten filmen daar :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_131864071
Gruwelijk goed!

Pathe waar ik keek besloot ook alle trailers te skippen voor de film!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:54:20 #9
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_131864889
Ik was met twee anderen die het een kutfilm vonden en ik kwam niet verder dan matig. Je suspension of disbelief wordt extreem vaak op de proef gesteld. Met het acteer werk en de special effects is niks mis maar het script is gewoon bhleeee.
Spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 01:00:20 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_131865037
De Youtube-video in de OP is private :{
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2013 @ 14:05:29 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131872341
Ik hoor hier hele goede verhalen over, ben benieuwd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_131884015
Wat een film _O_ Gewoon uniek. Spanning, acteerwerk, muziek, beelden :9~
Heb toch wel minimaal 5 shots gezien die 5 minuten duurde.
Alleen de eerste scene was al minimaal 10 minuten zonder onderbreking :9
Zijn we wel gewend van Alfonso Cuarón (Children of Men)

Beste film van het jaar. 9+
pi_131896985

zondag 6 oktober 2013 @ 16:47:39 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_131904263
Gisteren gezien, was ok. Mooie beelden in de ruimte dat wel maar ik werd dat gekreun de hele film door van Bullock vrij snel zat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_131926775
Dat vond ik echt meevallen! Ze heeft ieg geen hoge kutstem :P

Supermooie beelden, echt de moeite waard om in Imax 3d te zien. Verhaal vond ik heel spannend ook al is het wel suspension of disbelief.

Ook leuk: vooraf aan de zondagmatinee had pathe Den Haag twee conservatorium studentes geregeld die om in de sder te komen de muziek it de trailer live speelden (pärt, spiegel im spiegel). Ik vond dat heel mooi en sfeervol. Jammer dat niet de film maar jean mineur er achteraan kwam. :')
Kwak
  Admin maandag 7 oktober 2013 @ 07:10:56 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_131926888
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ruim een kwartier, zelfs. Heb geprobeerd het te timen, maar dat lukte niet echt. Voordat ik 'm zag zei iemand dat het 18 minuten was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 7 oktober 2013 @ 07:20:26 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131926924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:54 schreef Brum_brum het volgende:
Ik was met twee anderen die het een kutfilm vonden en ik kwam niet verder dan matig. Je suspension of disbelief wordt extreem vaak op de proef gesteld. Met het acteer werk en de special effects is niks mis maar het script is gewoon bhleeee.
Spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik vond het een geweldige film, overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 07-10-2013 07:35:03 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_131931298
Vette film. Ik stond echt versteld van het realisme, wat vaak in dit soort films om te huilen is.

Ik vraag me alleen af in welke tijd zich dit afspeelt, gezien de Space Shuttle en de nog geringe omvang van het ISS.
In the coolest little capital of the world
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:57:38 #19
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131931750
Morgenavond in IMAX 3D checken. Ben benieuwd!
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:01:16 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131931856
Een geleerde heeft wat foutjes gevonden:

http://www.dailymail.co.u(...)opening-weekend.html
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:03:57 #21
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131931924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een film _O_ Gewoon uniek. Spanning, acteerwerk, muziek, beelden :9~
Heb toch wel minimaal 5 shots gezien die 5 minuten duurde.
Zijn we wel gewend van Alfonso Cuarón (Children of Men)

Beste film van het jaar. 9+
Ah wist niet dat hij erachter zat, Children of Men was een intrigerende film, ben nu nog meer benieuwd naar Gravity dan ik al was :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:05:32 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_131931973
Ookal ben ik fan van Neil deGrasse Tyson en bedoelt hij het vast half als grapje, ik vind dat altijd een beetje pijnlijk, mensen die naar een scifi film roepen 'jamaar dat kan toch nooit'. Het is natuurlijk vrij duidelijk dat zo'n film een loopje neemt voor het verhaal, bijvoorbeeld met de Hubble en de ISS. En dat de film Gravity heet komt natuurlijk door de dubbele betekenis ervan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_132039933
Gisteren gezien @ Imax 3D. Was erg onder de indruk van de special effects. Verhaal was inderdaad wat magertjes en aardig voorspelbaar, maar toch heb ik van deze film genoten!
pi_132045076
Eergisteren deze film gezien in Pathe Rembrandt (Utrecht). Ik kijk er met gemengde gevoelens op terug. De special effects zijn indrukwekkend (Zelfs op het kleine krakkemikkige scherm van Pathé Rembrandt, waar het 3D-effect soms geschaduwd leek). Het verhaal daarentegen viel flink tegen. Ik was dan ook blij toen de film was afgelopen. De 90 minuten voelden aan als ruim twee uur.
pi_132045082
Edit: Dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')