Ik zit net op RYM te kijken, maar ik zie dat album niet eens bij hun discografie staanquote:Op zondag 30 maart 2014 09:38 schreef Gewas het volgende:
Na twee weken Franstalige muziek ben ik weer wat black metal aan het luisteren. Ben nu weer heel erg into Christ Agony. NocturN (die ik al eerder genoemd had) is echt zeer nice en dit album ook:
[ afbeelding ]
Is dus gewoon een album van Christ Agony maar ze hebben het uitgebracht onder naam Union vanwege problemen in Polen met hun platenmaatschappij ofzo. Misschien hun meest agressieve album.
Oh en Reinkaos van Dissection ben ik echt een poepalbum gaan vinden. The Somberlain en Storm of the Light's Bane trek ik ook steeds minder. Enige album van ze die ik echt supertof vind is "The Past is Alive".
Uitgebracht onder de naam Union dus kan daardoor misschien verwarrend zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zit net op RYM te kijken, maar ik zie dat album niet eens bij hun discografie staanreissue?
Ah titel en bandnaam andersom op het hoesje drukken zorgt idd voor verwarringquote:Op maandag 31 maart 2014 09:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uitgebracht onder de naam Union dus kan daardoor misschien verwarrend zijn.Ik wist ook lange tijd niet dat ze dit album uberhaupt hadden gemaakt.
Ik heb hem gevonden op RYM:
http://rateyourmusic.com/artist/union_f1
Is gewoon Christ Agony onder een andere naam.![]()
Ik weet dat ze sinds vorig jaar al bezig zijn aan een nieuw album (Legacy) maar op hun homepage zijn al maanden geen updates meer geplaatst.
Drukte? dat valt bij metal concerten wel mee toch? Mijn ervaring is dat er dan juist genoeg rustige plekjes te vinden zijn, mocht je dat willenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef Gewas het volgende:
Ben wat live video's van Christ Agony aan het kijken.
Zou die gasten best wel eens live willen zien... Maar ja, ik kan niet meer tegen die drukte van zo'n concert.
Ja, dat weet ik...quote:Op maandag 31 maart 2014 11:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Drukte? dat valt bij metal concerten wel mee toch? Mijn ervaring is dat er dan juist genoeg rustige plekjes te vinden zijn, mocht je dat willen
Herkenbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik...Vroeger (in 2003/2004) ging ik altijd naar black/death metaloptredens in kroegen in de stad. Was geweldig, op een gegeven moment begin je mensen ook te kennen (altijd hetzelfde groepje mensen die op dat soort dingen afkwamen).
nouja dat kan toch gewoonquote:Maar ik ben heel erg veranderd. Zit liever in mijn kamer met een paar blikken bier naar mijn favoriete cd'tjes te luisteren.
ik ga ook zo goed als bijna nergens meer heen ben er wel klaar meequote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik...Vroeger (in 2003/2004) ging ik altijd naar black/death metaloptredens in kroegen in de stad. Was geweldig, op een gegeven moment begin je mensen ook te kennen (altijd hetzelfde groepje mensen die op dat soort dingen afkwamen).
Maar ik ben heel erg veranderd. Zit liever in mijn kamer met een paar blikken bier naar mijn favoriete cd'tjes te luisteren.
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
deze viel vandaag door de bus ik ben zeer tevreden want het is een geweldig album
[ afbeelding ]
Van Celtic Frost vind ik Emperor's Return hun mooiste werk. Ik heb deze als bonustracks op Morbid Tales.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef Gehenna het volgende:
Hellhammer kan ik wel waarderen, zeker voor die tijd ongelofelijk baas. Maar Celtic Frost luister ik toch veel vaker
dat is wel effe een puik albumpjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:26 schreef Gewas het volgende:
Ennnnn wat lag er vandaag in de bus.... Gorgoroth - Pentagram
[ afbeelding ]
Het album is nog mooier dan ik het me kon herinneren. Ik was toen waarschijnlijk te psychotisch om de muziek te begrijpen. Gitaarwerk van Infernus is echt prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |